20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 810720 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4770 på: 31. Aug. 2008, 22:16 »
Han er dan ganske opptimistisk visst han velger å tro på en ITK, selv om eg også synes han virka mer troverdig enn dei på nufcblog. Det var noe med det han sa. Han skreiv liksom ikke at vi skulle signe Berba, Messi etc

Han er vel kanskje bare hakket smartere enn alle andre "jeg møtte Ashley og tror at alt er som på FM"-folkene...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4771 på: 31. Aug. 2008, 22:18 »
Nei, det er jo du som prater om den linken ser jeg! ;)

Joda ;)
Men er meget bestemt på at jeg har sett den..?
Eller er det vi her som har skapt det ryktet her inne? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4772 på: 31. Aug. 2008, 22:19 »
" I talked to Ashley yesterday after the match and he said we would sign 2 or 3 players but I couldnt get any names out of him"

Oioi  spennende :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4773 på: 31. Aug. 2008, 22:21 »
Har vi solgt Krul nå? Håper han bare er utlånt:

http://www.nufc.com/

"Geordie-man"?

Der var Keegan's taktikk ja. Sun har ikke en shit om kampen, alt handlet om Barton's 3-4 minutter. De gangene vi blir most, så sleng innpå Barton!:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1628745.ece

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4774 på: 31. Aug. 2008, 22:21 »
FootballDaft (Newcastle United) : Joaquin is on his way to Newcastle, just had a call from a friend at the club to tell me deal will be completed tomorrow

Andre og som snapper det opp, Fyttihelvete vis det sjer....

Just watched Valencia on sky sports and the commentator said that Joaquin was left out of the squad because he is close to a transfer away from the club
« Siste redigering: 31. Aug. 2008, 22:25 av Tommen »

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4775 på: 31. Aug. 2008, 22:23 »
Er ikke så overbegeistra for fyren. Lenge siden han var god, såvidt jeg har sett så er ikke han den som løper mest heller?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4776 på: 31. Aug. 2008, 22:24 »
FootballDaft (Newcastle United) : Joaquin is on his way to Newcastle, just had a call from a friend at the club to tell me deal will be completed tomorrow

Andre og som snapper det opp, Fyttihelvete vis det sjer....
Hvor er dette hentet fra?

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4777 på: 31. Aug. 2008, 22:24 »
SillySeason inneholder litt for mange "jeg kjenner noen"-historier. Det blir litt patetisk.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4778 på: 31. Aug. 2008, 22:25 »
Fikk nettopp en telefon fra Ashley eg, men han skulle bare spør korleis eg hadde det.... Var det sånn under Fat Fred, eller har det bare blitt inn i det siste å pås¨tå at man veit alt ?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4779 på: 31. Aug. 2008, 22:26 »
Skal sies at Joaquin ville vert en erketypisk Keegan signing !

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4780 på: 31. Aug. 2008, 22:30 »
Ja, men det er gøy med rykter :) det e hentet fra teamtalk....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4781 på: 31. Aug. 2008, 22:35 »
Kan ikke være mer enig:

It is very early days to be including Collocini and Guthrie as improvements over the outgoing players. Collocini has the pedigree but could fail to adjust to this league (he wouldn't be the first) and Guthrie is still just a promising youngster who has made a good start at his new club. All in all I would say the first team has improved slightly while the squad has possibly gone backwards. It certainly hasn't been investment and improvement matching the ambition levels that have been set by Ashley and Keegan so far, and while we still depend on the likes of Ameobi and Smith to start matches or come off the bench to force things when we are losing it´s hard to claim we are moving forward significantly.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4782 på: 31. Aug. 2008, 22:38 »
Jeg savner INGEN av de vi har solgt, og hadde byttet de mot de vi har hentet inn uten å blunke.

Troppen er mindre, men som Keegan sa, vi er kvitt mye av daukjøttet. Selvom Smith og Ameobi fortsatt er i klubben føler jeg meg ganske sikker på at de er borte innen et år. Det eneste salget som kanskje ergrer meg bittelitt er Faye, han var god :) Men føler jeg veldig trygg på at Collo skal bli en mye bedre stopper sammen med Taylor, det virker hvertfall sånn etter de første 3 kampene .

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4783 på: 31. Aug. 2008, 22:41 »
Har et spørsmål til deg Asbjørn. Jeg vet du liker å debattere slik du gjør, men er du virkelig så pessimistisk?

Ja, jeg hopper ikke akkurat i taket over signinger som Rossi, Sibierski og Bernard. Enkelte her inne er fornøyde bare det kommer inn et nytt navn i troppen.

så du sammenligner colocini, guiterez og guthrie med bernard, rossi og sibierski?? stiller bare meir og meir tvil til dine fotballkunnskaper som faktisk for noken posta sida ikkje kunne sjå ut til å bli dårligere
- carry on!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4784 på: 31. Aug. 2008, 22:42 »
Har et spørsmål til deg Asbjørn. Jeg vet du liker å debattere slik du gjør, men er du virkelig så pessimistisk?

Ja, jeg hopper ikke akkurat i taket over signinger som Rossi, Sibierski og Bernard. Enkelte her inne er fornøyde bare det kommer inn et nytt navn i troppen.

så du sammenligner colocini, guiterez og guthrie med bernard, rossi og sibierski?? stiller bare meir og meir tvil til dine fotballkunnskaper som faktisk for noken posta sida ikkje kunne sjå ut til å bli dårligere

Du er ikke sann. Hvor har jeg skrevet det?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."