20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1725 på: 28. Mai 2008, 23:19 »
Ang. Tarik: Fett å ha scoret etter 4 minutter i en debut da (riktig nok ikke verdens største enkeltmannsprestasjon, men dog). Dette må vel være en slags rekord?

alsaker snakka om at det var tidligste scoring av en debutant siden den første landslags kampen til norge (alle var debutanter i den første kampen, men det blei uansett scora etter 1 min eller noke sånt)
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 29. Mai 2008, 00:53 »
http://fotbollskanalen.se/1.478838/2008/05/28/newcastle_jagar_sebastian_larsson

Om denne siden er seriøs, er dette kjempebra! Absolutt en spiller som vil forsterke oss!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1727 på: 29. Mai 2008, 06:01 »
Begynner å skje litt nå.Spennende spillere some linkes :).Noen som har noe nytt nå og komme med? ;D

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 29. Mai 2008, 09:39 »
Nokon som har hørt om denne mannen Koffi Ndri Romaric? Spelar for Le Mans, midtbanespelar. Skal vist nokk vere linka.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 29. Mai 2008, 12:01 »
Ser Tottenham er linket sterkt til Capel. Billig er'n og! £12.000.000 eller noe. Definitivt en spiller jeg kunne tenkt meg, men som garantert ville floppet:/

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 29. Mai 2008, 16:47 »
Capel skal visstnok være så godt som klar for Spurs...  I dag kan man også lese at Joaquin har vært på englandsbesøk for å snakke med Everton og ja, du gjettet riktig, Spurs. Jeg undrer meg veldig over hvorfor vi ikke har hatt samtaler med en så god spiller som tydeligvis har signalisert at han kan være på utkikk etter nye utfordringer? Han er jo også tidligere linket til oss... Håper inderlig vi har noe spennende på gang. Allikevel er det noen signaler osm tyder på at ting ikke akkurat er effektivt på st.james om dagen. Begynner å lukte veldig råttent i Newcastle sin transfer-skute...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 29. Mai 2008, 17:04 »
Hvilke signaler er det? Skjønner at mange vil at vi skal få spillere inn tildig (det vil også jeg), men det er heller ikke mange andre klubber som har fått det. Nå har også ryktene begynnt å ta seg opp igjen så kanskje vi får inn noen får EM... Uansett syntes jeg vi ikke skal begynne oss for mye på transfer situasjonen i mai...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 29. Mai 2008, 17:17 »
Kjenner Even Hovland og familien hans, og TRUR nok at eg hadde visst noko om saka(sjølv om eg ikkje er heilt bombesikker). Ein ting er sikkert og det er at han ikkje blir så mykje lengre i Sogndal. Han er rett og slett for god for dei.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 29. Mai 2008, 17:47 »
Capel skal visstnok være så godt som klar for Spurs...  I dag kan man også lese at Joaquin har vært på englandsbesøk for å snakke med Everton og ja, du gjettet riktig, Spurs. Jeg undrer meg veldig over hvorfor vi ikke har hatt samtaler med en så god spiller som tydeligvis har signalisert at han kan være på utkikk etter nye utfordringer? Han er jo også tidligere linket til oss... Håper inderlig vi har noe spennende på gang. Allikevel er det noen signaler osm tyder på at ting ikke akkurat er effektivt på st.james om dagen. Begynner å lukte veldig råttent i Newcastle sin transfer-skute...
Joaquin er for det første en rutinert herremann. Har vært med en god stund. Dessuten er det et kjent faktum at Mike Ashley, til forskjell fra sin russiske kollega Abramovic, ikke har planer om å tømme lommeboka for å fylle opp en hel stall med overbetalte superstjerner (uten at jeg sier at Joaquin nødvendigvis tilhører den kategorien). Vi kjenner alle til ryktene om at Owen må godta et ganske drastisk lønnskutt hvis han skal signere ny kontrakt, og vi vet alle at vi hovedsaklig linkes til unge spillere som fremdeles er forholdsvis uetablerte. Selv om vi er beredt til å by mye penger for Gomis og bød enda mer penger for den godeste Modric.

Vi kan ikke få alt det vi ønsker oss her i verden. Vi må bare krysse fingre og tær og håpe at det blir et positivt resultat ut av det.

Men for all del, jeg er en smule bekymret jeg også.

Hva angår Even Hovland vet jeg lite om ham, men har vanskeligheter med å se for meg at han skal gå direkte fra Sogndal til Newcastle.
Dessuten, rykter om nordmenn pleier vanligvis bare å være rent oppspinn.
Selv om vi kunne hatt både Egil Østenstad og Stig Johansen i våre rekker en gang i tiden (kanskje skal vi være glad til for at Souness ikke satset på gjensyn med gamle kjente?). Det er fullt mulig at han er for god for Sogndal, men jeg ser mer for meg at han rykker opp en divisjon, fremfor å spille juniorfotball i England.

Og Kristoffer, fotbollskanalen.se, ser ut til å være mye det samme som fxt.no, så får du vurdere seriøsiteten i det selv. For min del ser det ikke akkurat useriøst ut. Men jeg tror vi får ta denne linken for hva det er, en link.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 29. Mai 2008, 19:15 »
Hva med Nordtveit da, Joakim?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 29. Mai 2008, 19:41 »
Eller Eirik Bakke eller John Arne Riise? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 29. Mai 2008, 19:49 »
Eller Eirik Bakke eller John Arne Riise? :P

Tar du med de (som var regulære fortelagspillere på sine respektive lag), kan du fader meg slenge Solskjær i den kategorien også.  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 29. Mai 2008, 20:26 »
Hehe. Tenkte litt mennesker som gikk direkte fra 1. divisjon til en europeisk større klubb da! Solskjær hadde jo rukket endel i Moille allerede da :P

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 29. Mai 2008, 21:58 »
riise spilte vel i monaco før han gikk til liverpool.......
- carry on!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 29. Mai 2008, 22:01 »
Monaco er vel en ganske stor klubb. Ikke lenge siden dei var i CL-finale ;)