20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 43067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #255 på: 03. Feb. 2008, 17:04 »
Dere klager jo over alt hele tida. Idag er vi uheldige, vi får 1 mål feilaktig annulert, vi blir snytt for straffe, og Boros mål skulle vært annulert for offside. Vi sliter voldsomt for tida, men det blir ikke bedre av at vi blir bortdømt i kamp etter kamp. Støtt laget istedet for å syt etter hver forbanna kamp.
Kunne ikke vært mer enig med deg! Synes folk klager over alt mulig her. Virker nesten som at folk nærmest har bestemt seg på forhånd for at f.eks Smith og Butt skal spille dårlig.

Så sant som det er sagt gutter....Vi trenger ikke svartmale ALT. Greit vi taper to poeng på slutten her og vi trengte dem sårt! Vi var jævla uheldig med dommerne i dag, var helt ufattelig tragisk dømming!!!!!! Vi mangler selvtillitt, og det er grunnen til at vi ikke spilte rævva av boro og vant 3-0..for boro var virkelig dårlige, og vi slaop oss ned på deres nivå.

Jeg er helt sikker på at dette snur, og det kan likeså godt skje borte mot villa eller hjemme mot manu, og da vil mye være gjort! Vi trenger en seier for å få trygghet og jeg er helt sikker på at vi kan gi Villa veldig god kamp neste lørdag!!!

Vi rykker ikke ned....vi trenger kun 4 seiere for å holde oss, og det skal vi klare!! Jeg er ikke i tvil en gang.....De neste ukene får vi Beye, Faye og Martins tilbake fra ACN, og det kan gi oss et kjempeløft!!!!

Howay the lads!!!! :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 03. Feb. 2008, 17:06 »
Ett av de mest fornuftige innleggene her på lenge kø1 :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 03. Feb. 2008, 17:08 »
Spot on:

Sitat
Nah ... I'm tired of taking the little positives.

I'm over the edge now, these bitches really are worthless, they can all f*** off!

We must have the biggest collection of idiots in the premiership. Just flat out people that do stupid things over and over and over and over again.

Nicky Butt ... words fail me. Slow of body, mind, spirit and soul. He is slowness and slowness is him. We know he played at Man U, but seriously, f*** that and f*** experience. HE IS s***! Get him off the f****** pitch.

WHY CAN'T ANY MANAGER SEE HE IS LETTING THE TEAM DOWN?

Kvifor skal du kvar gang bevisa at du hata Butt etter kvar kamp?

Fordi jeg uke etter uke prøver å få dere til å innse at dette skrapet av en spiller ødelegger oppbyggingen av spillet til denne fotballklubben. Det er jo ikke måte på hvordan dere på alle mulige måter legger dere ned på kne for å forsvare gutten. Hvordan i all vide verden kan dere gjøre det? Jeg forstår virkelig ikke hva dere skal forsvare han for? Er det det at han tidligere har vunnet seriegull med Man Utd? Ikke vet jeg, og egentlig er det unødvendig og hjelpeløst av meg å prøve å få dere til å innse dette hver uke, men det er bare det at jeg blir så provosert og oppgitt over at dere aldri kan se virkeligheten. Se kampen i opptak, sett dere ned med notatblokk og blyant og skriv ned antall feilpasninger, feilaktige avgjørelser og ødelegginger av angrep. Jeg må nesten le av dette her. Et unikum av et tilfellet.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #258 på: 03. Feb. 2008, 17:25 »
Jeg støtter Fredrik fullt ut!
Nicky Butt har absolutt INGEN verdens ting å bidra med (hvis man ser bort i fra alle frisparkene han lager...
Og dertil påfølgende gule kort...)
og burde vært sendt på tribunen for lenge, lenge siden.
Jeg syntes også Smith er en forferdelig dårlig fotballspiller og bør definitivt ikke spille på topp for oss,
noe jeg FORVENTER ikke kommer til å skje når Martins kommer hjem fra Afrikamesterskapet...

Med det kampprogrammet som vi står ovenfor de kommende ukene er det vanskelig å se hvor laget skal
hente poengene sine hen.

Jeg er også litt kritisk til at laget utelukkende består av spillere under 1,70. Midtbaneleddet vårt må vel være
på et høydenivå med et gjennomsnittlig gutter årsklasse 15 lag.

Og nok en gang savner jeg bedre kantspillere. Knapt et eneste innlegg som traff der det skulle. Kan forsvare det med
at det ikke er lett når Boro legger 10 mann i forsvar hele tiden.

Det må være ille for Keegan å se hvilket spillemateriell han rår over...
Når vi nå har tatt 3 poeng på 8 kamper sier det seg selv at det begynner å blinke og ule i varselslampene.
7 poeng til nedrykkstreken er ikke mye å gå på og så lenge jeg har vanskelig for å se hvordan dette skal snu,
tror jeg det blir 42 kamper neste år istedenfor 38  >:( >:( >:( >:( >:( >:(!

