20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben  (Lest 16542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben
« Svar #15 på: 03. Feb. 2008, 16:42 »
Vi er et jævla tegneserielag. Ingen tvil om det. Er sinnsykt skuffende at vi ikke klarte å hente inn en jævla spiller når vi har slik en elendig spillerstall. Hvem er egentlig gode?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 03. Feb. 2008, 16:58 »
Alt newcastle kommer bort i blir fiasko.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. Feb. 2008, 17:33 »
Vi er et jævla tegneserielag. Ingen tvil om det. Er sinnsykt skuffende at vi ikke klarte å hente inn en jævla spiller når vi har slik en elendig spillerstall. Hvem er egentlig gode?

Det er veldig skuffende at det ikke kom noen nye av betydning til klubben.
Det lå i kortene ettersom Keegan kom på et dårlig tidspunkt rent tranfermessig.
Sam Allardyce fikk ikke sjansen til å hente inn noen nye og det tar alltid litt tid for en ny manager
å finne seg til rette i klubben og vips så forsvant de siste to ukene av tranfervinduet mildt sagt i dass  :'(.

Jeg har alltid ment at Shay Given har vært vår klart beste spiller.
Nå syntes jeg han også viser klare svakhetstegn, moe som er meget betegnende på den nåværende
situasjonen i klubben...

Vi trenger faktisk godt over 11 nye spillere. Det er urealistisk å håpe på det, men det er faktisk fakta!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #18 på: 03. Feb. 2008, 18:20 »
Hallo??? KK kom til klubben rett før vinduet stengte. Han måtte jo bli kjent med laget og stallen før han eventuelt skulle kjøpe noen. Det er ikke bare å kjøpe og kjøpe. Man må jo vite hva som trengs. Og da ble det vel rett og slett ikke tid.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Feb. 2008, 18:23 »
Vær så snill å ikke vær så utrolig naive og tro på alt engelsk eller norsk presse for den saks skyld skriver om Newcastle nå om dagen. Det meste er bare piss, skrevet for å lage enda mer kaos og dritt. Media finner på masse dritt, men det betyr ikke at vi trenger å tro på det.
Norwegian blood, Geordie heart

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03. Feb. 2008, 18:30 »
Fy faen, jeg vil ikke bli identifisert som en jævla emo-supporter!
Jeg er lei krisemaksimering og dødsprat nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
« Svar #21 på: 03. Feb. 2008, 18:34 »
Vær så snill å ikke vær så utrolig naive og tro på alt engelsk eller norsk presse for den saks skyld skriver om Newcastle nå om dagen. Det meste er bare piss, skrevet for å lage enda mer kaos og dritt. Media finner på masse dritt, men det betyr ikke at vi trenger å tro på det.

... er dere ikke vel paranoide. Er vel ikke mange som er ute etter Newcastle ... men når vi dummer oss ut sesong etter sesong, med kjøpe etter kjøp, med trenerbytte etter trenerbytte, med eier etter eier, med omorganiseringer etter omorganiseringer. Virker som alle i Newcastle har tatt en vaksine mot å tenke langsiktig, struktur, forutsigbarhet, trygghet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Feb. 2008, 18:46 »
Du har helt rett, folesvert, MEN nå har i det minste de nye eierne fått ansatt sin egen mann som de vil støtte, så er det livsviktig at vi som fans støtter opp om laget vårt, får vekk drittmentaliteten og så får vi håpe og tro at de nye eierne støtter King Kev skikkelig fremover, og tenker langsiktig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. Feb. 2008, 18:47 »
Jeg har ikke noen problemer med at Mike Ashley valgte å sparke å Sam Allardyce, hvis drittfotball fortsatt sitter litt igjen i laget. Freddy Shepherd og gjengen hans var latterlige, det vet alle. Men media er definitivt ikke akkurat positive til Newcastle. Den artikkelen som er postet her er jo full av dritt. Jeg velger å ha tillit til Ashley, Mort og Keegan i hvert fall.
Norwegian blood, Geordie heart

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 03. Feb. 2008, 18:56 »
Kristoffer: WTF er en emo-supporter?
Ellers så er jeg slett ikke så negativ som de fleste synes å være. Omstilling tar tid, sånn er det bare

Og så til alle dere som biter på artikkelen i starten av denne tråden: se hva avisen selv skriver om skribenten:

Rod Liddle is the most controversial commentator on sport in the British media. Previously the editor of BBC Radio 4’s Today programme and now a columnist with The Spectator, he brings an often outrageous and always provocative fan's view to The Sunday Times every week

Så - behøver vi bry oss?
« Siste redigering: 03. Feb. 2008, 19:00 av bjørni »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 03. Feb. 2008, 18:57 »
Viduka nevnte på fredag at ting absolutt ikke var som de skal være i Newcastle for tiden men det har vært en stor forandring siden KK kom. Han regnet også med at det kom til å ta noen uker før KK's overtakelse kom til å merkes for det var ganske mange ting han ville endre på. Så at det er kaos stemmer, men at det er krise....vel... Jeg så gode tendenser i laget i dag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 03. Feb. 2008, 18:58 »
Ellers så er jeg slett ikke så negativ som de fleste synes å være. Omstilling tar tid, sånn er det bare

Emo-supporter er supportervrak som enten er i himmelen når ting ser lyst ut, eller svartmaler som faen når ting går litt trått. Svært frustrerende!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #27 på: 03. Feb. 2008, 19:03 »
Og så skylder han alt på samfunnet.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 03. Feb. 2008, 19:06 »

Emo-supporter er supportervrak som enten er i himmelen når ting ser lyst ut, eller svartmaler som faen når ting går litt trått. Svært frustrerende!

Her ligger problemet. Litt trått? Laget kollapser jo i hver kamp. Vi har for mange udugelige spillere i dette laget, og det er på tide å få skikk på det, og ikke minst på tide at folk innser at dette laget ikke er kapabelt til noe mer enn en 10 plass. Joda, det er kjempetøft å overse jævelskapet, men det blir hodeløst å drite i det som faktisk skjer rundt Newcastle for tiden. Jo visst, jeg står bak Keegan. Jeg skal gi han tid, men jeg tror både han, du og alle Toon-fans ser at dette laget ikke er godt nok materiale til å bygge videre på. Det er overload med daukjøtt og jeg er forbanna lei av det. Nå lever jeg i håpet om en fantastisk transfersommer, for jeg regner med at Keegan har noen jokere i siktet.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 03. Feb. 2008, 19:14 »
Vi veit alle at mennesker må skiftes ut, men denne idiotiske sirkelen av negativitet og innsnevret gangsyn gjør at jeg ikke gidder bruke energi på å lese ferdig alt for mange innlegg her inne.
Vi har kvaliteter til å prestere mye bedre enn det vi har gjort denne sesongen. Men vi er blottet for selvtillit, og når vi først fikk inn en manager med en helt ny kultur og en helt annen måte å se på fotball på, kom det til å ta tid.
Så sparker vi han og får inn en manager på TOTALT andre siden av skalaen. Og alt for mange forventer at det skal bli hurratorpedo straks. Dessverre å måtte skuffe dere. Men så enkelt er det ikke.
Og denne negative tankegangen hjelper ikke det spor på, og jeg håper ikke det fins på langt nær så masse sutring på SJP blant de betalende tilskuerne! Laget trenger hjelp fra omverdenen også for å få selvtilliten tilbake!