20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808485 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4440 på: 29. Aug. 2008, 22:48 »
Blir greit med en landslagspause og Hull-kamp etter lørdagen og alt dette styret er over.

Synd å miste Milner, virkelig synd i mine øyne. Jonas trives vel best på venstresiden.
Men får vi inn to-tre nye nå, ser det ikke så aller verst ut allikevel. Selv om jeg gjerne ville ha hatt Milner i 10 år til.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4441 på: 29. Aug. 2008, 22:51 »
http://www.sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/08/29/Prem-Newcastle-chase-Atouba/

Atouba ser ut til å være på vei.

Er dette spilleren som scorte på et sinnsykt langskudd da Portsmouth knuste "oss" på St. James Park forrige sesong?

Det var vel godeste Muntari det? Sulley Ali Muntari eller noe i den duren ;)

og han spiller i inter no

Det var Pamarot som skorte det syke målet på SJP i fjor...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4442 på: 29. Aug. 2008, 23:18 »
mcgeady er i mine øyne en villmann vi burde hente. han er ufattelig teknisk og han har bruukbar fart... salget av millner er jo ikke så sykt stort tap. Vi får mye penger for han, og han gjorde jo ikke noe bra fjorårssesong. vi burde kanskje hente en spiller som er frispark ekspert, for det mangler vi vel...?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4443 på: 30. Aug. 2008, 02:56 »
vi burde kanskje hente en spiller som er frispark ekspert, for det mangler vi vel...?
Frisparkekspert, høyreving? Beckham? :P
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

braegg

• Supersub
    • Vis profil

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4445 på: 30. Aug. 2008, 10:17 »
arshavin har gjort det klart at han ikke drar til london, så kanskje han er på vei til newcastle istede..?

Da står altså Arshavin igjen i en klubb han har sagt han vil forlate, uten at verken Tottenham eller Barcelona (som var de mest aktuelle klubbene) henter ham. Åpner dette en dør for Newcastle?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4446 på: 30. Aug. 2008, 10:17 »
vi burde kanskje hente en spiller som er frispark ekspert, for det mangler vi vel...?
Frisparkekspert, høyreving? Beckham? :P

Passer jo også strålende inn med den "nye lønnspolitikken" i Newcastle. ;)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4448 på: 30. Aug. 2008, 10:25 »
http://www.elpais.com.uy/08/08/30/pdepor_366852.asp

snakker ikke spansk.. kan du?

Etter hva jeg forstår,  Ignacio Gonzalez har signert for Valencia, men går direkte til Newcastle på 1 års lån???
sunt pueri pueri puerilia tractant

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4449 på: 30. Aug. 2008, 10:28 »

Etter hva jeg forstår,  Ignacio Gonzalez har signert for Valencia, men går direkte til Newcastle på 1 års lån???

Korrekt.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4450 på: 30. Aug. 2008, 10:31 »
He he, er ikke min spansk, er google sin spansk :P   Men ja, hørtes merkelig ut

Ignacio Gonzalez går til Newcastle for ett år
"Nacho" pasó la revisación médica en el Valencia y será fichado por el equipo español, pero irá en préstamo al club de Inglaterra "Nacho" bestått den medisinske sjekken i Valencia, og vil være signert av den spanske teamet, men vil bli utlånt til klubben i England

SILVIA PÉREZ Silvia Perez

Ignacio González pasó la revisación médica en el Valencia, pero por un año jugará en el Newcastle de Inglaterra. Ignacio Gonzalez bestått den medisinske sjekken i Valencia, men for ett år vil spille i Newcastle England.

"Nacho" fue revisado por los médicos del Valencia en la mañana de ayer y pasó sin inconvenientes los exámenes. "Nacho" ble vurdert av leger i Valencia i går formiddag og gikk greit undersøkelser. Sin embargo, y aunque aún no había firmado por el equipo español, el arreglo ya está acordado y el enganche irá como cedido al Newcastle. Imidlertid, og selv om den ennå ikke signert av den spanske teamet, arrangementet er allerede avtalt og vil strålen som lån til Newcastle.
sunt pueri pueri puerilia tractant

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #4451 på: 30. Aug. 2008, 10:34 »
Hmm uansett vi burde vel ha en ny spiss eller hva?? og en til på midtbanen er ganske mange som har godt fra klubben og få inn, vi har tynn stall.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4452 på: 30. Aug. 2008, 10:35 »

Ja, det er vel ca det som står der. Hvis jeg forstår det riktig så har han nettop kommet til Valencia og gjennomført den medisinske testen der, og fortsetter nå videre til et ett års låneopphold i Newcastle. Han har tidl spilt for Danubio, som jeg antar er en klubb i hjemlandet Uruguay? Uansett var han ifjor på lån Monaco. Grunnen til at han nå lånes ut skal være at Unai Emeri (Valencias nye trener) har de spillerne han trenger denne sesongen og at det er derfor Ignacio González lånes ut. Det nevnes til slutt i artikelen at det kan være snø på St.James Park i løpet av sesongen og at dette blir en viss overgang for en spiller som tidligere har spilt i Urugay og ved middelhavets solfylte bredder. Vet ikke hvordan vinteren er i Uruguay jeg, og om denne fyren eventuelt kan ha sett snø før...(?)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4453 på: 30. Aug. 2008, 10:39 »
Litt info? Hvor gammel er han, hva spiller han ?. ....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4454 på: 30. Aug. 2008, 10:40 »
Høres ut som en merkelig overgang. Lukter panikk og nok en "Rossiflopp".
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."