20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803434 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1695 på: 28. Mai 2008, 11:13 »
Hørte at vi skulle hente Nasri fra Marseille, det kan jo virkelovende for mitban vår. han er jo ung og mørk å sist men ikke minst kjempe kjekk... :-* Mørke menn har jo stort lem ;D

Nasri er vel strengt tatt på god vei til Arsenal

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1696 på: 28. Mai 2008, 11:14 »
Hørte at vi skulle hente Nasri fra Marseille, det kan jo virkelovende for mitban vår. han er jo ung og mørk å sist men ikke minst kjempe kjekk... :-* Mørke menn har jo stort lem ;D
Håper på en litt mer kjekk sjef, en som ser bra ut og kan mer taktiskk bak som framme. jeg har en favoritt derre vet vell hvem jeg tenker på  ;)
Det holder nå GeirAndreas. Nok "homo-prat" fra deg. Vi har alle fått med oss legningen din nå, du trenger ikke legge den frem i annet hvert innlegg. Vær saklig. Om noen har stort lem eller ei er definitivt ikke saklig på et fotball-forum. I tillegg får vi det med oss i signaturen og avataren din.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1697 på: 28. Mai 2008, 11:46 »
Hør Hør!!!
Nok er nok Geir Andreas

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1698 på: 28. Mai 2008, 12:13 »
Hehe. Skjønte vel at det var noe muffens, men i dagens samfunn vet man aldri!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1699 på: 28. Mai 2008, 12:19 »
HAHA!  :D

http://nufcblog.com/2008/05/28/transfer-news/newcastle-interest-in-two-american-youngsters/

Vi er linket til to amerikanske talenter - 18 årige Jozy Altidore fra New York Red Bulls. Spiss som i en alder av 18 år allerede har spilt 42 kamper og scoret 17 mål. Han beskrives som et tanksenter, og det er vel nettopp en slik spiss vi trenger. Han har også tre landskamper for landslaget, hvor han har putta et mål.
Michael Bradley er en 20 år gammel midtbanespiller som nå spiller for Herenveen. 59 kamper og 19 mål tyder ihvertfall på en grei målrate for en midtbanespiller. 14 kamper har han også rukket å spille for landslaget. Må jo nevnes at en midtbanespiller fra Herenveen som har fått spille sammen med Andrè Hanssen garantert har lært av en mester!

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/05/28/magpies-look-to-france-for-new-recruits-61634-20983368/

Videre kan det nevnes at Newcastle er tilstedeværende med speidere i den årlige u21-turneringa i Toulon i Frankrike (Der Krul forøvrig gjorde skadecomeback). Det skrives at dette er et ledd i klubbens sommerstrategi i å unngå å kjøpe etablerte spillere med store lønninger, og heller gå for de kommende stjernene. Det skrives at klubben nøye følger sine mål i sommer, og bygger opp filer på hver av disse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1700 på: 28. Mai 2008, 12:41 »
Er jo ikke vits i å juble før nufc.co.uk bekrefter signings. Føler folk blir så altfor opphisset bare vi linkes til spillere. Satt sånn hele forrige sommer. Litt som å skrape flaxlodd og skrape frem to ganger 1000000 også tro at millionen er innen rekevidde :P

Utrolig frustrerende om dagen. Virker som om det "mye rart" på styrerommet for tiden.

GeirAndreas: Endre profilbildet ditt, hvis du ikke liker det da.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1701 på: 28. Mai 2008, 13:19 »
Nei nå er det på tide med en norsk spiller i Newcastle stallen!! Ronny Johnsen er vel den eneste norske spillern vi har hatt, rett meg hvis jeg tar feil på det!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1702 på: 28. Mai 2008, 13:21 »
Han må jo være god nok og da, vil ikke ha en norsk bare fordi han er norsk. Skulle jeg valgt en tror jeg Carew kunne gjort det godt sammen med Owen og Martins på topp, pr dags dato ønsker jeg ingen andre nordmenn...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1703 på: 28. Mai 2008, 13:26 »
Han må jo være god nok og da, vil ikke ha en norsk bare fordi han er norsk. Skulle jeg valgt en tror jeg Carew kunne gjort det godt sammen med Owen og Martins på topp, pr dags dato ønsker jeg ingen andre nordmenn...

Ikke Per Ciljan skjelbred engang?

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1704 på: 28. Mai 2008, 13:42 »

han er vel så og sei nesten klar for arsenal..
- carry on!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1705 på: 28. Mai 2008, 13:45 »
HAHA!  :D

Videre kan det nevnes at Newcastle er tilstedeværende med speidere i den årlige u21-turneringa i Toulon i Frankrike (Der Krul forøvrig gjorde skadecomeback). Det skrives at dette er et ledd i klubbens sommerstrategi i å unngå å kjøpe etablerte spillere med store lønninger, og heller gå for de kommende stjernene. Det skrives at klubben nøye følger sine mål i sommer, og bygger opp filer på hver av disse.

Hvis dette stemmer er det jo helt fantastisk. En slik transferpolitikk tror jeg er den beste for klubben. Vært godt med en skikkelig storsignering ala Arvashin. Men jeg har ikke noe i mot at resten av kjøpene er lovende talenter..

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1706 på: 28. Mai 2008, 13:46 »
tarik er en spiller vi burde vert intresert i, ciljan er og interessang..
- carry on!

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1707 på: 28. Mai 2008, 14:11 »
Ville heller hatt Somen Tchoyi enn Skjelbred eller Elyounoussi, men egentlig ville jeg ikke hatt noen av dem. Tviler på de ville hevdet seg i Premier League.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1708 på: 28. Mai 2008, 14:36 »
Nok er nok. Nå kan de som bruker profilen min se til helvete å kutte ut!!

Å skifte passord er kanskje ikke så dumt..

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #1709 på: 28. Mai 2008, 16:16 »

Gomis 2-0 mål mot Ecuador.

Andre enn meg som ser en liten Drogbra i han?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!