20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4410 på: 29. Aug. 2008, 18:27 »
KK gikk jo frå Newcastle sist gang pga salget av Andy Cole til Man.Utd. Skjer det igjen?

Feil!

Kevin Keegan var lysten på Keith Gillespie og ALex Ferguson var lysten på Andy Cole, derfor punget ManU ut for Cole pluss at vi fikk Gillespie inn i avtalen. Dette skjedde i 1994/95 sesongen (tror jeg).
Før den neste sesongen (1995/96) hadde Keegan hentet Ferdinand, Ginola og Barton og vi vant "nesten" PL gull.
Keegan rakk også å starte 1996/97 sesongen og hentet blant annet Shearer denne sommeren, men trakk seg ca midtveis.

Det er ingen som vet sikkert hvorfor han trakk seg, men at han hadde falt ut med John Hall er videns kjent, og mange rykter sier at Keeh\gan trakk seg på grunn av at klubben ble et aksjeselskap og børsnotert. Men jeg vet ikke..........

Spelte ikkje Shearer under KK lenger enn ein halv sesong? Og med Ferdinand ein hal sesong? ja, OFF TOPIC.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4411 på: 29. Aug. 2008, 18:28 »
Hadde vel 1 mål for Spurs og det var mot oss det, ganske bra mål og faktisk. Ellers ingen stor stjerne...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4412 på: 29. Aug. 2008, 18:31 »

Atouba.. Her ser man målet hans mot oss også, videon viser tydelig at Atuba hadde 2 bra kamper for Spurs, ellers lite..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4413 på: 29. Aug. 2008, 18:40 »
Atouba har utvikla seg voldsomt dei siste åra. Ja til dette kjøpet! Synst det er ganske spennande.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4414 på: 29. Aug. 2008, 19:01 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=840203

Iflg denne artikelen er Nicola Zigic "surplus to requirements" i Valencia, kanskje ikke det beste alternativet der ute(?), men bedre enn Ameobi og Smith, og en spiller som det burde være mulig for Newcastle å hente....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4415 på: 29. Aug. 2008, 19:03 »
Eller kanskje enda en argentiner (Rodrigo Palacio)?

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=840267

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4416 på: 29. Aug. 2008, 19:14 »
Begynner å bli bekymret nå. . Vi må sope inn £9 mill for Milner for å ha råd til å kjøpe noen andre spillere når vi allerede har gått i godt overskudd ved våres salg denne sommeren ved salg av flere spillere. .

Det ser skummelt ut, hvorfor skal vi vente til 30-31 Aug. til å få inn 3 nye spillere ? Hvorfor er de ikke klare før så de får vært med i pre-season og blitt kjent med andre spillere. Jeg forventer 3 spillere til, og jeg forventer at vi bruker over £15 mill. Det er ikke mye for 3 gode spillere i dagens fotball.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #4417 på: 29. Aug. 2008, 19:37 »
Jeg tror nok ikke vi får inn hverken 3 eller 2 spillere, og neppe noen "wow"-signering heller. Håper (nøkternt) på én spiller som bør holde førstelagsplass, men er ikke så utrolig optimistisk på dette heller for å være ærlig. Det kan se ut som om Newcastle må klare seg med dagens stall som ikke er helt grusom, men desverre altfor tynn. Det eneste positive med dette er at det kan bli endel PL-erfaring på akademigutta, men det blir nok på bekostning av poeng.

Nå må det jobbes aktivt i transfermarkedet før 1. januar og vi bør få inn det vi mangler da. Altså 3-4 spillere som hever laget ganske umiddelbart. Så håper jeg på en spiller til før vinduet stenger, da helst sentrale midtbanekrefter, det være seg kreative eller destruktive.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4418 på: 29. Aug. 2008, 19:40 »
Koffor er alle blitt så negative når vi bare har mistet en spiller? Greit, i har mistet en god spiller, men det er bare en spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4419 på: 29. Aug. 2008, 19:47 »
SSN melder at vi vil ha Malouda på lån når Robinho skriver under for Russland
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4420 på: 29. Aug. 2008, 19:54 »
Det ville vert en kanonbra løsning synst eg !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4421 på: 29. Aug. 2008, 19:54 »
Koffor er alle blitt så negative når vi bare har mistet en spiller? Greit, i har mistet en god spiller, men det er bare en spiller.
Jeg er helt enig. Det høres ut som vi plutselig har mistet halve laget. Vi har mistet én spiller. Og laget ellers er fremdeles det samme.

Det har blitt jobbet kontinuerlig med spillere i lang tid nå. Men det er ikke sånn at vi kan bestille på forhånd hvilke spillere som kommer inn og når vi skal signere dem. I fjor var vi på jakt etter Beye og Faye nesten hele transfervinduet, men de kom først sekunder før deadline.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4422 på: 29. Aug. 2008, 20:07 »
Setanta:
A statement on the Hamburg website read: "He [Atouba] originally wanted to travel to England on Friday to undergo a medical with Premier League club Newcastle United, but then surprisingly turned up at team training.

"Because the Cameroonian's future is unclear, coach Martin Jol has removed him from the squad for (Arminia) Bielefeld."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4424 på: 29. Aug. 2008, 20:12 »
SSN said Malouda will NOT be going on loan.

Like greit...