20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3075 på: 30. Juli 2008, 12:42 »
Slavery

by Chris Stanton, 30 July 2008 Setanta

The outspoken agent of Fabricio Coloccini has told Newcastle they will have to look elsewhere for a new defender, claiming the wantaway Deportivo La Coruna star is an example of slavery in football.

The Magpies have had a bid rejected for the Argentina international who is desperate to make the move to England.

Depor?s president Augusto Cesar Lendoiro is holding out for at least a ?12 million (around £9.5 million) fee for the player and Marcello Lombilla believes it will prohibit the transfer.

Lombilla told El Ideal Gallego: ?I spoke to the directors of Newcastle to explain to them and told them that they should look for another player because I know what their limit is and I know they can?t afford the money Lendoiro is asking for."

Lombilla continued with an attack on Depor's president, mimicking the comments of Cristiano Ronaldo earlier this summer by accusing Lendoiro of slavery.

?Three years ago he promised us that if there was an offer of ?10 million for Coloccini, the player would be able to go," said Lombilla.

?Last summer he didn?t let him go to Zaragoza and now that we have a major offer, it?s the same.

?Slavery was abolished years ago. Will Lendoiro have the conscience to be able to sleep easy after ruining the career of a player??
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3076 på: 30. Juli 2008, 13:09 »
Men så kjøp deg ut da, mann!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3077 på: 30. Juli 2008, 13:23 »
Det er nok for sent til å kjøpe seg ut. Tror han må si ifra rett etter sesongslutt

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3078 på: 30. Juli 2008, 13:24 »
Det må være noe sånt, ellers hadde han vel allerede gjort det...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3079 på: 30. Juli 2008, 14:37 »
Newcastle har ikke råd ?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3080 på: 30. Juli 2008, 15:00 »
Jo, klart vi har råd. Er vel mer Ashley som ikke vil ha råd...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3081 på: 30. Juli 2008, 15:43 »
Skandale om det lille mellomlegget skal ødelegge dealen. En håpløs, håpløs situasjon NUFC har kommet seg opp i. Dog, ikke like håpløs som mongolidstyresjefen i depor, om de siste artiklene er ekte.

JÆVLIG LITE intelligent å holde spillere mot sin vilje.

Ender sikkert med at vi kjøper en dyr reserves stopper/hback fra Arsenal eller Pool, også selges Coloccini til Porto for halve summen i januar. :-\

Skulle ønske jeg var Man U fan iblant :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3082 på: 30. Juli 2008, 15:51 »
Newcastle har ikke råd ?

Det er mer prinsippet dette her går på!

Newcastle og Deportivo har avtalt og blitt enige om sum på spilleren og klubben har fått lov til å snakke med Coloccini og blitt enig med han om de personlige betingelsene. Men da alt skulle underskrives ville plutselig Deportivo ha 2 millioner Euro (eller pund) mer for spilleren.

Ligner mer og mer på Luque overgangen dette her, forskjellen er vel bare at Shepherd gledelig bukket å slikket gulvet å betalte det de forlangte ekstra i den dealen, og det vil IKKE det nye styret med Ashley og co gjøre nå.

Forsåvidt ikke noe å utsette på Newcastle, men Presidenten til Deportivo skulle blitt "ristet litt forsiktig" for å vise at man ikke forhandler på dette viset.....

ER ikke det riktig eller har jeg misforstått?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3083 på: 30. Juli 2008, 15:52 »
I følge reglene i Webster-dommen, må spilleren si ifra om at han vil kjøpe seg ut senest 15 dager etter sesongslutt.
Men Andy Webster (overraskende nok han som regele er kalt opp etter) benyttet seg av regelen etter disse 15 dagene, men fikk allikevel gjennomført "overgangen" sin. Fikk dog 2 uker karantene.
Men er kontrakten til Coloccini 3 år gammel da? For han er vel 26 han?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3084 på: 30. Juli 2008, 15:58 »
Vi bydde £8 Mill. Da  avtalen skulle underskrevet krevde Deportivo £9,5. . Jeg skjønner at mange synes det er dårlig buisness av Deportivo, noe jeg også synes, men allikevel. . . Går dealen i vasken nå kan vi takke Ashley, fy faen for en gnier han virker som. . Han har hittill brukt ca £5 mill i spillerkjøp, og han skal hele tiden selge for mer. . Årets tv inntekter for klubbene i england har aldri vært høyere . . Faen . .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3085 på: 30. Juli 2008, 16:07 »
Jeg er faktisk helt enig med Ashley i denne saken. Er det avtalt en pris på 8 mill pund så er det avtalt en pris på 8 mill pund. Det er bedre at vi setter foten ned enn at vi blir bøllet med av andre klubber...

Mitt tips er at denne avtalen går i boks til den først avtalte prisen...

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3086 på: 30. Juli 2008, 16:16 »
Håper også at det blir sånn, Andrè S...For vi trenger virkelig en kvalitetsstopper og d er Coloccini. 
Spennende med denne Bassong også som tydeligvis er venstre-beint og kan brukes både som midtstopper og venstre-back..

Om vi får Coloccini så trenger vi bare en def. midt og en off. midt, så ser det bra ut ;D

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3087 på: 30. Juli 2008, 16:35 »
Nei, we shouldnae be bullied, faktisk litt credz til NUFC om de ikke etterfølger kravene til depor, selv om det rent sportslig hindrer oss i å få fingra i en spiller som er av det beste vi kan få tak i.

Vi mistet vel litt anseelse ved å beholde Joey Barton, etter oppførsel som er ansett å være no-go i andre klubber.

Men TENK å lage så mye kvalme som depor presidenten gjør for øyeblikket!? ::)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3088 på: 30. Juli 2008, 17:05 »
Ren idioti spør du meg. Hvis en spiller med megapotensiale er ønsket av for eks Deportivo og Getafe og ser på klubben som et springbrett videre vil han neppe velge Deportivo når han ser hvordan klubben behandler andre spillere som ønsker seg bort fra klubben...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3089 på: 30. Juli 2008, 17:59 »
Vi bydde £8 Mill. Da  avtalen skulle underskrevet krevde Deportivo £9,5. . Jeg skjønner at mange synes det er dårlig buisness av Deportivo, noe jeg også synes, men allikevel. . . Går dealen i vasken nå kan vi takke Ashley, fy faen for en gnier han virker som. . Han har hittill brukt ca £5 mill i spillerkjøp, og han skal hele tiden selge for mer. . Årets tv inntekter for klubbene i england har aldri vært høyere . . Faen . .

Det er det samme om du skulle f.eks kjøpt en bil. Du avtaler en pris og når du skal signere kjøpskontrakten så selger ha 10000 kr ekstra. Selvom du har penger til det, skal du alikevell bare finne deg i det?