20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805615 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #915 på: 29. April 2008, 21:42 »
Smith i bytte mot Cuellar eller Veloso med ett lite mellomlegg ville vert kanon...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #916 på: 29. April 2008, 22:29 »
Får vi byttet Smith mot Cuellar skal vi være veldig fornøyd! Når det gjelder Emre-debatten som går her inne så kan jeg jo bare si at jeg har alltid vært stor fan av Emre, men jeg har ikke lenger tro på at han kan holde seg skadefri lenge nok til å bli den generalen vi har håpet på! Jeg er åpen for nytt blod!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #917 på: 30. April 2008, 00:54 »
F**n! Jeg hadde laget til DEN lista med håp for kjøp og salg, men den kom ikke med:

Ut:
1:El Donkey shola
2. alan smith, selv om jeg liker hans spillertype
3: Carr
4: Ramage damage
5:Zoggi. Han vil det selv
6: Rozhenal

Inn:
1: Berbatov
2: Carrick ( as if)
3: Andy Johnson i Kuyt-rollen
4: Wayne Bridge
5: Dunne (men hvordan kan vi forsvare å gi ham dobbel lønn i forhold til i City???)
6: Aron Lennon

Tvil:
Gomis & Sakho. they are french... Franskmenn er en kilde til ufred i NUFC.
« Siste redigering: 30. April 2008, 09:53 av bjørni »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #918 på: 30. April 2008, 01:28 »
Samoh?
Er det Sakho vi snakker om, eller er det en annen en?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #919 på: 30. April 2008, 08:02 »
Føler mange ligger litt i drømmerverden når det gjelder signinger. Med tanke på Berbatov osv. Det skal litt til , som vi allerede ser taper vi mot andre Premier League lag. En jeg kunne tenkt med i rollen til Viduka er Ashton. En goalgetter så det synger. Ganske lik Shearer å han villle vell være realistisk.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #920 på: 30. April 2008, 09:04 »
Carrick kommer ikke. han har nettopp signert en ny deal med scum.
Vi får aldri en ny shearer. Det finnes ikke. Men liknende spilletyper kan vi jo se etter. Jeg er keen på berba, men tviler på at vi får han + han kommer til å bli ekstremt dyr
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 30. April 2008, 09:40 »
Må vel dessverre innse at Smith neppe er her neste sesong. Veldig synd, for jeg så frem til at han skulle gjøre akkurat som Butt og komme jævlig sterkt tilbake etter en svak førstesesong. For jeg veit han kan så inderlig mye bedre, og det smerter at enkelte mener Ameobi er en bedre spiller enn Smith. Ameobi ville ikke hatt plass på reservelaget til Scum engang. Smith var et salg Sir Alex ganske motvillig gjorde.
Klarer vi dog å bytte han mot denne Cuellar er det spennende. Ettersom vi stadig linkes til nye spisser ser det også ut til at Smith ikke vil savnes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 30. April 2008, 11:48 »
Synst mi skal stå klar til å raide City eg. Viss no Eriksson får sparken. I tillegg til Dunne bør vi sjølvsagt prøve oss på kanskje Elano og Petrov?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1798660.ece

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 30. April 2008, 12:03 »
For det første...hvis de kvitter seg med Svennis så gjør de seg selv en gigantisk bjørnetjeneste!!!

Men, om de gir Svennis sparken så betyr det ikke at de senker ambisjonene og er villig til å selge Elano, Petrov, Richards etc. Heller tvert imot!! City har Shinatra i ryggen og han er villig til å betale hva som helst for gode spillere virker det som..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 30. April 2008, 12:05 »
Jeg tror ikke de senker ambisjonene, men i linken som Igrinde postet ser du at de kanskje ønsker seg vekk ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 30. April 2008, 12:20 »
For det første...hvis de kvitter seg med Svennis så gjør de seg selv en gigantisk bjørnetjeneste!!!

Men, om de gir Svennis sparken så betyr det ikke at de senker ambisjonene og er villig til å selge Elano, Petrov, Richards etc. Heller tvert imot!! City har Shinatra i ryggen og han er villig til å betale hva som helst for gode spillere virker det som..

Viss du trykke på linken å lese den. Så kan du lesa at sparking av Svennis kan føra til eit spelaropprør. Og då er Dunne, Petrov og Elano nemt. Og slik som eg oppfattar Shinatra så kan han fort kvitte seg med dei og kjøpa spelarar han trur er bedre...
Det er lov å prøva seg vertfall.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 30. April 2008, 12:22 »
Nå er det nettavisen som skriver dette da, så bør vel ikke legge alt for mye i det...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 30. April 2008, 12:35 »
Okey....gadd ikke åpne linken jeg :P

Håper vi prøver oss hvis muligheten skulle by seg, Petrov og Elano er klassespillere. Men jeg har vanskelig for å tro at det er vi som står først i køen på de to uansett..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 30. April 2008, 13:35 »
Nei er vel lite sannsynle :P Igrunn skeptisk til om vi får noke bra i det heile teke...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 30. April 2008, 14:26 »