20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807914 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

mlie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4395 på: 29. Aug. 2008, 16:42 »
Milner gikk til villa...  ???

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4396 på: 29. Aug. 2008, 16:46 »
Sitat
Black and White Blood  // Aug 29, 2008 at 15:39

Just travelled back to the North East from Northampton where it was being reported on their local FM radio station that someone called Emil Danchev has confirmed that Berbatov is considering an offer from Newcastle United.

Please any Toon fans from Northampton please post the name of the station so that I can look at their website ? Thanks!

Sitat
Graham  // Aug 29, 2008 at 15:47

Black & white Blood - Emil Danchev is Berbatovs agent - or at least he was a year or 2 ago?

Still no chance though

Lol, tror det har klikka helt for folk nå :)
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 16:50 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4397 på: 29. Aug. 2008, 16:49 »
Dette er et slag i trynet, uansett hvordan man ser på det. Om vi skal bli det vi en gang var, så sier det seg jo selv at vi ikke kan selge unna de få spillerene med potensial vi har! Vi trenger forsterkninger på en del plasser, men det hadde vi gjort selv om vi hadde beholdt Milner. Og Ashley har mer enn nok penger til å punge ut med. Hvis han skal være bossen i denne klubben, så funker ikke denne mentaliteten i det hele tatt.

Om denne tankegangen er den som skal føres framover er Newcastle United i seriøse problemer. Hvis Ashley skal finansiere spillerkjøp med spillersalg er vi enkelt og greit fucked. Hvem kan vi få inn for 9 millioner, som er av samme klasse som Milner? Ideelt sett burde vi erstattet han med en spiller alá Ashley Young, men vi vet jo alle at det ikke skjer. Det som kan skje nå er at vi bruker 9 millioner på 2-3 spillere som feks. denne Atouba. Da er vi tilbake dit vi var før fjorårets sesong, der vi har en hel haug med ubrukelige spillere som er totalt uinterressert i å spille for oss. o

Dette kjøpet ser jeg på som VELDIG negativt, uansett. Vi får ikke inn spillere som er bedre enn Milner , og ihvertfall ikke innen mandag, så hvorfor i helvete selger vi han då?

Virker det som om Milner var så veldig interressert i å fortsette i Newcastle da?

Nei nå må vi se fremover, ikke dvele ved dette salget her. Milner er en god spiller, men han var langt fra å være den mest uerstattelige for Newcastle! Jonas og Zog på hver sin kant er da pokker meg ikke så værst det heller!! :D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4398 på: 29. Aug. 2008, 16:50 »
Stoler på keegan klarer å få det beste ut a det..og kansje om man er heldig så kansje man får inn noen spillere med kvalitet...
men tror skjelbreid er god nok for newcastle..med den viljen og i tillegg newcastle fan så er det riktig å gå nå og la keegan utvikle angreps spillet hans som kan bli veldig intr med di drivene og farten med ball..

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4399 på: 29. Aug. 2008, 17:03 »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4400 på: 29. Aug. 2008, 17:04 »
bytte owen mot berbatov..

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4401 på: 29. Aug. 2008, 17:05 »
bytte owen mot berbatov..

Haha! Ikke dumt, ikke dumt!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4402 på: 29. Aug. 2008, 17:12 »
Jeg forventer at vi bruker penger de siste dagene nå. Vet ikke hvor mye vi betalte for Jonas, men med salgene Milner, Emre, Rozehnal og Faye er vel vi i pluss på overgangnee når vi tar bort Jonas.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4403 på: 29. Aug. 2008, 17:33 »
KK gikk jo frå Newcastle sist gang pga salget av Andy Cole til Man.Utd. Skjer det igjen?

Feil!

Kevin Keegan var lysten på Keith Gillespie og ALex Ferguson var lysten på Andy Cole, derfor punget ManU ut for Cole pluss at vi fikk Gillespie inn i avtalen. Dette skjedde i 1994/95 sesongen (tror jeg).
Før den neste sesongen (1995/96) hadde Keegan hentet Ferdinand, Ginola og Barton og vi vant "nesten" PL gull.
Keegan rakk også å starte 1996/97 sesongen og hentet blant annet Shearer denne sommeren, men trakk seg ca midtveis.

Det er ingen som vet sikkert hvorfor han trakk seg, men at han hadde falt ut med John Hall er videns kjent, og mange rykter sier at Keeh\gan trakk seg på grunn av at klubben ble et aksjeselskap og børsnotert. Men jeg vet ikke..........

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4404 på: 29. Aug. 2008, 17:39 »
*Tottenham skal også være ute etter Sporting Lisboas talentfulle midtbanespiller Miguel Veloso (The Guardian).

*Everton er også ute etter en spiller fra Sporting Lisboa. Liverpoolklubben håper å sikre seg den offensive midtbanespilleren Joao Moutinho fra den portugisiske storklubben. Skulle en overgang for Moutinho gå i vasken, håper blåtrøyene og hente Memhet Topal fra Galatasaray (The Guardian).

Haha - skulle bare mangla!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4405 på: 29. Aug. 2008, 17:41 »
Enig med Frode her. Husker godt en av Keegans siste kamper. Vi spilte borte mot Charlton i Ligacupen(?) (Charlton var IKKE et PL lag da) og Keegan skulle vistnok ha vært meget frustert over at man "skulle spille uavgjort" for å "tjene grovt" på en omkamp på hjemmebane.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4406 på: 29. Aug. 2008, 18:09 »
http://www.sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/08/29/Prem-Newcastle-chase-Atouba/

Atouba ser ut til å være på vei.

Er dette spilleren som scorte på et sinnsykt langskudd da Portsmouth knuste "oss" på St. James Park forrige sesong?

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4407 på: 29. Aug. 2008, 18:14 »
Nei, det var ikke det. Han var back på tottenham for noen år siden, og var fryktelig dårlig. Stor og sterk, men forferdelig fotballspiller. Håper vi ikke signerer han.

Men nå må det være en plan . Vi kan ikke selge og selge i den allerede tynne stallen vår. Jeg håper på 5 signeringer, men om jeg tror på det er en annen ting. 2 stjerner og 3 squadplayers får vi håpe på.

Tipper vi ender opp med 2 nye, han på prøvespill og en til, det er alt for dårlig :(

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4408 på: 29. Aug. 2008, 18:20 »
http://www.sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/08/29/Prem-Newcastle-chase-Atouba/

Atouba ser ut til å være på vei.

Er dette spilleren som scorte på et sinnsykt langskudd da Portsmouth knuste "oss" på St. James Park forrige sesong?

Det var vel godeste Muntari det? Sulley Ali Muntari eller noe i den duren ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4409 på: 29. Aug. 2008, 18:21 »
Nei, det var ikke det. Han var back på tottenham for noen år siden, og var fryktelig dårlig. Stor og sterk, men forferdelig fotballspiller. Håper vi ikke signerer han.

Men nå må det være en plan . Vi kan ikke selge og selge i den allerede tynne stallen vår. Jeg håper på 5 signeringer, men om jeg tror på det er en annen ting. 2 stjerner og 3 squadplayers får vi håpe på.

Tipper vi ender opp med 2 nye, han på prøvespill og en til, det er alt for dårlig :(

Etter hva jeg kan huske var det en fryktelig dårlig spiller som du sier.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."