20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2415 på: 02. Juli 2008, 22:12 »
Skal Milner selges, må SWP allerede ha signert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2416 på: 03. Juli 2008, 00:04 »
Blir litt trist når jeg ser slike videoer av Duff, hvor en ser hvor god han faktisk var før alle skadene. Hadde jo vært helt sykt deilig dersom han kunne spilt slik for vårs igjen..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2417 på: 03. Juli 2008, 00:13 »
To unggutter fra Levski Sofia skal trene med Newcastle i juli:
http://pfclevski.eu/main.php?page=news&id=1409

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2418 på: 03. Juli 2008, 00:16 »
Hvor i granskauen fikk du den linken fra? :-X
Ja heia gutta!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2419 på: 03. Juli 2008, 00:22 »
Hehe, står ihvertfall akkurat samme greia på nufc.com da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2420 på: 03. Juli 2008, 00:23 »
Hvor i granskauen fikk du den linken fra? :-X
Nei du vet, lettere interessert! :)

Skal jeg være helt ærlig så fant jeg linken i en brukerkommentar på nufcblog.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2421 på: 03. Juli 2008, 00:24 »
Dette er bare en tanke, men Guiza må jo ha fått innlegga fra en eller annen spiller... Og rett på meg hvis jeg tar feil men Guiza ble vel toppscorer eller deromkring? Kanskje Jonas er SKIKKELIG kvalitet?
Ja heia gutta!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2422 på: 03. Juli 2008, 00:26 »
En eller annen skrev vel at Gutierrez kun hadde 5 assist i ligaen forrige sesong? Hvis det stemmer, så synes jeg det er fryktelig svakt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2424 på: 03. Juli 2008, 01:56 »
Tja.. Kanskje det åpner seg mer rom for den ?hurtige? spilleren vår i Premier League, i motsetning til Spania hvor kanskje det er taktikken til det forsvarende laget - å ligge med alle mann innenfor 25m? Blir knall det, å se han fosse nedover og innover, for så å legge den 45 til den som måtte stå på 10m foran buret 8)
Ja heia gutta!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2425 på: 03. Juli 2008, 09:37 »
Synes dere henger dere for mye opp i statistikkene. Gjemmer seg mye bak dem, og sier ikke alt om en spiller.
5 assist er kanskje ikke så mye, men til sammenligning hadde D. Bentley 6 assist og 6 mål i PL, og Hleb i Arsenal hadde også 6 assists, og jeg tror ikke han hadde mer enn 6 mål?

Og de klarte seg jo rimelig bra..??  :)

Tror dette kan bli bra. Men det er viktig å få styrket den sentrale midtbanen også snart.
Må jo få tak i noen skikkelige ryddegutter som kan gi artistene litt arbeidsro.

Meireles i Porto har jeg nevnt flere ganger, og det har jo vært ganske stille rundt han etter EM. Hadde vært en bra mann.
Stor løpsstyrke, god defensiv, men mest av alt en utrolig god offensiv spiller med glimrende pasningsegenskaper.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2426 på: 03. Juli 2008, 10:52 »
Greit nok at han kan spille på høyresiden, men det er absolutt ikke gunstig. Og når jeg leser at folk ønsker å beholde Duff og selge Milner begynner jeg å lure på hva slags stoff de går på!

Om jeg bruker stoff eller ikke,  jeg tar ihvertfall ikke stoff før klokka 11 om formiddagen.  Og selv i stofffri tilstand så har jeg trua på at Duff kan komme tilbake og bli en god spiller for oss.
Ser gjerne at vi beholder Milner, men vil Ashlley ha inn penger, så er Milner ett alternativ som gir en god slump.   Ser ikke for meg at Milner kommer til å bli særlig mye bedre så lenge han er hos oss.   God spiller for all del, men langt ifra så god som ihvertfall jeg hadde håpet han skulle bli.

Håper Duff blir, storspiller, og beviser at også stoff misbrukere også kan ha meininger om fotball.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2427 på: 03. Juli 2008, 11:19 »
Men herregud, hvor lenge skal vi vente på at Duff skal komme tilbake i godt gammelt slag da? Pr. dags dato er Milner en MYE viktigere spiller for Newcastle. Han er en spiller for fremtiden, mens Duff desverre er over the top. Nei, sats på N'Zogbia, Milner og Gutierrez!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2428 på: 03. Juli 2008, 11:28 »
http://www.clarin.com/diario/2008/07/02/um/m-01706884.htm

Spansken min er ræva, men denne artikkelen sier visstnok at vi er i ferd med å hente Mariano Andujar fra Estudiantes for ?3m. Han er keeper, 24år og har tidligere vært utleid til Palermo i Italia.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2429 på: 03. Juli 2008, 11:55 »
Keeper ja. Akkurat det vi trenger.