20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801034 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5595 på: 02. Sep. 2008, 09:47 »
Dere er altså fornøyde med spillere dere ikke vet mer om enn det dere leser på nett????

INGEN av dere hadde hørt om de fleste av spillerne vi har hente, og er FORNØYDE før dere har sett dem spille???????
Og synest de 3 andre er kanonkjøp etter 3 KAMPER!!!!?????
Bramble var jo for f... kanongod i de første 3 kampene.......

Da må man jo kunne spørre, hvordan kan du være missfornøyd før du har sett dem spille?
Skal vi ikke være fornøyd med de 3 forsterkningene våre for at de faktisk har levert i de 3 kampene vi har spillt?
når vi har 3 kampers vurderingsgrunnlag, så får vi bruke det vi har. Portugiserne herjer i Premier League om dagen, da ser jeg ikke på det som et problem at vi henter noen spansk talende helter.

Vi tar et steg i riktig retning... men vi vinner ikke serien i år heller.

Vil også bare si at Smith til Everton døde døde nok samtidig med Saha overgangen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5596 på: 02. Sep. 2008, 09:50 »
Jeg tror Xisco blir et knallkjøp. ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #5597 på: 02. Sep. 2008, 09:52 »
Dere er altså fornøyde med spillere dere ikke vet mer om enn det dere leser på nett????

INGEN av dere hadde hørt om de fleste av spillerne vi har hente, og er FORNØYDE før dere har sett dem spille???????

Faktum er at vi har hentet spille tilnærmet blottet for PL-erfaring.
Jonas har 3!! kamper for argentina på 1,1/5 år og Gutri akkurat så god at Liverpool skulle ha 2,5 mill for han,
og Bolton skulle vurdere han etter 20 svært variable kamper!!

Faktum er at vi har hentet inn spillere som vi ikke har peiling på om kommer til å fungere i PL.
Vi håper, og 3 av dem har pr. idag ÈN eller TO gode PL-kamp for oss (og var med på å bli totalt rundspilt og ydmyket av Arsenal)
Vi mangler spillere på sentrale plasser (ingen back-up på venstreback, og ingen back-up for Butt).
Vi har en syltynn stall som med normal slitasje/suspensjoner IGJEN vil føre til spillere på uvante plasser,
og som bare de mest optimistiske NUFC-tilhengere tror kan blande seg inn blandt de 8 beste.

Mener du vi skulle ha hentet 11 etablerte PL stjerner??
Er vel f.. ikke farlig å prøve noen uten PL erfaring, Robinho har ikke PL erfaring, Berbatov hadde ikke PL erfaring da han kom, alle starter uten erfaring, sånn er det bare!

Hadde vi hentet Arshavin og Huntelaar hadde du vel vært fornøyd,  men dem har heller ikke PL erfaring.
Vi har tidliger hentet Smith og Duff, som har ræva full av PL erfaring, funket fint det??

Har f.eks veldig vanskelig med å se at en spiller som Jonas, men sine ferdigheter og sin arbeidskapasitet skal falle igjennom som en flopp.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5599 på: 02. Sep. 2008, 10:53 »
i den artikkelen så virker det jo som keegan ikke har tillit i det hele tatt...

og barton kommer sterkt tebake..da kan ashley spise min drit..

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5600 på: 02. Sep. 2008, 10:58 »

Da må man jo kunne spørre, hvordan kan du være missfornøyd før du har sett dem spille?
Skal vi ikke være fornøyd med de 3 forsterkningene våre for at de faktisk har levert i de 3 kampene vi har spillt?

når vi har 3 kampers vurderingsgrunnlag, så får vi bruke det vi har. Portugiserne herjer i Premier League om dagen, da ser jeg ikke på det som et problem at vi henter noen spansk talende helter.

Vi tar et steg i riktig retning... men vi vinner ikke serien i år heller.

Vil også bare si at Smith til Everton døde døde nok samtidig med Saha overgangen.

