20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 810661 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4785 på: 31. Aug. 2008, 22:46 »
"jeg hopper ikke i taket av spillere som sibierski, rossi og bernard"     ... vel er ikkje det en sammenlignin der du prøver å bere morsom og sei newcastle har gjort det helt forbanna elendig dette transferviduet. Og når du begynner å poste utdrag fra sunderland echo artikkler så seier det vel kor jevla lobotomert du faktisk er....
- carry on!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4786 på: 31. Aug. 2008, 22:46 »
Det Asbjørn har sagt hele tiden, hvis jeg ikke har misforstått, er vel at hvis det kommer flere spillere, er det typer som Sibierski, Bernard og Rossi.
Han har med andre ord ikke troen på at vi skal hente inn spillere som styrker oss nevneverdig. Er det riktig Asbjørn?
Jeg kan si meg enig med de her som mener at Asbjørn kanskje er litt vel pessimistisk, men han har vel ikke sammenlignet Colo, Guthrie og Jonas med de tre andre?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4787 på: 31. Aug. 2008, 22:47 »
einaste som erger meg er at vi enda ikkje har fått inn en spiller i samme rolle som emre, men viss denne gonzalez er så god som han urugayiske newcastle fanen skal ha det til så blir det vel bra :D
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4788 på: 31. Aug. 2008, 22:49 »
vel han poster en artikkel som det står at colo og guthrie blir flopper og han kunne ikkje vere meir ening...
- carry on!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4789 på: 31. Aug. 2008, 22:50 »
Jeg savner INGEN av de vi har solgt, og hadde byttet de mot de vi har hentet inn uten å blunke.

Troppen er mindre, men som Keegan sa, vi er kvitt mye av daukjøttet. Selvom Smith og Ameobi fortsatt er i klubben føler jeg meg ganske sikker på at de er borte innen et år. Det eneste salget som kanskje ergrer meg bittelitt er Faye, han var god :) Men føler jeg veldig trygg på at Collo skal bli en mye bedre stopper sammen med Taylor, det virker hvertfall sånn etter de første 3 kampene .

At troppen er 3-4 spillere mindre enn den vi hadde ifjor er helt håpløst når man tenker etter hvor mye vi slet forrige sesong. KK klaget sist sesong over liten tropp, og da skjønner jeg ikke at vi kan ta fatt på en ny sesong med en enda mindre tropp og tro at vi skal ta en UEFA cup plass. Nå er vi igang med skadehelvete igjen, og vi må bruke en halvfull Ameobi fra start. I tillegg er de stort sett 17-18 åringer på benken pluss en galing som har hele England i mot seg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4790 på: 31. Aug. 2008, 22:52 »
"jeg hopper ikke i taket av spillere som sibierski, rossi og bernard"     ... vel er ikkje det en sammenlignin der du prøver å bere morsom og sei newcastle har gjort det helt forbanna elendig dette transferviduet. Og når du begynner å poste utdrag fra sunderland echo artikkler så seier det vel kor jevla lobotomert du faktisk er....

Unnskyld meg men er du edru?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4791 på: 31. Aug. 2008, 22:52 »
Trur at joey kan komme seg på rett kjør!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4792 på: 31. Aug. 2008, 22:53 »
Det Asbjørn har sagt hele tiden, hvis jeg ikke har misforstått, er vel at hvis det kommer flere spillere, er det typer som Sibierski, Bernard og Rossi.
Han har med andre ord ikke troen på at vi skal hente inn spillere som styrker oss nevneverdig. Er det riktig Asbjørn?
Jeg kan si meg enig med de her som mener at Asbjørn kanskje er litt vel pessimistisk, men han har vel ikke sammenlignet Colo, Guthrie og Jonas med de tre andre?

Verre er det faktisk ikke. Utrolig hvordan enkelte klarer å tolke ting.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4793 på: 31. Aug. 2008, 22:53 »
Keegan sa for litt siden at vi bare skulle hente spillere som kunne gå rett inn på laget.
Kvalitet eller noe sånn. Greit at Gutrie har hatt en ok start på sesongen, og at Colo har hatt en skikkelig god kamp.
Men det er alt for tidlig å konkludere med hverken det ene eller det andre om disse spillerbne før tidligst til jul.