Håper dog at Keegan får gjort en stor opprenskning i spillerstallen foran neste sesong.
Det er faktisk noe som MÅ til for at klubben skal reise seg igjen...

Jeg tror Kevin Keegan er den rette mannen til å få klubben ut av sumpa!
Dessverre har han ikke spillerne som klarer det samme.

Derfor MÅ det nytt blod inn i klubben.
Men det kan ikke skje før til sommeren og det er JÆVLA langt frem dit...

Dessverre!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #259 på: 03. Feb. 2008, 17:42 »
Tror Beye vil bli et ekstremt viktig bidrag mot villa. Vi trenger også en ny venstreback, men får klare oss med enrique. Med zoggie og carr bak fortjener vi baklengs.

Det å bruke Milner som innbytter tror jeg er riktig valg av KK. Da kommer han lettere forbi slitne backer, og klarer muligens å få inn et innlegg en gang i blant. Venstre og sentralt midtbane kan vi utrette mye med Duff (som stiger i form for hver kamp), Zoggie, Barton og Emre (bra kamp i dag). Butt gjør en del viktig, men som mange påpeker, også veldig mye tull.

Litt usikker på hvor mye Martins kan forsterke oss. Dette med tanke på den synkende formen hans. Owen er tydeligvis i stigende form, og derfor ser jeg heller Viduka som viktig nå. Smith er et brukbart alternativ som innbytter, men jeg synes han er svak kamp etter kamp, og bør ikke starte nå som Viduka er skadefri.

Håper KK kan få Martins opp på et høyt nivå, nå som formasjonen passer han bedre. Tror også vi vil se Emre, Barton og Duff gjøre mye bra i framover under Keegan.

Smith, Carr og Butt bør benkes mot Villa. Heller Ameobi enn Smith.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 03. Feb. 2008, 17:52 »
Denne kampen ødela faktisk dommern, selvom kampen var jevn.
lt;3 Newcastle <3

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #261 på: 03. Feb. 2008, 18:02 »
De som ikke kan innse at Butt faktisk er ræva, og at han ødelegger utrolig mye ved å spille alle de feilpasningene han gjør, er blinde. I dag var han ikke en gang noe spesielt god defensivt. Synes dette var bedre enn mye annet i det siste og vi kan i hvert fall ta med oss et veldig bra mål av Michael Owen og en god kamp av flere av spillerne. Vil spesielt dra frem Duff som veldig god i dag. Men for all del, dommeren ruinerer jo hele kampen. Maken til dårlig dømming i avgjørende situasjoner skal du lete lenge etter.
« Siste redigering: 03. Feb. 2008, 18:05 av Anti-mackem »
Norwegian blood, Geordie heart

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 03. Feb. 2008, 18:11 »
Jeg synes det var bittert med uavgjort i dag. Men boro skapte like mange muligheter som oss.. Irriterende at det var dommeren som måtte ødelegge. Castle spilte en helt elendgi 1.omgang og fortsatte med samme møkka helt frem til de scora. Da slapp de ned skuldrene og gjorde en del rett. Duff ble plassert på venstrekanten og fikk mye mer til, Zog fikk ble også bedre fordi han ikke var alene på den kanten.

Men som Lars tjernås sa har castle veldig mye å ta tak i : I første omgang gikk butt og barton og laffet på midtbanen. De sprang lite, noe som medførte at Emre måtte ofre seg og springe enda mere. Emres lojalitet til klubben og ståpåvilje imponerer meg. Siden Emre måtte forlate kanten for å gjøre jobben Barton og Butt skulle gjøre, ble Zog helt alene på venstrekanten. Og Owen vandret alt for mye mot MIDTBANEN, owen skal lukte i bakrom. Owen og Smith spilte overhodet ikke sammen. Duff spilte tungvint og gjorde enkle feil. Butt og Barton tok ikke iniativ, dermed måtte midtstopperne sentre ut på kant med en gang hvor kantspillerne fikk press i rygg tvert. Som lars sa : Midtbanespillerne må ta iniativ slik at midstopperne sentrer til dem. Deretter slår de raskt ut på kantene som da har sprunget forbi sin oppasser. Dermed får vi med en gang kantspill. Alt ble bedre i 2. omgang etter målet. Barton tok mere tak i kampen. Men boro spilte bedre fotball enn oss til tider, og med maks uflaks kunne vi ha tapt dette..