Det er jo akkurat som jeg skriver.
Er IKKE misfornøyd med kjøpene, bare dritlei av alle som huser dem opp og forteller hvor gode de er uten å vite katta hva de prater om.
Kan være at alle disse blir store stjerner, og ingenting hadde vært bedre.
Men forventningene tatt i betraktning når Mike tok over og sa at vi skulle kjempe i toppen var at vi MINST ville investere
slik vi har gjort tidligere. Det som skjer er at han ikke er interessert overhode å bruke penger.
Mener IKKE at vi har kjøpt dårlig, men mener at vi har kjøpt for få, og har for liten stall.
Når stallen i tillegg er såpass liten er det dristig å kun kjøpe spillere uten PL-erfaring.

Og til dem som tror at jeg bare ville vært fornøyd med superstjerner. Det finnes en middelvei mellom en
Liverpoolreserve og Robinho. Milner er vell et godt eksempel på dette. Samme med eks. Defoe.
Og jeg blir overrasket om dette lånet fra Valencia blir like gode som dem denne sesongen... (kan ta feil)

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5601 på: 02. Sep. 2008, 11:04 »
Og med utsagnene til Keegan om at Milner-salget ville virke ok om moen dager,
og at spillerne vi skulle hente måtte være rette og kunne gå rett inn å heve laget
+ uttalelsene til Mike om at vi skal opp mot topp 4, så kan transfer-politikken og gjennomføringen
i beste fall kalles sjansespill og tipping...

Dere kan synes hva dere vil, men om disse to signeringene preger laget, og Gutrie kalles
en stjerne etter sesongen kan dere slakte meg.

Om vi klarer noe bedre enn en 9. plass i år vil det også være over ALLE mine forventninger,
og da vil det vise seg hvor bra det gikk.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5602 på: 02. Sep. 2008, 11:06 »
som di engelske fansene skrev på den sida..så er nok dette begynnelesen på slutten for ashley regimet..og sikkert ikke mere enn 40000 på stadion..og håper at det ikke er flere heller..
hvor mye tapte ashley på en kveld???en god spiller???vet ikke jeg..men han er nok ferdig..må skje noe virkelig at han gir keegan masse penger og fritt spillerom mens det nå er speideren og alle andre som velger spillerene for oss og keegan ikke en dritt han skulle sagt..
veldig synd..keegan vet vi kjøper bra..men er dette hans kjøp??og har blitt kritisert som faen at han vil ha med barton når ashley kunne tjene på han oxo...
tror ikke vi får se noe mere te ashley blant fansen ihvertfall...
jeg ønsker han ikke der hvertfall

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #5603 på: 02. Sep. 2008, 11:10 »
Når får vi vite om Barton får en 16-kamps karantene?

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5604 på: 02. Sep. 2008, 11:13 »

Faktum er at vi har hentet spille tilnærmet blottet for PL-erfaring.
Jonas har 3!! kamper for argentina på 1,1/5 år og Gutri akkurat så god at Liverpool skulle ha 2,5 mill for han,
og Bolton skulle vurdere han etter 20 svært variable kamper!!

Etter ÈN god kamp er han plutselig en kanonspiller.
Ser sågar at noen mener at han og den nye spansjolen er vår beste midtbane??!!!
Uten å ha sett annet en bilde av han andre fyren??????

Faktum er at vi har hentet inn spillere som vi ikke har peiling på om kommer til å fungere i PL.
Vi håper, og 3 av dem har pr. idag ÈN eller TO gode PL-kamp for oss (og var med på å bli totalt rundspilt og ydmyket av Arsenal)
Vi mangler spillere på sentrale plasser (ingen back-up på venstreback, og ingen back-up for Butt).
Vi har en syltynn stall som med normal slitasje/suspensjoner IGJEN vil føre til spillere på uvante plasser,
og som bare de mest optimistiske NUFC-tilhengere tror kan blande seg inn blandt de 8 beste.