Håper Keegan og ledelsen står for at de skal hente kvalitet, og styrker en syltynn stall.
Denne Zayatte hadde ikke vært noe WOW, og ser uansett ut til å havne i Hull.
Tatt i betraktning at vi trenger 7-8 topp-spillere, så er jeg veldig skuffet over 2 ok spillere og et ungt talent som
3!! kamper ut i sesongen har vært helt ok.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4794 på: 31. Aug. 2008, 22:55 »
vel han poster en artikkel som det står at colo og guthrie blir flopper og han kunne ikkje vere meir ening...

Gjør jeg? 

BallaJazz

• Gjest
« Svar #4795 på: 31. Aug. 2008, 22:59 »
Vell.Nå er ikke tranvinduet over så er litt tidelig å si noe om hvorvidt liten stallen vill bli? Sånn som stallen står NÅ så er det altfor liten bredde ja.Og at det brukes spillere som Amøben på topp sier vell allt om situasjonen men jeg håper at vi får forsterka troppen såpass at vi vill ha en ok bredde i laget.Det må vi om vi ikke skal få en lignende situasjon som i fjor igjen....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4796 på: 31. Aug. 2008, 23:00 »
Velger å tro på denne karen jeg! :D

Berbatov: Just landed at the airport, Press conference tomorrow at 1pm.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4797 på: 31. Aug. 2008, 23:02 »
Jeg savner INGEN av de vi har solgt, og hadde byttet de mot de vi har hentet inn uten å blunke.

Troppen er mindre, men som Keegan sa, vi er kvitt mye av daukjøttet. Selvom Smith og Ameobi fortsatt er i klubben føler jeg meg ganske sikker på at de er borte innen et år. Det eneste salget som kanskje ergrer meg bittelitt er Faye, han var god :) Men føler jeg veldig trygg på at Collo skal bli en mye bedre stopper sammen med Taylor, det virker hvertfall sånn etter de første 3 kampene .

At troppen er 3-4 spillere mindre enn den vi hadde ifjor er helt håpløst når man tenker etter hvor mye vi slet forrige sesong. KK klaget sist sesong over liten tropp, og da skjønner jeg ikke at vi kan ta fatt på en ny sesong med en enda mindre tropp og tro at vi skal ta en UEFA cup plass. Nå er vi igang med skadehelvete igjen, og vi må bruke en halvfull Ameobi fra start. I tillegg er de stort sett 17-18 åringer på benken pluss en galing som har hele England i mot seg.

Jeg ser helt klart poenget, og jeg er enig. Men jeg er, og det tror jeg du er også, glad for at de spillerne vi har hentet inn nå faktisk virker som gode spillere. Ja, det er for tidlig å si noe helt sikkert, men hvis de fortsetter slik de har gjort så tror jeg hvertfall vi har gjort 3 meget gode kjøp. Bassong har jeg sett for lite til for å få et skikkelig inntrykk av enda..

Troppen er nok ca 4-5 mann for små for øyeblikket, men dersom Gonzalez faktisk kommer, samt at det dukker opp et par spillere til i morgen så mener jeg at vi har en bedre tropp rent kvalitetsmessig enn i fjor da vi var bedre rent kvantitetsmessig. Jeg tror ikke vi har mulighet til å komme blandt de 6 beste desverre, men i løpet av 2-3 år som de fleste her inne sa at de var villige til å vente når vi fikk Keegan tilbake som manager, så tror jeg vi er blandt de 6 beste lagene i PL.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4798 på: 31. Aug. 2008, 23:02 »
Velger å tro på denne karen jeg! :D

Berbatov: Just landed at the airport, Press conference tomorrow at 1pm.

Denne Man Utd supporteren har mest sannsynlig rett.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4799 på: 31. Aug. 2008, 23:02 »
viss ikke vi hadde den mest skade utsatte klubben i england. Fks se vi har Owen, Martins , Viduka, Caroll og to som ikke burde vært nevnt  det er 6 spisser og 3 av dem er gode, og vi spiller 442.  Så  har vi jo mer en god nok dekning.