20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3060 på: 29. Juli 2008, 19:51 »
Vi trenger hvertfall spillere som kan bekle venstrebacken. Posetivt med en signering.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3061 på: 29. Juli 2008, 19:56 »
Flott med Bassong. Liker unge franske spillere, og liker beskrivelsen av denne spilleren. Now for Coloccini!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3062 på: 29. Juli 2008, 20:22 »
Athlet,God i lufta..skal visst besitte stor hurtighet også.1,87 høy så han er ikke liten heller!.Fysisk robust.Virker som en veldig spennende spiller denne Bassong

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3063 på: 29. Juli 2008, 20:46 »
Hvis Bassong kommer, så blir det nok ikke Taiwo i 1ste omgang, kanskje te neste år... Føler det lukter De Silvestri (ung høyreback fra Roma) lang vei..
Ja heia gutta!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3064 på: 29. Juli 2008, 20:55 »
Sitat
Luisao hadde jo vært konge! Han og Coloccini sammen, så snakker vi klasseforsvar!

Må si meg helt enig med dette! Mitt første møte med denne spilleren var i 03/04 sesongen til Benfica, da framso han som en solid spiller på bakken, men problemet hans var at han smurte inn sitt glatt barberte hode med såpe før hver kamp :P Når han var bakerste mann og det kom en høy ball var det aldri enkelt å vite hvor den kom til å ende opp:) MEN nå har han faktisk klart å utvikle hodespillet sitt, og det er faktisk hans styrke pr dags dato. Han er knall sterk i kroppen, og holder Benficas forsvar tett med en jern hånd. Real Madrid har hatt han på prøve spill, og har vært linket til han flere ganger. Han har spillt landskamper for Brazil. Og vil uten tvil være en stor styrke for Newcastle.

Luisão er ikke en spiller å kjimse av :) Jeg går god for han:) (ikke det at det er verd noe da :o)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3065 på: 29. Juli 2008, 21:24 »
Hvis Bassong kommer, så blir det nok ikke Taiwo i 1ste omgang, kanskje te neste år... Føler det lukter De Silvestri (ung høyreback fra Roma) lang vei..

Hmm er ikkje De Silvestri backtalentet på Napoli da? Der eg såg han sist! Saman med Hamsik som IGJEN er ein meget spennande spelar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3066 på: 29. Juli 2008, 21:28 »
Lazio tror jeg vi sier

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3067 på: 29. Juli 2008, 21:30 »
10kr på birmingham.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3068 på: 29. Juli 2008, 21:33 »
Lazio tror jeg vi sier

Lazio sjølvsagt!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3069 på: 29. Juli 2008, 22:14 »
Fra forumet til www.deportivo-la-coruna.com/ :

Quote:
Originally Posted by caabrego
Hear this. Lombilla (agenten til Coliccini) lied, he didn't get back to Argentina. He stayed in Spain. It was reported by radio Onda Cero this morning.

Well the idiot has just probably realized that Newcastle fly out to Mallorca tommorrow for friendly matches against Hertha Berlin (Friday) and Real Mallorca (Sunday).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3070 på: 29. Juli 2008, 22:46 »
Ok. Er jo sånn som det er på cm det.

Er det lik på CM??
Det er ikke slik på FM hvertfall, men de to spillene er jo ganske ulike blitt etterhvert.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3072 på: 30. Juli 2008, 00:58 »
Ok. Er jo sånn som det er på cm det.

Er det lik på CM??
Det er ikke slik på FM hvertfall, men de to spillene er jo ganske ulike blitt etterhvert.

Jepp er sånn på cm. I den eine versjonen får ein beskjed om desse nye reglene. FM veit eg ikkje, eg speler ikkje FM.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3073 på: 30. Juli 2008, 04:01 »
Følte også det var Lazio...
Ja heia gutta!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3074 på: 30. Juli 2008, 10:44 »
Håper (selv om jeg ikke har vært hans største fan) at Coloccini kommer.
Bassong vet jeg ingenting om, men han virker spennede.

Får vi disse i havn er jeg enige med dem som sier at Geremi (og flere av stopperne)
KAN brukes som back-up på høyrebacken. Ser helst at vi skaffer oss en ren back, men med disse
alternativene mener jeg at behovet for en defensiv midtbane (i tillegg til Butt) samt en kreativ playmaker
er der vi bør legge inn støtet nå.

Denne Inler i Udinese var veldig bra i EM og hadde vært spennende.
I tillegg var jeg imponert over denne Meirelles fra Porto som var kanonbra, og kan brukes både defensivt og offensivt på midten.
Ser også at Atletico sier at de KAN komme til å beholde Maniche. Det betyr at de helst selger :). Han var jo meget bra i Chelsea
og ville vært mer enn god nok for oss?

Offensivt nevner jeg nok en gang at den spennende playmakeren til Barca Crosas, som var på suksessfylt utlån til Lyon ifjor
kan være tilgjengelig på lån denne sesongen. Celtic linkes, og her synes jeg vi bør kaste oss inn i kampen.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11787_3881860,00.html