20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #945 på: 30. April 2008, 20:26 »
Butt løper mye, men han er tempomessig altfor svak til at jeg synes han har noe for seg som indreløper. Nicky Butt er skapt for ankerrollen på midtbanen, ikke for en indreløperrolle. Nicky Butt spiller ikke på den måten. Scott Parker løper mye fortere, løper mye mer og jeg synes han passer mye bedre i en type indreløperrolle ved siden av en ballsikker sentral, enn det Butt eller Geremi gjør.

Barton og Emre passer helt sikkert godt sammen de, men Emre kan ikke brukes som anker, så lenge vi har såpass temposvake spillere som Butt, Geremi eller for den del Smith, til å løse de defensive oppgavene. For den ene indreløperrollen i et system der Emre spiller sentralt, krever at man løper mye, og løper fort, og at man er sterk defensivt. Butt løper forsåvidt en del, og han er god defensivt, men han løper altfor sakte. Han kan ikke spille indreløper.

Jeg vet at mange sa det samme om Owen, og jeg vet samtidig at jeg var en av dem som alltid maset om at vi måtte gi Owen tid. Men det var fordi Owen har et så særskilt bidrag, i forhold til Emre. Emre er en jævlig god spiller på sitt beste, without a doubt. Men jeg synes det er flere spillere der ute i den store vide verden, som har mye av det samme som Emre. De har ikke alle et like høyt høyestenivå, men mange er mer stabile og mindre skadeutsatte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 30. April 2008, 21:26 »
Joaquin har sugd skikkelig balle i år. Styr unna!
Det har hele Valencia, så legger ikke så alt for mye i denne sesongen.

Han sitter på benken for et rævva Valencia! Hva sier det deg?

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #947 på: 30. April 2008, 21:30 »
tipper det fleste her inne sa det samme om owen med alle skadene og det e like godt å slege han.. sjå på han no.. er vel ingen i premier league akuratt no som scora like masse som owen per kamp..

Er enig, i at Owen er en målskårer vi trenger i laget! Skadefri er han en garantist for mål, og en klassespiller (i allefall etter Newcastlestandard). Men å argumentere med at han er den som skårer mest i PL akkurat nå er en litt snill sammenligning. Hvor mange kamper skal du se på for å bedømme det? Siste 4 er han ikke best, Ikke siste 10. Og på 22 starter har han bare ett mer mål enn Martins (selv martins riktignok har 3 mer innhopp). Ameobi hadde sine perioder på 5-6 kamper der han var god han og! Owen er GOD og bør bli, men noen kanonsesong har han ikke hatt. Han kan bedre og må prestere bedre neste sesong om vi skal ha sjanse på topp 7 plassering!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 30. April 2008, 21:31 »

Lær deg å finne fakta før du åpner kjeften a!

http://www.valenciacf.es/equipo/datos.asp?Idioma=2&IdTemporada=2007&IdEquipo=1&IdJugador=1429&IdCompeticion=1&IdBanner=

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 30. April 2008, 23:21 »

http://www.valenciacf.es/equipo/datos.asp?Idioma=2&IdTemporada=2007&IdEquipo=1&IdJugador=1429&IdCompeticion=1&IdBanner=

Ohh sorry! Har sett en del Valencia i år så gadd ikke søke rundt på nettet. Da har han enten vært på benken eller sugd balle når han har komt inn

Noreng

• Gjest
« Svar #950 på: 30. April 2008, 23:23 »
Ser nydelig ut dette da :D

Hvis vi bare baserer oss på ryktene vi har hatt, kan vi jo fått et TOPPlag. Kjøp Veloso, McDonald, Sakho, Dunne og Barry, og jeg er mer enn fornøyd.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 30. April 2008, 23:25 »

Ohh sorry! Har sett en del Valencia i år så gadd ikke søke rundt på nettet. Da har han enten vært på benken eller sugd balle når han har komt inn

I de siste kampene jeg har sett har i alle fall Joaquin sittet på benken, så jeg trodde også det var det han gjorde mest i år. Han har vært blant de aller svakeste på et svakt Valencia-lag av det jeg har sett i alle fall.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #952 på: 30. April 2008, 23:59 »
Joaquin er en klassespiller som har stort teknisk reportoar, kommer til mange innlegg og som er fast i dagens spania-tropp.Dessuten tror jeg han har den fysiske biten på plass også. Hva sier det? JO det sier at her kan vi virkelig få gull! JOaquin er milevis bedre enn Reyes mener nå jeg! Jeg har sett mange Valencia-kamper i år og jeg mener Joaquin fortsatt er den samme typen. KREM!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #953 på: 01. Mai 2008, 00:02 »
Verdens beste ving for noen år siden, så han må jo duge.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 01. Mai 2008, 00:30 »
At fans av klubben Newcastle sitter og rakker ned på Joaquin er rett og slett forkastelig. Enough said.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Noreng

• Gjest
« Svar #955 på: 01. Mai 2008, 03:49 »
Enig. Vinger som Vicente og Joaquin er kjempegode. Hvorfor snakker vi om dem? Og dessuten, hvorfor sammenligne med Luque? Luque var en mye mindre spiller enn de to, selv om Luque var ganske stor han også. Dessuten ble Luque ekstremt dårlig behandla. Tror et navn som Joaquin ville fått klippekort, og fått inn toppformen. Ja, Valencia har sugd i år. Men alle som har litt peiling veit hva det laget har potesialet til. Og Joaquin og Vicente er uten tvil en av grunnene for at spillerstallen til Valencia KANSKJE er verdens beste når alt stemmer.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 01. Mai 2008, 11:25 »
At fans av klubben Newcastle sitter og rakker ned på Joaquin er rett og slett forkastelig. Enough said.

Og det sier du?

Vet ikke helt hvem du referer til som har rakket ned på Joaquin, men det må være lov å si at han ikke har vært god i de kampene vi har sett. For han har virkelig ikke vært god i kampene jeg har sett.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 01. Mai 2008, 11:47 »

Herregud, du høres ut som ei gammel dame som ikke har fått avisa.

Han har vært HELT usynlig i nesten hele år. Han var en av mine yndlingsspillere for 3 år siden, men å kjøpe han nå vil være helt på tryne... Dyr kommer han og til å være kun pga navnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #958 på: 01. Mai 2008, 12:04 »
Joaquin hadde jo bare värt helt konge!! Han har jo värt toppklasse i flere år i den spanske ligaen, så selv om han har hatt en dårlig sesong, så er han en kvalitetsspiller.
Ett miljöskifte og med Keegan som trener så tror jeg att Joaquin kommer til å komme tilbake til god gammel form.
Mulig att han blir dyr, men d spörs jo helt på om Valencia bytter trener og kanskje ikke vil satse på Joaquin..da har vi vår sjanse til å hente han til en rimelig pris tror jeg.
JA TAKK!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 01. Mai 2008, 12:09 »
Valencia sliter med økonomien og har en visstnok en helvettes gjeld. Det er stor sannsynlighet for at de blir tvunget til å selge spillere, og da kan de vel ikke sette alt for store summer på spillerne sine.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11827_3500139,00.html
« Siste redigering: 01. Mai 2008, 12:11 av danield »