20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 811289 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4635 på: 31. Aug. 2008, 15:50 »
Nei, jeg vil vel holde Martins utenfor den kategorien. Små skadeavbrekk har han hatt nå og da, men ikke i veldig stor grad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4636 på: 31. Aug. 2008, 16:01 »
Sant nok, Martins faller nok utenfor den kategorien. Men hadde vært moro å se Owen - Martins få 15 - 20 kamper på topp sammen, uten skader. Det kunne blitt moro, det!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #4637 på: 31. Aug. 2008, 16:05 »
Tim Krul på vei til Feyenoord ifølge Sky Sports!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4638 på: 31. Aug. 2008, 16:06 »
Det er nokke drit ! Sats heller på han enn Forster, selv om han er geordie! Synes ikke det skal ha noe å si !

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4639 på: 31. Aug. 2008, 16:08 »
Vi bør ta vare på de Geordiene vi har...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4640 på: 31. Aug. 2008, 16:08 »
Får vel bare bite i det sure eplet og ønske Krul all mulig lykke til videre i karrieren. Men med Harper og Given foran seg i køa, så er det vanskelig for den godeste Krul å få den spilletiden som han trenger for å utvikle seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4641 på: 31. Aug. 2008, 16:09 »
Dette her kan fort bli det mest tragiske overgangsvinduet på år og dag for oss supportere. Fat Mike er nok fornøyd så lenge han går i pluss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4642 på: 31. Aug. 2008, 16:09 »
Men utlån har man ikke hørt om...?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4643 på: 31. Aug. 2008, 16:10 »
Anser Krul som et svært talent, større enn Forster. Så dette er litt trist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4644 på: 31. Aug. 2008, 16:11 »
Får vel bare bite i det sure eplet og ønske Krul all mulig lykke til videre i karrieren. Men med Harper og Given foran seg i køa, så er det vanskelig for den godeste Krul å få den spilletiden som han trenger for å utvikle seg.

Greit nok det, men å låne han ut hadde vært tingen. Har vært lånt ut før og gjorde sine ting meget bra da. Var vel 2 år siden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4645 på: 31. Aug. 2008, 16:11 »

Helt klart

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4646 på: 31. Aug. 2008, 16:12 »

Newcastle ser vel det motsatte...At Forster er eit større talent enn Krul. Dessuten, når skal Krul få A-lagsspel med Given og Harper foran i køen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4647 på: 31. Aug. 2008, 16:13 »
Nok en gang; UTLÅN!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4648 på: 31. Aug. 2008, 16:13 »

Newcastle ser vel det motsatte...At Forster er eit større talent enn Krul. Dessuten, når skal Krul få A-lagsspel med Given og Harper foran i køen.

Neppe, hadde Newcastle fått samme bud på Forster hadde de solgt på flekken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4649 på: 31. Aug. 2008, 16:13 »
Tror nesten det har litt å gjøre med hvor Forster er fra.
Har sett litt av begge, og syns Forster virker endel mer usikker enn Krul på mange områder. Tror virkelig Krul har potensialet til å bli en topp keeper.