20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809107 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4605 på: 31. Aug. 2008, 14:01 »
Synes Heskey og Owen fungerte strålende sammen på landslaget. . Heskey  med Assistene og Owen og Martins med målene. . Synes vi i hvertfall trenger luftstyrke på topp som kan skape sjanser for våre hurtige spisser. Viduka lurer jeg på hvordan kommert til å fremstår når han kommer tilbake. Ser han enda mer sliten og fyllesyk ut en sist sesong ?

HAHA. enig i det men ser på heskey som på vidukas nivå. Vil gjerne ha en stor serk okse på topp sammen med våre små raske. men håper på litt bedre nivå. heskey er ikke bedre enn viduka i mine øyne.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4606 på: 31. Aug. 2008, 14:07 »
http://www.premiershiplatest.com/news/newcastle-boss-keegan-slams-arsenals-nas-5513559.html

Sitat
?I like Nasri very much - he's a player we looked at for a possible signing last year - but you can't do things like that. If it had been the other way round, and a Newcastle player had done that, I wonder what the reaction would be.

?I know the referee didn't see it but the linesman did and it should have been a red card.

?I will tell Arsene Wenger the same thing when I see him and I told Nasri that at the end as well. The fact is that Joey has done nothing wrong.?
« Siste redigering: 31. Aug. 2008, 14:12 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4607 på: 31. Aug. 2008, 14:11 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2176290.ece

Sitat
*Newcastle-spissen Michael Owen ønsker ikke å signere en ny kontrakt og kan dermed forsvinne fra klubben i løpet av kort tid. Den tidligere Liverpool-helten aksepterer nemlig ikke at han må gå ned 10 millioner kroner i årslønn (Sunday Mirror).

*Det spekuleres i at Owen nå skal være tilgjengelig for den nette sum av 20 millioner kroner. Newcastle vil nemlig kvitte seg med spissen, mens de fortsatt kan få noe igjen for ham. Owens kontrakt løper ut etter denne sesongen (Mail on Sunday).

*Både Manchester United og Tottenham skal være villig til å legge penger på bordet for å hente Owen. Dette er imidlertid avhengig av hva som skjer i forhold til Dimitar Berbatov-sagaen (Sunday Mirror).

HAHAHA
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4608 på: 31. Aug. 2008, 14:11 »
Kan ikke si at jeg fikk med meg den episoden. Fikk med meg Bartons takling, og den var ren og pen - til Barton å være. Men Nasris takling fikk jeg ikke med meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4609 på: 31. Aug. 2008, 14:15 »
Nasri spenna bein på Barton helt uten mål og mening med ballen langt unna.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4610 på: 31. Aug. 2008, 14:17 »
Nasri spenna bein på Barton helt uten mål og mening med ballen langt unna.

Som nok var revansje for den deilige taklingen Barton satte inn på Nasri et par minutter før.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4611 på: 31. Aug. 2008, 14:18 »
Selvfølgelig, og det var særdeles unødvendig. Og jeg kan tenke meg det var mye på grunn av at det var Barton.
Barton sin takling var jo fantastisk og ren. Elska måten han kom inn på, og gav totalt faen i buinga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4612 på: 31. Aug. 2008, 14:20 »
Michael Owen blir nok WOW signinga Fat Mike har masa om.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4613 på: 31. Aug. 2008, 14:25 »

Det vil jeg faktisk godta også.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4614 på: 31. Aug. 2008, 14:30 »

Vi må i tillegg ha inn 3-4 kvalitetsspillere til om vi skal ha noen som helst mulighet på UEFA cup plass.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4615 på: 31. Aug. 2008, 14:31 »
En fra Uruguay uttaler seg om Ignacio Gonzalez:

He is a classic South America number 10.

A pure playmaker, with the added bonus he is a great header.

I would say the closest player to him is Michael Ballack - or should I say, in Europe.
I see Nacho as Ballack as you guys don?t seem to play with 10s.

He has spent his entire career at Danubio, and is a guaranteed starter on the National Team, although he will not be playing in next match due to his recent inactivity.

The Big Question - Can he adapt to be our Ballack?

YES - he has a good physique and won?t crumble in the middle. His passing versatility doesn?t get hindered being pushed a few meters back.

He also plays that position on the National Team, where he has 3 strikers to play off, nestled in between the defensive midfields.

If given confidence and with two Argentines already in the squad to reduce anxiety, it should be a good move.

Especially if on loan, free chance, with a good buy option!

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4616 på: 31. Aug. 2008, 14:31 »
Spennende signal å sende ut til spillergruppa, plutselig blir den best betalte spilleren tilbudt forbedring på noe som allerede er en feit kontrakt når politikken tilsynelatende har vært å redusere lønnsbudsjettet

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4617 på: 31. Aug. 2008, 14:33 »

Vi må i tillegg ha inn 3-4 kvalitetsspillere til om vi skal ha noen som helst mulighet på UEFA cup plass.

Selvsagt! Men jeg gråter ikke om der ikke kommer inn noen storfisker! Men 3-4 kvalitetsspillere som forsterker laget må vi ha, ja!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4618 på: 31. Aug. 2008, 14:36 »
Får vi inn 4-5 stk som forsterkar laget og samtidig at Owen skriv ny kontrakt så er eg veldig fornøyd og ser fram til denne sesongen. Men om sjansen for at det skjer er stor, det er ein annan sak... ::)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4619 på: 31. Aug. 2008, 14:37 »
Eg vil ha flere fjes! Om dei så er like stygt som ja... ?