20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 811979 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4665 på: 31. Aug. 2008, 17:14 »
Derdiyok var ikke i troppen til Basel i går, kanskje han er på vei til oss. ;) ;D

Føler jeg har hørt denne før. Er vel 2. eller 3. gangen dette skjer. Er dere sikker på at han ikke er skadet da?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4666 på: 31. Aug. 2008, 17:17 »
For å sammenligne litt så fikk vi 12 millioner pund for James Milner, mens Chelsea kun fikk 9 millioner pund for SWP.
Jeg mener vi gjorde en meget god handel med en spiller som atpåtil ville vekk fra klubben.

Der puttet SWP for ManCity også. 2-0 til dem borte mot Sunderland.

PS! Der puttet SWP igjen, hans 2.mål for dagen. 3-0 der. hahaha, vi fikk faktisk mer penger for Milner enn hva Chelsea gjorde for den engelske landslagsvingen.  ;D
« Siste redigering: 31. Aug. 2008, 17:22 av Frode »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4667 på: 31. Aug. 2008, 17:21 »
er var andre scoringen til SWP. Skulle fått kloa i ham ja.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4668 på: 31. Aug. 2008, 17:24 »
vi får se hvordan milner greier seg idag

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4669 på: 31. Aug. 2008, 17:25 »
Man City har en stall de fleste er misunnelig på. Gjort noen kanonkjøp så langt i vinduet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4670 på: 31. Aug. 2008, 17:25 »
er var andre scoringen til SWP. Skulle fått kloa i ham ja.

Ja han følge C.Ronaldo tett i år og puttar 40  :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4671 på: 31. Aug. 2008, 17:29 »
Man City har en stall de fleste er misunnelig på. Gjort noen kanonkjøp så langt i vinduet.

Ja enig der. De har faktisk gjort mye likt til NUFC i dette vinduet, nemlig kvittet seg med en haug drittspillere og hentet inn færre men kvalitet.

Out: Ashley Grimes, Andreas Isaksson, Geovanni, Emile Mpenza, Paul Dickov, Garry Breen, Sun Jihai, Georgios Samaras, Matthew Mills

In: Jô, Tal Ben Haim, Vincent Kompany, Shaun Wright-Phillips, Pablo Zabaleta, Glauber Berti

Anthony

• Gjest
« Svar #4672 på: 31. Aug. 2008, 17:31 »

Til tider virker det som om NUFC er en klubb uten ekstraordinære visjoner for fremtiden...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4673 på: 31. Aug. 2008, 17:34 »

Litt tidleg å sei om det er kanonkjøp eller ikkje...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4674 på: 31. Aug. 2008, 17:35 »

Til tider virker det som om NUFC er en klubb uten ekstraordinære visjoner for fremtiden...

Vi er på rett veg.

No...Noken nye klare snart?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4675 på: 31. Aug. 2008, 17:35 »

Ja enig der. De har faktisk gjort mye likt til NUFC i dette vinduet, nemlig kvittet seg med en haug drittspillere og hentet inn færre men kvalitet.

Out: Ashley Grimes, Andreas Isaksson, Geovanni, Emile Mpenza, Paul Dickov, Garry Breen, Sun Jihai, Georgios Samaras, Matthew Mills

In: Jô, Tal Ben Haim, Vincent Kompany, Shaun Wright-Phillips, Pablo Zabaleta, Glauber Berti

Å sammenligne Man City og Newcastle pr dags dato blir som å sammenligne Arsenal og Sunderland. Får vi inn 3-4 kvalitetsspillere inn iløpet av morgednagen derimot. Den eneste spilleren vi har hentet som jeg er overbevist om kommer til å slå til i Newcastle trøya er Jonas.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4676 på: 31. Aug. 2008, 17:38 »
Dette her kan fort bli det mest tragiske overgangsvinduet på år og dag for oss supportere. Fat Mike er nok fornøyd så lenge han går i pluss.

Kødder du eller?

Hvem av dem som har forsvunnet er det du virkelig savner?

milner..
Newcastle United Football Club<3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4677 på: 31. Aug. 2008, 17:45 »
Dette her kan fort bli det mest tragiske overgangsvinduet på år og dag for oss supportere. Fat Mike er nok fornøyd så lenge han går i pluss.

Kødder du eller?

Hvem av dem som har forsvunnet er det du virkelig savner?

milner..

Skjønner heller ikke salget av Faye. Han og Beye var våre beste forsvarsspillere forrige sesong. I tillegg kan han spille defensiv midtbane. En exit av Cacapa hadde vært langt enklere å forstå. Faye var en av de spillerene KK skrøt mest av på slutten av fjorårssesongen, men nå skal det også sies at også Milner fikk slike ord før salget.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4678 på: 31. Aug. 2008, 17:47 »

Å sammenligne Man City og Newcastle pr dags dato blir som å sammenligne Arsenal og Sunderland. Får vi inn 3-4 kvalitetsspillere inn iløpet av morgednagen derimot. Den eneste spilleren vi har hentet som jeg er overbevist om kommer til å slå til i Newcastle trøya er Jonas.

Veldig veldig uenig. Jonas har vært pure class, men også Coloccini og Guthrie har vært veldig gode. Har sjelden sett en som er så trygg med ballen som det den 21 år gamle Guthrie har vært til nå, til tross for at vi har spilt borte mot både ManU og Arsenal.

Det er vel kun SWP og Kompany som har vært klassekjøp for ManCity så langt i dette vinduet. Ben Haim er vel regnet som backup for Dunne og Richards, mens Zabaleta, Berti og Jo har jeg hørt minimalt om.

ManCity har bedre stall enn oss forløpig, men har også flere fantastiske egenproduserte spillere som Ireland, Johnson, Richards, Sturridge, osv. Det er der vi henger etter. Vi har vel kun Taylor som har kommet opp fra akademiet i laget vårt.....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4679 på: 31. Aug. 2008, 17:49 »
Ryktene sier jo at Faye var misfornøyd når Big Sam fikk fyken og at han har ønsket seg bort etter det...