20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 673218 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #135 på: 12. Feb. 2008, 00:22 »
babayaro
ramage
ameobi
helst butt
rozehnal
og carr MÅ alle ut! ikkje meir å sei! er andre tvilende spillere eg også vil ha ut, men vi må ha erstattere, og er vel kje realistisk og bli kvitt så mye på en gang dessverre.

ønsker meg også Pandev
Venter i spenning...

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #136 på: 12. Feb. 2008, 00:35 »
ei lita ønskeliste=)

swp
richards
henry
downing/bently
van buyten
onuha
van der vaart/diego
cardozo
carrick

tror forresten at mange her inne på forumet ikkje tror vi klarer å lokke til oss gode spillere mer, men der tar dere feil! bare vent å se til sommeren!
Du skal ikkje bare ta og våkne opp da? Det der er like sannsynlig som at Ronaldo kommer til oss akkuratt nå, utanfor transfervindue!

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #137 på: 12. Feb. 2008, 00:59 »
hehe, gleder meg til å vise deg hvor feil du tok!;)
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #138 på: 12. Feb. 2008, 01:02 »
hehe, gleder meg til å vise deg hvor feil du tok!;)


Da er vi to! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #139 på: 12. Feb. 2008, 06:41 »
Har du sett noen kamper denne sesongen eller? Har sett alle kampene, med unntak av Bolton kampen, fordi da var det julebord. Nicky Butt har plaga meg så og si hver forbanna gang. Emre har ikke fått spille av Allardyce, og Owen har vært mye skada. Men og si at Butt er den eneste i stallen som kan gå med hevet hodet er jo vannvidd.

btw så ekke dette noe sted hvor jeg bryr meg om skrive feil, meningene som teller her vettu.

Japp, de fleste. Var selv til stede på Bolton-kampen. Så lenge vi ikke handler inn noe som er mye bedre må vi ha Butt. De kampene jeg har sett med Emre denne sesongen har ikke imponert meg. Han har også vært veldig mye skadet, selv om jeg gjerne skulle sett han på det nivået han var da han kom.

Men uansett hva som blir gjort på midtbanen håper jeg at Barton er den første ut døren, ikke fordi han havner i bråk hele tiden men fordi han er totalt udugelig på banen. Var bare flaks som gjorde at Villa ikke fikk straffe i første omgang, du ser jo også at han igjen har havnet i bråk etter den kampen.

Owen? Han har spilt bra i en periode og det var sammen med Shearer. Trenger vi virkelig en så dyr spiller i stallen som er skadet halve sesongen? Jeg mener at vi ikke gjør det. En Sibierski som kom gratis og kanskje hadde 1/10 av lønnen gjorde mer for Newcastle enn det Owen har gjort de siste årene. Og ja, jeg har fått med meg at han har vært skadet.....

Smith? Det dårligste sommerkjøpet av dem alle. Det skal nevnes at jeg liker folk som gir 100% i kampene men når du er så udugelig og dårlig som Smith holder det bare ikke. Tror ikke noen har funnet ut av hvilken posisjon han funker best i heller. På midtbanen gir han vekk ALT for mange baller, mens fremme blir det 0 mål. Han puttet vel i kampen mot Sampdoria og det var det....

Men det er ikke bare individene som ikke fungerer, det er deler over hele banen som ikke henger sammen. Eller, ingen av delene på banen som henger sammen. Da jeg satt og så på Bolton-kampen på SJP fulgte jeg nøye med på Given, jeg mener at han snakker for lite med spillerne sine, de to midstopperne spiller som om de aldri har sett hverandre.

Butt har vært vår beste spiller denne sesongen, noe som gjør meg trist... Men han er ofte plassert der sammen med Smith eller Barton som har 90% rate på feilpasninger, det holder ikke. På kantene begynner Duff å komme tilbake til noe som kan ligne på en gammel form men ellers har både Milner og Zog skuffet meg denne sesongen. Nå skal vi jo selvfølgelig ikke kvitte oss med de to siden de bare e 21 men at vi trenger en helt ny midtbane er ikke til å stikke under en stol....

I News of the world klarte Owen å si at han beviste hva han fortsatt kan med mål mot boro og villa... Okay, han har puttet 2 men han er ti mil unna den formen han har betalt for å være i. Jeg synes at han ikke jobber bra med noen av de han spiller fremme med...
Viduka? Greit at han har puttet litt men tar heller Sibierski enn en feit Viduka.