for det første så stoler eg ganske så masse meir på det keegan og wise og gjengen gjør enn det du sier. For det andre så har vi bassong zoggy og enrique på venstreback. Edgar, beye, tozer, taylor og collocini som kan spille høgreback så har vi butt coloccini geremi og muligens guthrie som kan spille anker... så å sei vi ikkje har backup er latterlig.

at spillerene som har signert er kvalitet  er liten tvil om når fleire kommentatora fra la liga navnga jonas som en av dei beste vingane der ifjord. Coloccini er liten tvil om at han er kvalitet i og med at han har fleire mesterskap for argentina og er stort sett fast der. Gonzalez er vel det einaste spørsmålstegnet og med tanke på at han blir lånt ut fordi han ikkje trengs av valencia så betyr ikkje det at han ikkje er noke god, sjå på spillerane til valencia i den posisjonen.. David Silva som er top 3 i den posisjonen i verden.. og for å ikkje snakke om angulo.

Xisco har en dårlig ratio i forhold mål spillte kamper, men det faktumet at han omtrent ikkje spillte en heil kamp ifjord og ser en på spillemål i forhold til antal spillte minut så er det bare villa, raul gonzales, guiza og bojan som hadde bedre ratio enn han i la liga ifjord.. La meg nevne spiller som henry, etoo, robinho, van nistelroy... han er stor og sterk spiller med teknikk og veit kor målet står. At i det heile tatt depor gikk med på å selge sitt største talent er ganske så ufattelig for min del. Vent å sjå folkens, husk vi har masse kvalitet i laget fra før og kvalitetsmessig har laget økt i fleire grader i forhold til fjordårsesongen. Fortell meg kem fleire vi hadde på f.eks sentral midtbane ifjord sett vekk i fra emre som var skada heile sesongen. barton var meir eller mindre skada sett vekk fra siste del og forsvare ser jo ut som det har fått eit heil ny dimensjon med coloccinin...
« Siste redigering: 02. Sep. 2008, 11:19 av Human »
- carry on!

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5605 på: 02. Sep. 2008, 11:29 »
Har keegan sagt opp????

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5606 på: 02. Sep. 2008, 11:33 »
bullshit svertningskampanje fra daily mail.. dei klara faktisk å trekke det her inn i den artikkelen som ikkje har en drit å gjøre med saken og viser igjen at det bare er bs:

To add to Ashley?s frustration, he was spoken to by police after downing a pint of beer during his side?s defeat to Arsenal on Saturday in view of the pitch which is not allowed.
- carry on!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #5607 på: 02. Sep. 2008, 11:34 »
som di engelske fansene skrev på den sida..så er nok dette begynnelesen på slutten for ashley regimet..og sikkert ikke mere enn 40000 på stadion..og håper at det ikke er flere heller..

Ja det er virkelig til klubbens beste at supporterene ikke kommer på kamp, la oss virkelig håpe på masse tomme seter på hjemmekampene!
Fantastisk at man kan gå rundt å håpe på det, og samtidig kalle seg supporter.

+ uttalelsene til Mike om at vi skal opp mot topp 4, så kan transfer-politikken og gjennomføringen
i beste fall kalles sjansespill og tipping...

Om vi klarer noe bedre enn en 9. plass i år vil det også være over ALLE mine forventninger,
og da vil det vise seg hvor bra det gikk.

Det har vel ikke vært sagt at vi skal være en Topp 4 klubb allerede denne sesongen???

Eneste som kan bekymre meg med denne transfer sommeren, er hvis Keegan har hatt så lite inflytelse som det kan virke i enkelte artikler.

For ellers så har denne sommeren vært ett stort steg i riktig retning for klubben.
sunt pueri pueri puerilia tractant

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5608 på: 02. Sep. 2008, 11:37 »
går veldig fint ann å boikotte styret og alikevel være fan...

er min mening..og du trenger faen ikke være enig..driter jeg i..men ashley skal gjøre myyyye nå for å få tillit a fansen i england tror jeg..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5609 på: 02. Sep. 2008, 11:37 »
Rykter om at Keegan har trukkket seg.

NUFC.com

Jeg er ikke overrasket, når man må arbeide under slike idioter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."