20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805300 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #120 på: 10. Feb. 2008, 15:38 »
Vi trenger spillere som helst scorer 15 mål + i en sesong. Det har vi i Martins å Owen. Viduka er for mye skadet. Det holder heller ikke bare med talenter, vi skal kjempe om høyere plassering, å da trenger vi iallefall 3 eller 4 slike spillere..
Lua Lua er en offensive midtbanespiller, ikke spiss. Carroll trenger noen år til, helts i Championship for å lede oss mot slike høyder.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 10. Feb. 2008, 20:28 »
En spiller jeg kunne tenkt meg er Sulley Muntari. Portsmouth er også et lag som er troende til å akseptere et godt nok bud. Men skulle en overgang for ham bli aktuelt er vel ikke vi førstevalget der heller...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 10. Feb. 2008, 20:37 »
Syns vi bør sende en del speidarar til det afrikanske kontinentet. Mange spennande spelarar fra desse landa. F.eks i vinnarnasjonen Egypt der nesten heile laget spelar i hjemlig liga.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 10. Feb. 2008, 22:13 »
Vi bør helt klart ha speidere der, men reglene for arbeidstillatelse i England er ekstremt strenge, noe som gjør det veldig vanskelig å kjøpe unge, afrikanske spillere. Vi bør nok like gjerne holde et øye med spillere som for eksempel Konan og Traore i RBK, og andre afrikanske spillere som spiller i mindre europeiske klubber.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 11. Feb. 2008, 18:22 »
Linkes til Kyle Laffery, Burnleys spennende 21 åring.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=78222

Celtic og Rangers skal visstnokk være skremt av 4mp. Newcastle har hatt speidere for å se ham spille for nord irland sist uke.

Virker ganske spennende. kan være det perfekte tidspunktet for ham å komme opp i PL?
Har ganske god skåringstatistikk også, med tanke på alderen

http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=41614

noen mål

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #125 på: 11. Feb. 2008, 19:02 »
Laffery så veldig spennende ut.. men spørrs hvordan han ville håndtert Premier League

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 11. Feb. 2008, 20:29 »
ok, for det første må han bare ikke finne på å selge Butt. Eneste som kan gå med hevet hode etter årets sesong.

Ut:
Owen
Ramage
Carr
Rozenhal
Ameobi
Barton
Emre
Smith

Inn? Si det... Må iallefall kjøpe flere enn han selger..
"The first 90 minutes are the most important"

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 11. Feb. 2008, 20:42 »
ok, for det første må han bare ikke finne på å selge Butt. Eneste som kan gå med hevet hode etter årets sesong.
Nei, vi må ihvertfall ikke erstatte han med en som er bedre. Butt er en verkebyll.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 11. Feb. 2008, 21:43 »
behold butt og selge emre og owen. der var du smart laddy. Butt kan faen ikke gå med noe hevet hode.

Keita fra elfenbenkysten er jo grise god :)
lt;3 Newcastle <3

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 11. Feb. 2008, 22:13 »
behold butt og selge emre og owen. der var du smart laddy. Butt kan faen ikke gå med noe hevet hode.

Keita fra elfenbenkysten er jo grise god :)

Jaha, og hvem har spilt best av Butt, Owen og Emre denne sesongen? Og smart? Hadde iallefall ikke ord delings feil i kommen tar en min....
"The first 90 minutes are the most important"

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 11. Feb. 2008, 22:40 »
Har du sett noen kamper denne sesongen eller? Har sett alle kampene, med unntak av Bolton kampen, fordi da var det julebord. Nicky Butt har plaga meg så og si hver forbanna gang. Emre har ikke fått spille av Allardyce, og Owen har vært mye skada. Men og si at Butt er den eneste i stallen som kan gå med hevet hodet er jo vannvidd.

btw så ekke dette noe sted hvor jeg bryr meg om skrive feil, meningene som teller her vettu.
lt;3 Newcastle <3

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #131 på: 11. Feb. 2008, 23:02 »
Haha. Verdens dårligste argumentasjon!!
Orddelings feil har ikke noe med denne diskusjonen her å gjøre.
Hold det på et litt saklig nivå her a?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 11. Feb. 2008, 23:08 »
Nå gir vi oss med diskusjonen ang. skrivefeil. Fortsett å diskuter potensielle overganger for sommeren.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #133 på: 12. Feb. 2008, 00:06 »
Basert på sesongens prestasjoner og min personlige oppfatning(subjektiv skrudd den enn må være), bør følgende spillere bli vist døren denne sommeren:

Stephen Carr - Ferdig for lenge siden, alle vet det
David Rozenhal - Taklet ikke PL, dessuten ønsker han seg bort
Peter Ramage - Kommer aldri til å bli noe spesielt
Cacapa - Begynner å bli gammel, holder ikke høyt nok nivå
Joey Barton - Om han ikke havner i fengsel, bør vi se om noen har lyst til å skyte seg selv i foten ved å kjøpe han
Nicky Butt - Jeg får vondt av å se denne mannen spille fotball. Ja, han har erfaring og defensive kvaliteter, men han mangler ALT annet, og det holder desverre ikke i PL
Geremi - Forferdelig skuffelse.. har han hatt en eneste bra match?
Alan Smith - Han har ikke puttet siden november 2005 i PL, har bra innsatsvilje men mangler stort sett det meste annet. Gudebenådet på å skaffe seg gule kort
Shola Ameobi - Ikke noe vits å forklare videre.. evig "talent". Send han til Norwich eller lignende før vi er nødt til å arrangere testimonial match.

Mulige salgsobjekter :
Michael Owen - Om prisen er rett tror jeg hele laget kunne hatt godt av det. Altfor mye skadet, klippekort når han er frisk. Oppsving de siste matchene dog
Viduka - Lat, er ingen targetman. 32 år. Snart kvelden og mørkt uansett.

Alt i alt... Når jeg ser på listen over spillere kan jeg nesten telle de jeg absolutt ønsker å ha med videre på en hånd..

Duff, Zog, Taylor, Faye, Beye, Martins, Given.

Det ble vel kjapt 9-11 spillere ut døra, hvilket betyr at vi må signe minst like mange  ;D Komplett og totalt urealistisk, men av de førstnevnte spillerene er kun noen få av de kvalifisert for stallfyll status, resten er rett og slett bare daukjøtt som holder oss tilbake.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #134 på: 12. Feb. 2008, 00:15 »
ei lita ønskeliste=)

swp
richards
henry
downing/bently
van buyten
onuha
van der vaart/diego
cardozo
carrick

tror forresten at mange her inne på forumet ikkje tror vi klarer å lokke til oss gode spillere mer, men der tar dere feil! bare vent å se til sommeren!
Venter i spenning...