20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5610 på: 02. Sep. 2008, 11:38 »
aldri sagt topp 4....men keegan ville jo ha 5 plassen...men den får vi ikke iår...

kansje blant di 8-10 beste..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5611 på: 02. Sep. 2008, 11:40 »
Ive heard from a few different people that he had a big arguement with Big Mike last night like...
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5612 på: 02. Sep. 2008, 11:40 »
får håpe det ikke er sant..men skjønner han veldig godt...og den nye manageren får ikke penger han heller så blir det en ond sirkel som det har vært siden sam kom..fikk ikke penger..så keegan ble lovet penger og spillerom..så skjedde ikke det..så...

trekker han seg har han min fulle støtte..

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5613 på: 02. Sep. 2008, 11:41 »
ja  han hadde blitt innkalt på møte 2inatt og gått i sinne..så noe er det som skjer idag.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5614 på: 02. Sep. 2008, 11:41 »
ser du på alt under ett har vi mista 1 spiller, kvitta oss med uhorvelig masse daukjøtt og signert 4-5 potensielle gode signeringer. Vi sitter kvalitetsmessig bedre enn ifjord og kvantitetsmessig på omtrent samme linja.(bedre på sentral midtbane og spisser) Folk må også huske på at folk som kadar tozer lualua carroll osv har blitt et år eldre enn ifjord og en skal ikkje sjå bort ifra at noken av desse kan ta steget opp i løpet av sesongen. (nile ranger og aron spears virker lovandes også)

er veldig fornøgd med det
- carry on!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #5615 på: 02. Sep. 2008, 11:46 »
Rykter om at Keegan har trukkket seg.

NUFC.com

Jeg er ikke overrasket, når man må arbeide under slike idioter.

Skjer dette, så skal jeg join dere "on the dark side"   
Men håper virkelig det ikke ligger så mye dramatikk i dette som mediene skal ha det til.  De har nu så si ikke hatt rett i en eneste av sine spekulasjoner rundt klubben i hele sommer, så satser på at det er tilfelle nu også!

Men forsvinner Keegan, ja da er vi svekket til de grader.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5616 på: 02. Sep. 2008, 11:53 »
Først tvinger de KK ut for å si at det var hans valg i selge Milner, og det 2 dager etter at han har sagt at det er uaktuellt. I samme intervju sier KK at de skal stole på han og at vi vil se det mandag midnatt.

De får KK til å framstå som en idiot, og det finner han seg selvsagt ikke i. Hvor vanskelig er det å forstå???
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5617 på: 02. Sep. 2008, 11:59 »
Først tvinger de KK ut for å si at det var hans valg i selge Milner, og det 2 dager etter at han har sagt at det er uaktuellt. I samme intervju sier KK at de skal stole på han og at vi vil se det mandag midnatt.

De får KK til å framstå som en idiot, og det finner han seg selvsagt ikke i. Hvor vanskelig er det å forstå???

Transfervinduet er stengt. Når skal du innsjå det?

Eg verte veldig overraska om KK går, det er kun tull.

Sjå framover no...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5618 på: 02. Sep. 2008, 12:00 »

Sjå framover no...

Hva du tror bryr jeg meg fint lite om.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5619 på: 02. Sep. 2008, 12:02 »

Sjå framover no...

Hva du tror bryr jeg meg fint lite om.

Og alle her inne er drit lei den jevla sytinga di.

VÃ¥gelg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5620 på: 02. Sep. 2008, 12:03 »
Det er ganske mye rykter om at keegan drar fra newcastle nå... Virker som mye stammer fra artikkelen om at det var en krangel klokken 2 i natt. men jeg blir litt bekymret alikevel. det meldes også at betting selvskapen har senket oddsen betraktelig på om keegan blir første PL manager som slutter, eller får sparken. odsen er vel 1/3 nå...

Håper ikke dette stemmer. Da er vi tilbake i samme dårlig sirkel som før.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5621 på: 02. Sep. 2008, 12:04 »
Det er ganske mye rykter om at keegan drar fra newcastle nå... Virker som mye stammer fra artikkelen om at det var en krangel klokken 2 i natt. men jeg blir litt bekymret alikevel. det meldes også at betting selvskapen har senket oddsen betraktelig på om keegan blir første PL manager som slutter, eller får sparken. odsen er vel 1/3 nå...

Håper ikke dette stemmer. Da er vi tilbake i samme dårlig sirkel som før.

Får hele 1,50 i odds på at KK er den første manageren som går på Betfair.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5622 på: 02. Sep. 2008, 12:04 »
hvem kan klandre han???

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5623 på: 02. Sep. 2008, 12:07 »
hvem kan klandre han???

Ganske mange!

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5624 på: 02. Sep. 2008, 12:08 »
fordi han nekter å være nikkedukka te feiten``???