20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4365 på: 29. Aug. 2008, 14:59 »
For meg høyres det ut som det kun ikkje er meir lønn Milner ville... Han får sikkert ein god kontrakt i Villa, men han må da og hatt eit ønske om å spela der?

Derfor han ba om at transferrequesten skulle holdes privat?

Selvfølgelig ville han det. Tenk om han levere en transfersøknad men ikke blir kjøpt, da har han hvertfall gravd sin egen grav...

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4366 på: 29. Aug. 2008, 15:04 »
Keegan har jo skrytt hemningsløst av Milner de siste uken.
Det kan jo være at dette var taktisk krigføring fra hans side??

Han kjøpte jo tross alt en ny ving når vi hadde back-up der...??
Ser man noen måneder tlbake på forumet var jo brorparten av oss enige i at 6-7 mill ville være god betaling for Milner,
og det var mange som ikke var så negative til salg. Om Keegans skryt har funket på flere enn oss er min konklusjon at vi har fått
en VELDIG god sum for en spillere vi alledede har kjøpt en kanonerstatter til..

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4367 på: 29. Aug. 2008, 15:11 »
hvis noen av dere leste linken jeg la ut over syntes jeg keegan hinter veldig til at dette salget var i alles interesse fordi det vil hjelpe til å finansiere et eller flere gode kjøp.
Men det vil tiden vise. Føler meg i alle fall litt mere trygg på at noe er i gjære

Ja det høres virkelig sånn ut.
Men mye er blitt sagt de siste ukene, og vi får håpe dette stemmer.
Det er tross alt andre en han som sitter på penga og tar avgjørelser.
Kan jo være at de synes at Milner ut og denne Zayatte inn er helt topp...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4368 på: 29. Aug. 2008, 15:12 »
Hvis jeg hadde sett at vi hadde fått inn 3 kvalitetspillere og solgt milner for 9 mp ville jeg sagt det var et veldig godt transfer vindu, Men nå selger vi spillere, uten å ha erstattere klare. Nå får vi se, om det komme noen "WOW, han er faen dritgod" signeringer. Personlig tror jeg ikke det.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4369 på: 29. Aug. 2008, 15:20 »
For meg høyres det ut som det kun ikkje er meir lønn Milner ville... Han får sikkert ein god kontrakt i Villa, men han må da og hatt eit ønske om å spela der?

Derfor han ba om at transferrequesten skulle holdes privat?

Selvfølgelig ville han det. Tenk om han levere en transfersøknad men ikke blir kjøpt, da har han hvertfall gravd sin egen grav...

Nå var det Newcastle som ville holde den privat. En uke etterpå er det de som slipper nyheten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4370 på: 29. Aug. 2008, 15:23 »
Sies at Leeds får 25%. Vi sitter isåfall maks igjen med 9mp.

Det er jo også knall med 9 mill pund for milner.

Ja, KK hopper nok i taket for de.

Lurer på hvordan Keegan reagerer på dette. Har jo skrytt masse av Milner i sommer som en ekstremt god trent spiller. Virker som han var en av favoritene til KK. Han er nok ikke særlig blid nå. At vi selger Milner fordi vi ikke vil gi han like bra lønn som de overbetalte spillerne som ikke bidrar med mye er latterlig. Kunne godt solgt både Duff og Smith hvis vi da kunne beholdt Milner. Styrets nye politikk skulle liksom være arsenal stil med å satse på unge spillere og kjøpe inn talenter. Så selger de en av våre mest lovende og en spillere som kunne vært en støttespiller i klubben i mange år. Patetisk.

I en ideell verden ja, men hvis vi skal selge spillere, så må det først være klubber som er interessert i å betale for dem. ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4371 på: 29. Aug. 2008, 15:37 »
Sies at Leeds får 25%. Vi sitter isåfall maks igjen med 9mp.

Det er jo også knall med 9 mill pund for milner.

Ja, KK hopper nok i taket for de.

