20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5625 på: 02. Sep. 2008, 12:08 »
hvem kan klandre han???

Ingen selvsagt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5626 på: 02. Sep. 2008, 12:09 »
Forsvinner keegan nå kommer klubben til å rakne, og det kommer til å ta LANG tid før klubben kommer seg opp igjen.

Etter transfervinduet sitter jeg med en bismak i munnen. De signeringene vi har gjort har vært ok, og jeg liker tanken om å satse på unge spillere. men skal newcastle holde seg oppe, trengs noen navn, om ikke bare for PR! Det ligger penger i det ashley!

Navn er viktig for moral for både spillere og fans også. nå har vi kun owen som jeg kan vedde på forsvinner til jul om keegan sier opp.
En ting som sier det meste er lånet fra valencia. Ett desperat trekk for å få stallfyll. Vi trengte flere 11lags signeringer og vi sjanser veldig. Feks Butt er under average i alt som har med det offensive spillet å gjøre og det hemmer oss. uansett hva faen folk sier, så gjør det det.

Har hørt rykter om store navn gjennom hele sommeren, og selv om collochini, guthrie og gutierrez har vært gode, så holder det rett og slett ikke.

Uten navn, uten penger, uten keegan... vi kommer til å bli en anonym middelhavsfarer ala... sunderland :(

.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5627 på: 02. Sep. 2008, 12:09 »
og ble lovet og lovet...men står selv frem for å være klovnen..
nei keegan...støtter deg fullt ut jeg..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5628 på: 02. Sep. 2008, 12:11 »
Betting shops are have suspended bets on Keegan leaving the toon !
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5629 på: 02. Sep. 2008, 12:14 »
va vil det si Asbjørn?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5630 på: 02. Sep. 2008, 12:15 »
va vil det si Asbjørn?

Kan bare være at de justerer oddsen. Kan også være at det er en eller flere som har satt et kjempebeløp på at han har fått sparken. KK pleier å være raskt ute med å kommentere nye spillere. Håper vi hører fra han snart.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5631 på: 02. Sep. 2008, 12:15 »
Det er et eller annet som ikke stemmer her. Etter utalelser fra KK fikk store forhåpninger. Nå er det klart at vi bare har signert to spillere. Vi har ikke fått noen venstreback som lenge har vært sterkt ønsket og vi har ikke erstatet Milner heller. Lite penger har vi også brukt. Er red det kan være noe i dette.
« Siste redigering: 02. Sep. 2008, 12:19 av fredd »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5633 på: 02. Sep. 2008, 12:21 »
KK har jo ein vane med å gå ...

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5634 på: 02. Sep. 2008, 12:35 »
Bare d som mangler nå ja... :-\

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5635 på: 02. Sep. 2008, 12:38 »
hadde jeg oxo gjort og alle andre som ikke hadde fått være den manageren som man skal få være...men det nye styret te newcastle med feien i spissen virker bare som tjene penger...
trenger ikke han i det hele tat..og selger han så er det nok mange som vil kjøpe så tjener han der oxo...

tror keegan går nå..og det setter oss tebake 1år..men det gjør ikke noe..skal faen med ikke behandle keegan sånn..uansett hvem..

så min tillit te styret er nada..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5636 på: 02. Sep. 2008, 12:39 »
Jeg tror og håper at dette er overdrevet av media. Satser på at det ikke skjer noe.. Ingen manager i verden vil ta over oss på nåværende tidspunkt, så om vi mister Keegan er vi offisielt bøttfucked!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5637 på: 02. Sep. 2008, 12:42 »
Jeg tror og håper at dette er overdrevet av media. Satser på at det ikke skjer noe.. Ingen manager i verden vil ta over oss på nåværende tidspunkt, så om vi mister Keegan er vi offisielt bøttfucked!!

Kan likso godt oppløysa klubben.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5638 på: 02. Sep. 2008, 12:43 »
Ikke så farlig.
Vi har jo tross alt OVER 11 spillere, og så blir sikkert Dennis Wise ny manager...

Lukter suksess lang vei...

Watch out top 6!!!!!!!!!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5639 på: 02. Sep. 2008, 12:43 »
Klubben vil garantert komme med en statement om et par timer, som sier at "partene har blitt enige om å avslutte forholdet". Altså, Keegan har fått fyken, mens pressen vil skrive at han har trukket seg.

Det er bare å innse det folkens, Mike Ashley vil nok bli livredd i dagene som kommer, dersom dette stemmer. Og etter Hull-kampen vil han nok finne ut at det beste er å se seg om etter noen som vil kjøpe klubben.

En sparking av Keegan vil ikke være "for the greater good".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon