20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben  (Lest 16536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben
« Svar #75 på: 18. Feb. 2008, 19:45 »
Nå skal det sies at Cannavaro vel var den eneste ærlige mannen i blå drakt den kvelden, da han visstnok sa seg villig til å forsvare Shearer om nødvendig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 19. Feb. 2008, 00:58 »
Er godt å vite at rettskrivinga i det minste er okei i påvirket tilstand. Ellers beklager jeg unødvendig språkbruk i betegnelsen av lorten Marco.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

FlightOfTheRat

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #77 på: 19. Feb. 2008, 17:14 »
Vi er et jævla tegneserielag. Ingen tvil om det. Er sinnsykt skuffende at vi ikke klarte å hente inn en jævla spiller når vi har slik en elendig spillerstall. Hvem er egentlig gode?
Mener det der er feil problemstilling. Spillerne er potensielt gode, det er ikke problemet. Spørsmålet må være hvordan man får de spillerne som er til å fungere sammen som et godt lag.
Spillerne må være i stand til å gjøre hverandre gode, ikke bare være gode hver for seg.

Jeg har ingen fasitsvar på dette. Men jeg tror det beste man kan gjøre er å la KK få tid på seg til å gjennomføre sin filosofi over litt tid. Det er definitivt ikke løsningen å bytte manager to ganger i året. Ingen lag blir gode på den måten. KK bør få minst to fulle år på seg nå før noen skulle fått lov til å mene noe høyt om hva han gjør. Gi ham tid og arbeidsro, så kan resultatene komme. Stress ham opp med krav om umiddelbar suksess så er det nærmest garantert at han vil mislykkes.

Mitt første innlegg på dette forumet, forresten. Velkommen skal jeg være.  8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 19. Feb. 2008, 22:45 »
Er bare å velkomme deg med et slikt imponerende førsteinnlegg  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 19. Feb. 2008, 22:50 »
Velkommen, Flight. Godt at jeg klarte å overbevise deg! :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #80 på: 19. Feb. 2008, 22:59 »
Helt enig i deg med at KK må få to sesonger (minst) på å bygge opp igjen laget til det vi en gang var på vei til å bli. Vi en stall med STORT potensiale, men (som du sier) nytter det ikke hva man kan individuelt når man ikke presterer kollektivt. Det KK bør gjøre er å starte på fullstendig scratch og nullstille seg totalt i forhold til hva som har skjedd med de tidligere "managerene". Jeg er villig til å støtte han i minst to fulle sesonger, men etter det bør vi klare å prestere på et nogenlunde respektabelt nivå igjen. Og moralen bør være på topp, finansene på plass og ingen interne konflikter av betydning.

However. KK må kunne leve med presset om prestering. I en klubb som dette med engasjementet rundt det, vil alltid størsteparten kreve seier og prestasjoner. Som sagt er jeg villig å ofre to-tre sesonger til fordel for framtiden, men flesteparten er nok uenig i dette. Det jeg mener er viktig er at han har et støtteapparat (andre trenere, eiere, spillere o.l) rundt seg som står 100% bak han, både innad og ikke minst utad. Ihvertfall det jeg mener ;)

(velkommen til forumet)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

FlightOfTheRat

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #81 på: 19. Feb. 2008, 23:14 »
Er bare å velkomme deg med et slikt imponerende førsteinnlegg  ;)
Takk (alle). Det gjelder å spille ut sitt beste kort først, så kan man leve på det en stund  ;D

Enig med siste taler i at det altid vil være et massivt press om suksess rundt en klubb som dette. Får håpe den ungen lovende Kevin K har ryggrad nok til å klare seg en stund.

Må sjekke ut hvor på forumet dere har diskutert Goal...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 20. Feb. 2008, 01:01 »

Får håpe den unge lovende Kevin K har ryggrad nok til å klare seg en stund.

Nuvel! Alt er relativt alt etter hvor gammel man føler seg. Velkommen til forum. Måtte solen skinne på deg som den har planer om i helgen (Selv om det fortsatt er litt kaldt om nettene og det ABSOLUTT ikke anbefales å legge seg i veigrøfta å sove om natta, for den som liker det) her i Newcastle når vi revansjerer januartapet mot Man U.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #83 på: 20. Feb. 2008, 23:16 »
Velkommen til deg med et meget spesielt nick :-)

Bare vi holder oss unna nedrykksstriden fremover, så håper jeg KK lar oss samspille et lag av de han ønsker å beholde, samt gir mer erfaring til våre unge talenter

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Feb. 2008, 16:31 »
Vet ikke hva du mener med å holde oss unna nedrykksstirden, men vi ligger der vi ligger på tabellen, og har de poengene vi har, og det er lite vi kan gjøre med det, annet enn å vinne kamper. Men det er ikke det enkleste i verden det heller.
Jeg tror uansett KK ønsker å bruke et tryggest mulig lag i kampene som kommer, samtidig som han gir sultne unggutter sjansen til å overbevise om at de er gode nok.

Er det bare jeg som har blitt gal av denne to uker lange pausen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. Feb. 2008, 17:13 »
Er det bare jeg som har blitt gal av denne to uker lange pausen?

Definitivt  ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #86 på: 21. Feb. 2008, 21:59 »
Definitivt ikke sier jeg ;)

Jeg tror ikke vi rykker ned, men slik sier vel alle fans hvis lag ligger nede i gjørma.
Liten tvil om at vi ser det med litt subjektive øyne.
Men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke tror vi rykker ned. Vi kan ikke ligge på latsiden med kamper mot Manchester U. hjemme og L'pool, Spurs og Pompey borte.
Men på en annen side, skal jo alle møte hverandre 2 ganger. Kanskje vi har de på litt feil tidspunkt, men alle møter jo alle de andre 19 både borte og hjemme.
Manchester har på de to siste spilt to harde kamper mot henholdsvis Arsenal (FA-cup) og Lyon (CL). De vant 6-0 mot oss for bare noen uker siden. Kanskje vi er heldige at de undervurderer oss. Ikke at de tror vi er ræva, men at der resultatet ligger i hodet dems.
(Det kan det jo gjøre for oss også)
Nedrykk? NEI!!?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