20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804889 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #885 på: 28. April 2008, 19:02 »
Begynner seriøst å lure på om Wiese har fått FM08 til julepresang ass!

Claus Wiese?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #886 på: 28. April 2008, 19:07 »
Nei, Stoltenberg mente jeg selvsagt.

Du forstod sikkert hvem jeg mente ;)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 28. April 2008, 21:06 »
Vedder på at vi snart blir linket til Wijnaldum...hvis Sakho er halvparten så god som på FM så hadde jeg blitt utrolig glad om vi fikk ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #888 på: 28. April 2008, 21:25 »
Begynner seriøst å lure på om Wiese har fått FM08 til julepresang ass!

Du må ha fulgt med godt nok til å vite at Dennis Wise ikke bør forveksles med Claus Wiese.
Så hvorfor snakker du om Claus Wiese da?

Og når fyren spiler i Paris St. Germain, skal man være klar over gutten uten å måtte bruke FM. Tror Wise har bedre ting å bruke tiden sin på, enn å spille FM.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 28. April 2008, 21:42 »
Jeg håper du kødder nå, Joakim?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 28. April 2008, 21:43 »
Bare fordi jeg svarer på ett av dine innlegg, som helt sikkert ikke var seriøst ment, og fordi jeg henger meg opp i Wise/Wiese?
Beklager, det måtte bare ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 28. April 2008, 21:44 »
Haha, er det mulig...

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #892 på: 28. April 2008, 21:52 »
tydelig vis
oger

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 28. April 2008, 22:27 »
Og når fyren spiler i Paris St. Germain, skal man være klar over gutten uten å måtte bruke FM. Tror Wise har bedre ting å bruke tiden sin på, enn å spille FM.

Sier du som ikke hadde hørt om Luka Modrić...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 28. April 2008, 22:35 »
Det er vel ingen her som tror at Wise sitter og spiller FM for å finne talenter, i alle fall håper jeg ingen tror det. Men at han er god på FM kan jo kanskje være en pekepinn om ikke annet for de av oss som aldri har sett ham spille på ordentlig.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 28. April 2008, 22:53 »
Å herregud, må jeg seriøst forklare meg her?

Se da. På FM08 er det noen spillere som går igjen som enormt gode spillere, deriblant Asrshavin, Modric og Sakho. I det siste har alle disse blitt linket til oss (av en eller annen merkelig grunn). Derfor dro jeg av en spøk (hårreisende dårlig, som sådan) om at kanskje Wise hadde dratt frem FM08 å bestemt seg for transfertargets utifra spillet (de som har fulgt med har sikkert fått med seg at det har blitt diskutert litt ang. dette spillet og dets bruk i det virkelige liv).

Problemet oppstod jo naturligvis når jeg skrev Wiese (en god kompis av meg som heter det, og jeg antar at det var derfor jeg skrev feil) istedet for Wise. Jeg merket dette etter en liten stund, men brydde meg ikke om å fikse det da jeg trodde at poenget mitt (sarkastisk som jeg var) kom fram uansett. Dette tar jeg selvsagt enormt stor selvkritikk på, og kan forsikre dere om at samme feil aldri skal gjenta seg igjen.

Fred ut.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #896 på: 28. April 2008, 22:56 »
Det er skremmende å se hvor bra det stemmer med talenter på CM/FM, som i virkeligeheten. Selv om kjøp selvsagt ikkje baseres på dette er det snodig og tenke på  alle som di treffer på. Undersøkte litt opp i dette, og fant ut at CM/FM hadde over 20000 ansatte, som hjalp til med å kartlegge spillere. Så det er nok en del sannhet i dette. Uten at jeg mener Wise skal bruke tid på dette spillet :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 28. April 2008, 23:00 »
Jeg tar på meg all skyld for å ha brakt denne tråden i vanry ved å trekke Claus Wiese inn i debatten... :) Jeg vil benytte anledningen til å beklage ovenfor både Claus og hans familile, samt alle andre debbatanter.. :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 28. April 2008, 23:06 »
Hehe, ja jeg forventer at du ringer til hans nærmeste pårørende allerede i morgen tidlig. Jeg kommer til å ringe han i morgen kveld for å sjekke at dette er blitt gjort. Viser det seg derimot at du ikke har gjort dette, vanker det smekk på pung.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #899 på: 28. April 2008, 23:06 »
haha,konge kø1 :P
Joey Barton 7