"The first 90 minutes are the most important"

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #140 på: 12. Feb. 2008, 13:43 »
Skjønner ikke kritikken mot Owen. Han har scoret 2 og ett feilaktig annulert de siste to kampene. Det er jo bra? Tenk da på at laget er i konstant endring, og at han har vært lenge skadet, så jeg skjønner at det har gått litt treigt. Viduka har også vært mye skadet, sånn at Owen har ikke hatt en klassespiss sammen med seg på topp. Smith duger ikke, men det er lov - ettersom han iallefall spiller med hjertet utenpå drakta...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #141 på: 12. Feb. 2008, 14:30 »
Vår beste spiller i år heter Charles Nzogbia. Skjønner ikke at det er folk som er misfonøyd med han. Milner hadde nok også jeg ventet meg mer av, men han har hatt en tung sesong. Tror det også er vanskelig å stå frem som kantspiller under Big Sam. Butt er overhodet ikke vår beste spiller i år! Jeg synes Beye og Zog kan trekkes frem foran en Butt som tydelig ikke har pasningskvaliteten et moderne anker trenger.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #142 på: 12. Feb. 2008, 14:38 »
Enig der Zatan og Bjørni.
Syns forøvrig at selv om Milner ikke har vært like stabilt god, og inntil den strålende Villa-kampen (for hans del) hadde en formsvikt, har han fortsatt vært en av våre stabilt beste spillere.
Butt har nok vært blant de bedre, men kvalitetsmessig bør han uansett ikke være en fast del av førstelaget vårt, og bør toppen være backup når neste sesong sparkes i gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #143 på: 12. Feb. 2008, 18:20 »
Vår beste spiller i år heter Charles Nzogbia. Skjønner ikke at det er folk som er misfonøyd med han. Milner hadde nok også jeg ventet meg mer av, men han har hatt en tung sesong. Tror det også er vanskelig å stå frem som kantspiller under Big Sam. Butt er overhodet ikke vår beste spiller i år! Jeg synes Beye og Zog kan trekkes frem foran en Butt som tydelig ikke har pasningskvaliteten et moderne anker trenger.

Jeg var da ikke misfornøyd med han, men min 81 år gamle bestemor ser jo at han ikke passer i forsvaret. Siden det er der han har spilt halve sesongen er han ikke den beste spilleren. Butt er den beste, som er veldig trist. Før han ryker bør vi kvitte oss med Barton og Emre som har vært veldig skuffende denne sesongen, og om Smith er en midtanespiller kan vi kvitte oss med han og. 2 nye kvalitetsinnkjøp på sentrale midtbanen med Butt og eventuelt Emre som backup er det eneste som vil funke..
"The first 90 minutes are the most important"

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #144 på: 12. Feb. 2008, 18:28 »
Jeg var da ikke misfornøyd med han, men min 81 år gamle bestemor ser jo at han ikke passer i forsvaret. Siden det er der han har spilt halve sesongen er han ikke den beste spilleren. Butt er den beste, som er veldig trist. Før han ryker bør vi kvitte oss med Barton og Emre som har vært veldig skuffende denne sesongen, og om Smith er en midtanespiller kan vi kvitte oss med han og. 2 nye kvalitetsinnkjøp på sentrale midtbanen med Butt og eventuelt Emre som backup er det eneste som vil funke..
Ja, vi må spesielt kvitte oss med Emre, en spiller som desverre har blitt regelrett mishandlet denne sesongen. En spiller vi vet vil heve laget vårt betraktelig når han igjen finner formen. Men hvordan skal han kunne prestere under en manager som bevist ikke bruker han? Skulle tro Big Sam hadde noe i mot Emre, noe han kanskje hadde også, nettopp fordi han ikke passet inn i "krigefotballen" til BS. Men jeg er helt sikker på at Emre vil finne tilbake til sin gode form under Keegan.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #145 på: 12. Feb. 2008, 23:04 »
Og når Butt nevnes som en av våre beste spillere bør det jo gå opp et lys. Da er det jo FAEN ikke bra. Jeg mener at det er 10-15 potensielle spillere som har alle forutsetningen for å være bedre en Butt, men slik har det til tider ikke vært. Vi skulle hatt en Wenger som får frem det aller beste i hver enkelt spiller. For hvem hadde vel trodd at Adebayor skulle være så forbanna god i år? Ikke jeg i hvertfall.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #146 på: 13. Feb. 2008, 11:45 »
http://www.squarefootball.net/article/transfer.asp?tid=792
Richard Dunne til Newcastle gratis? Hadde ikke gjort meg noe iallefall. Han har imponert meg de siste sesongene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #147 på: 13. Feb. 2008, 12:25 »
Genial spiller, men kan vel ikke helt se hvordan vi skal fange han. Han er vel igrunn bare ute etter mest mulig gryn fra Citeh.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #148 på: 13. Feb. 2008, 13:00 »
hæ? har ikke han signert ny kontrakt da?

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #149 på: 13. Feb. 2008, 13:03 »
Nope, det var den godeste Richards som gjorde det. 99% sikker.
Ellers ja, tror Keegan kan lure denne spilleren til oss. Å det hadde vært en forsterkning, han å Taylor. Med Faye i bakhånd..

Ellers mener jeg det kansje er på tide å få Edgar som storspiller for reservene opp. Iallefall til United kampen ;) Alle husker hvordan det gikk sist.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.