20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809660 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4800 på: 31. Aug. 2008, 23:04 »
Velger å tro på denne karen jeg! :D

Berbatov: Just landed at the airport, Press conference tomorrow at 1pm.

Hadde ikke sagt nei takk til Berba nei=P

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4801 på: 31. Aug. 2008, 23:05 »
det vi trenger er en midtbane spiller, og en venstre / høyreback. Berba er jo bare usakelig å drømme om.. fordeom han er newcastle fan

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4802 på: 31. Aug. 2008, 23:07 »
Vi har tre spisser som holder godt nok PL nivå. To av dem er mye skadet, mens Martins ikke akkurat spiller alle kamper iløpet av en sesong. Jeg sier ikke nei takk til en ny spiss, selv om det er vikigere med en venstreback.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4803 på: 31. Aug. 2008, 23:08 »
F*** ingen rykter heller. Dette må jo ende i tragedie
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4804 på: 31. Aug. 2008, 23:09 »
enig!! >:(
Joey Barton 7

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4805 på: 31. Aug. 2008, 23:11 »
Jeg savner INGEN av de vi har solgt, og hadde byttet de mot de vi har hentet inn uten å blunke.

Troppen er mindre, men som Keegan sa, vi er kvitt mye av daukjøttet. Selvom Smith og Ameobi fortsatt er i klubben føler jeg meg ganske sikker på at de er borte innen et år. Det eneste salget som kanskje ergrer meg bittelitt er Faye, han var god :) Men føler jeg veldig trygg på at Collo skal bli en mye bedre stopper sammen med Taylor, det virker hvertfall sånn etter de første 3 kampene .

At troppen er 3-4 spillere mindre enn den vi hadde ifjor er helt håpløst når man tenker etter hvor mye vi slet forrige sesong. KK klaget sist sesong over liten tropp, og da skjønner jeg ikke at vi kan ta fatt på en ny sesong med en enda mindre tropp og tro at vi skal ta en UEFA cup plass. Nå er vi igang med skadehelvete igjen, og vi må bruke en halvfull Ameobi fra start. I tillegg er de stort sett 17-18 åringer på benken pluss en galing som har hele England i mot seg.

Jeg ser helt klart poenget, og jeg er enig. Men jeg er, og det tror jeg du er også, glad for at de spillerne vi har hentet inn nå faktisk virker som gode spillere. Ja, det er for tidlig å si noe helt sikkert, men hvis de fortsetter slik de har gjort så tror jeg hvertfall vi har gjort 3 meget gode kjøp. Bassong har jeg sett for lite til for å få et skikkelig inntrykk av enda..

Troppen er nok ca 4-5 mann for små for øyeblikket, men dersom Gonzalez faktisk kommer, samt at det dukker opp et par spillere til i morgen så mener jeg at vi har en bedre tropp rent kvalitetsmessig enn i fjor da vi var bedre rent kvantitetsmessig. Jeg tror ikke vi har mulighet til å komme blandt de 6 beste desverre, men i løpet av 2-3 år som de fleste her inne sa at de var villige til å vente når vi fikk Keegan tilbake som manager, så tror jeg vi er blandt de 6 beste lagene i PL.

Jeg er helt klart fornøyd med kjøpene så langt, og prisen vi har gitt for dem. Men det er langt fra sikkert at Colo blir noen suksess og den sjefen vi alle håper på, selv om han kostet mye penger. Kampen mot Arsenal var han som de fleste andre helt for jævlig dårlig. Når det gjelder Guthrie har han visst lovende takter, men pr dags dato er han etter min mening ikke god nok til å spille fast på vår midtbane om vi skal kjempe på øvre halvdel av tabellen.

Etter å ha sett på intervjuet nedenfor, forventer jeg kvalitet i morgen. Om ikke, er det ikke mye troverdighet igjen fra denne kanten.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7588360.stm
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4806 på: 31. Aug. 2008, 23:12 »
En ting er ihvertfall sikkert, morradagen blir den viktigste og mest spennende dagen denne sesongen!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4807 på: 31. Aug. 2008, 23:16 »
ka ti stenge overgangs viduet egentligt??
Joey Barton 7

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4808 på: 31. Aug. 2008, 23:18 »
ka ti stenge overgangs viduet egentligt??
Tirsdag kl. 01.00

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4809 på: 31. Aug. 2008, 23:21 »
åja,då har me jo goe ti...trodde dt stengte i natt kl 12
Joey Barton 7

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4810 på: 31. Aug. 2008, 23:30 »
stenger 00:00, og ikke 01:00
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4811 på: 31. Aug. 2008, 23:31 »
stenger 00:00, og ikke 01:00

Engelsk tid..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4812 på: 31. Aug. 2008, 23:34 »
En gang for alle:

OVERGANGSVINDUET STENGER TIRSDAG KL. 01.00 NORSK TID!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4813 på: 31. Aug. 2008, 23:38 »
Oppfordrer alle om å ikke spørre mer om dette jævla overgangsvinduet og dens stengetid.....begynner å gå hardt utover blodtrykket til daniel har jeg på følelsen av!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4814 på: 31. Aug. 2008, 23:43 »
Hva skjer med Newcastle? Overgangsvinduet stenger idag kl 12 norsk tid og vi har bare fått en uruguianer på lån?!  ;D

Sorry, Daniel