Lurer på hvordan Keegan reagerer på dette. Har jo skrytt masse av Milner i sommer som en ekstremt god trent spiller. Virker som han var en av favoritene til KK. Han er nok ikke særlig blid nå. At vi selger Milner fordi vi ikke vil gi han like bra lønn som de overbetalte spillerne som ikke bidrar med mye er latterlig. Kunne godt solgt både Duff og Smith hvis vi da kunne beholdt Milner. Styrets nye politikk skulle liksom være arsenal stil med å satse på unge spillere og kjøpe inn talenter. Så selger de en av våre mest lovende og en spillere som kunne vært en støttespiller i klubben i mange år. Patetisk.

I en ideell verden ja, men hvis vi skal selge spillere, så må det først være klubber som er interessert i å betale for dem. ;)

Skjønner det jeg også. Hvis jeg hadde vært manager ville ikke akkurat dette vært spillere som hadde vært øverst på min liste heller  ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4372 på: 29. Aug. 2008, 15:37 »
så var det jo keegan selv som bestemte å selge..

Hadde han no valg når Ashley ikkje gir Milner konkurransedyktig lønn ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4373 på: 29. Aug. 2008, 15:39 »
Fyttihelvete for noen humørsvingninger her inne! Nå har vi nettopp hatt en liten "Ashley er feit og blakk & jeg ser mørkt på denne sesongen" igjen. For et par dager siden var alt rosenrødt med 4 poeng fra 2 kamper. Så er det plutselig "et dårlig transfervindu". Så sier plutselig Keegan at det var hans valg å selge Milner. Wow tenker Ashley-slakterne (IGJEN). At noen av dere i det hele tatt gidder å uttale dere om noe dere ikke aner noenting om... Heilt vilt er det. Når skal vi slutte å tro at Ashley er en feit gnier hver forbanna gang det skrives om noe i avisene? Ta det nå litt rolig for en gangs skyld, djisus
Ja heia gutta!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4374 på: 29. Aug. 2008, 15:49 »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4375 på: 29. Aug. 2008, 15:52 »
Thimothée Atouba blir linket. Venstreback som tidligere har spilt for spurs.

Fra N-O:

Some German radio station says that Thimothee Atouba will be joining us.

http://www.lr-online.de/sport/1-BL-News-Fussball-Bundesliga-Hamburg;art933,2153799

A few other sites are saying it's a done deal too.
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 15:56 av fredd »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4376 på: 29. Aug. 2008, 15:57 »

Konkurransedyktig lønn?
gutten skrev under på ny kontrakt for ett år siden. Det går ikke ann å gi han lønnsforhøyelse bare han skriker. Hvilke konsekvenser ville det medføre? Dersom keegan ville beholde han hadde han gjort nettopp det!

Helt enig med deg. Folk tenker ikke på hvilke konsekvenser dette ville medført!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4377 på: 29. Aug. 2008, 15:58 »
Hvilke konsekvenser ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4378 på: 29. Aug. 2008, 16:04 »
Hvorfor har newcastle vært så forbanna dårlig i  denne transfersommeren???

Forbanna dårleg har vi ikkje vore. Dei vi har fått inn ser jo ut som veldig gode kjøp!

Hvilken sommer har det vært så veldig mye bedre? Må en del år tilbake for å finne en transfersommer som brakte inn mer enn kortvarig og glimtvis kvalitet. Guthrie og Jonas er veldig gode kjøp, og det kan virke som om Colo vil gjøre det bra også. Vi får ikke inn Kaka, Ben Arfa eller noen av de ypperste spillerne i Europa, men hva forventer dere?
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 16:07 av MortenM »

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4379 på: 29. Aug. 2008, 16:07 »

Konkurransedyktig lønn?
gutten skrev under på ny kontrakt for ett år siden. Det går ikke ann å gi han lønnsforhøyelse bare han skriker. Hvilke konsekvenser ville det medføre? Dersom keegan ville beholde han hadde han gjort nettopp det!

Helt enig med deg. Folk tenker ikke på hvilke konsekvenser dette ville medført!

For å trekke en parallell. En ser hva som skjer med lønnshysteriet i Brann etter Huseklepp-avtalen dessverre kom i havn. 3 millioner i året til den fyren, og da krevde Helstad sporenstreks 5 millioner. Det er nok noen i stallen som hadde reagert med ønske om ny kontrakt hvis Milner skulle grine seg til en ny kontrakt hvert år, og passere mange spillere i lønn. Inflasjonen på St. James skulle Ashley stoppe, så slutt å bli overrasket når den stopper.