20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #105 på: 08. Feb. 2008, 18:58 »
Spillere jeg ser på som potensielle "available" kanonsigninger:

Arshavin
Van Buyten
Quaresma
Meyra
Appiah
Pandev
Van der Vart
Diego
Odonkor
Asamoah

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 08. Feb. 2008, 19:25 »
Jeg har forstått det som at Keegans uttalelse om Henry kom på et spørsmål om i en drømmeverden, hvilken spiller ville han helst ha signert. Det virket ihvertfall sånn på den første artikkelen jeg leste om saken. Men det er jo vanlig at pressen ikke tar hensyn til slike ting, og tror at Keegan mente at han seriøst hadde en sjanse på å lokke til seg Henry, hvis han hadde litt flaks.

Jeg tror Keegan vet mye bedre enn som så at det er andre posisjoner som behøver forsterkninger langt mer enn angrepet. Henry er det vi må sette som rollemodell for Martins. Hvis han kan utvikle seg til å bli så mye som en fattig, blek kopi av Henry, så er det fantastisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 08. Feb. 2008, 19:28 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article3330517.ece

Kevin Keegan has reiterated his determination to “amaze” Newcastle United supporters and named his dream signing as Thierry Henry, the former Arsenal captain. Questioned by the club’s supporters on Thursday night, the manager conceded that the club are facing a relegation battle for the remainder of this season, but he remains characteristically positive about the future.

Keegan broke the world transfer record when he signed Alan Shearer from Blackburn Rovers in 1996 and, while Newcastle are now a vastly different institution, the Geordie "Messiah" is defined by his optimism. Returning the club to the upper echelons of the Barclays Premier League is not be a straightforward prospect, but he sees no reason why silverware cannot be won.

“It would be nice to beat a world record,” Keegan told BBC Radio Newcastle. “It would be nice to amaze people with the people we’re bringing in. We certainly have an owner who could help find the money. If I could sign one player, you’d want to bring Thierry Henry back to England. When you’re at pitch level and see what he can do to players ...”
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 08. Feb. 2008, 21:14 »
Riise, Lucarelli, Senderos er ''konge'' som du kaller det, mens ''Young, Riquelme, Bent er ''bra''. Skjønner ikke helt logikken, men det no greit... ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #109 på: 09. Feb. 2008, 00:47 »
Senderos er iallefall ikke konge

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 09. Feb. 2008, 02:35 »
Ikke han nei. Der skjønner jeg ikke HELT logikken. Skjønner plasseringa på banen, men tror ikke Senderos hever oss så ekstremt at det gjør nevneverdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #111 på: 09. Feb. 2008, 11:19 »
Ikke han nei. Der skjønner jeg ikke HELT logikken. Skjønner plasseringa på banen, men tror ikke Senderos hever oss så ekstremt at det gjør nevneverdig.
Senderos før å etter den alvorlige skaden er 2 forskjellige ting faktisk. Han er god, men ikke bedre enn de vi allerede har.. Det er det vi trenger, en som er meget bedre enn de vi har.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #112 på: 09. Feb. 2008, 11:30 »
Gilberto Silva's future at Arsenal looks in doubt after he admitted he feels like a spare part under Arsene Wenger. (Sun)
Hadde ikke gjort meg noe om denne mannen hadde kommet. Men foretrekker Carrick.
Forresten noen som tror Edmilson enda kommer med Keegan som manager.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 09. Feb. 2008, 12:22 »
Senderos før å etter den alvorlige skaden er 2 forskjellige ting faktisk. Han er god, men ikke bedre enn de vi allerede har.. Det er det vi trenger, en som er meget bedre enn de vi har.

Hvilken alvorlig skade? Mannen har vært elendig, stort sett hele tiden. Jeg vil sammenligne han med Bramble, gjør ufattelig mye rart og grove tabber. Riktignok kan han ha noen veldig gode kamper inniblandt, men vi som er godt kjent med Titus, vet at det ikke holder!! Senderos hadde et godt VM i tyskland, men får Arsenal har han ALDRI vært stabilt god.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 09. Feb. 2008, 12:26 »
Selvfølgelig skal ikke Senderos til Newcastle. En tikkende bombe som gjør enorme tabber alt for ofte. Vil som kø1, sammenligne han med Bramble.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 09. Feb. 2008, 13:44 »
Stemmer det. Den type stopper Newcastle trenger er en ledertype ala Woodgate (ja, det smerter å si det).

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 09. Feb. 2008, 16:23 »
Everton striker Yakubu's future at Goodison hangs in the balance after he failed to report back on time from Africa Cup of Nations duty and was axed from the squad to face Reading. (Various)

Kanskje dette var noe å satse på til sommeren?

Hadde ikke vært meg imot i hvert fall!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 09. Feb. 2008, 17:01 »
Everton striker Yakubu's future at Goodison hangs in the balance after he failed to report back on time from Africa Cup of Nations duty and was axed from the squad to face Reading. (Various)

Kanskje dette var noe å satse på til sommeren?

Hadde ikke vært meg imot i hvert fall!
Kommer nok ikke til å forlate Everton pga. denne lille saken.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #118 på: 10. Feb. 2008, 02:49 »
Skal ikke si det sikkert med Senderos skadet seg stygt i et VM eller Em sluttspill.. Var ute en lengere periode. Etter det er han blitt en light Bramble.

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #119 på: 10. Feb. 2008, 15:30 »
Newcastle trenger egentlig ikke henry da, når du tenker på Martins og Owen i form, og vi har jo flere talenter som Carrol og Lua-lua.