Alt knyter seg for laget fordi det totalt mangler samspill og selvtillit. Vi så hvor lettere det ble etter målet. Men som det er sagt her. BUTT må ut. Når viduka er friskmeldt bør Smith  ta Butts rolle. Smith blør for drakta hvertfall, Butt ser derimot ut som han mest mimrer om dagene i Scum når han er på banen. Og Emre er etter min mening soleklart et valg på midtbanen.  Vi har mange gode spillere, og når de får tilbake selvtilliten så kommer dette til å løse seg. Og jeg tror det er få som er bedre til å skape entuiasme i et lag enn King Kev

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 03. Feb. 2008, 18:11 »
Kampen var jevn, men bortsett fra de siste 15 minuttene var vi det beste laget. Jeg synes vi passer ballen godt. Vi kjemper for hver ball, og vi vinner mye. Vi møter tre dommere som var langt, langt dårligere enn de dårligste dommerne i norsk 2. divisjon. Og i tillegg var de kjøpt og betalt av Gareth Southgate og kompani. Vi spilte ikke mot 12, men 14 mann i dag. Da er det vanskelig å vinne fotballkamper. Det var jo bare ren flaks at ikke Owens andre scoring for dagen ble annullert også, selv om det selvsagt ikke ville vært noen grunn til å annullere den (bortsett fra at Owen sto i offside FØR Emre tok frisparket).
Cacapa redder oss gang etter gang når det ser som verst ut. Og det skal vi takke ham for, ikke skjelle ham ut. Ja, han gjør en del rart ellers i denne kampen, men når det gjaldt som mest, så var han på plass, og hindret Boro fra å score. At Boro måtte ha hjelp av dommeren for å score mål i denne kampen er ikke vår feil.

Hvorfor skal vi slakte, slakte, slakte og si at det ikke var noe positivt å dra med seg, når det faktisk var MYE positivt å dra med seg. Vi har jo faktisk tre baller i mål i dag. Vi skaper mange nesten-sjanser og noen få 100%-sjanser. Emre var stødig og god med ball, og Barton gjorde tidvis mye bra, selv om han ble litt heit i toppen på slutten.

Hva med å prøve å stå samlet BAK laget, istedetfor å klage, klage, klage bare fordi den dårlige tendensen fra Sam Allardyces regime fortsetter over i Kevin Keegans regime. Gi mannen tid. Det er Kevin Keegan vi snakker om!
Gud vet hvor mange som har mast om å få tilbake den mannen ettersom vi har gått sesong etter sesong etter Bobby Robsons avskjed, med den ene manageren verre enn den andre. Nå er Keegan her. Og da skal vi ha ham sparket etter 4 kamper? Greit at vi har plukket opp bare to poeng på de kampene, og møtt Boro og Bolton på hjemmebane. Men du kan ikke bestille tre poeng på forhånd i fotball. Og alt går ikke bestandig helt som du har planlagt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #264 på: 03. Feb. 2008, 18:24 »
Først av alt så vil jeg si at det var HERLIG å se at vi faktisk satte fart fremover når vi hadde sjangsen. Det har jeg ikke sett siden SBR sine glansdager. Når vi blir mer samspilte, og får viktige spillere i form (Barton, Owen og Viduka) + at vi får tilbake Beye, Faye og Martins (drit i Geremi), så tror jeg vi berger mange poeng fremover.

Så må jeg rett og slett be Fredrik, Bråkebøtta, KristianG og dere andre sytekopper om å HOLDE KJEFT! Tror dere det skjer en endring over natten? Greit det at Nicky Butt har ballfølelse som en kjepp, og at Zoggy tidvis er ute av posisjon - men er det noen grunn til å syte som faen hele tiden da? Mye av grunnen til at dette skjærer seg, er mangel på samspill og tilvenning til et nytt system, samt dårlig selvtillit. Som mange vet, så er selvtillitt ofte forskjellen på en vellykket pasning og en Jesper Olsen pasning.

Er enig i at det var for dårlig at vi ikke vant, og at dommeren ødela mye, men ser ikke så svart på det som flere av dere. Sunderland, Birmingham, Derby og Fulham kan umulig passere oss, og når KK får folk til å tro på seg selv, kommer resultatene. Zoggy og Duff ser ut som en bra kombinasjon, men kunne like gjerne sett enrique, Zoggy på venstre og Duff på høyre når vi skal spare Milner. Milner gjorde faktisk en god innsats i dag, for første gang på lenge.

Min personlige vurdering er at Smith og Butt skuffet mest, at Owen ser ut til å være på veg mot formen(den vil bedre seg når han får flere involveringer). Tror at en defensiv midtbanespiller må være førstepri til sommeren, og da kan vi selge både Butt og Geremi

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #265 på: 03. Feb. 2008, 18:29 »
Fikk ikke sett kampen da eg var "innesnødd" men syns det virket positivt i alle fall og nå må vi se frem til neste kamp... 8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 03. Feb. 2008, 18:41 »
Det verste med disse downperiodene våre er disse svartmalerne som gjør stemninga rundt alt bespyelig! Går det ikke an å rotte det inn i et eget innlegg, slik at jeg slipper igjennom all mulig magesaft omgjort til bokstaver!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #267 på: 03. Feb. 2008, 18:44 »
Det var da veldig til negativitet etter denne kampen. Jeg synes vi gjorde en dugelig innsats og hadde uflaks som bare fikk med oss ett poeng i dag. Tendensene til at vi ønsker å spille ball langs bakken er tilstede selv om vi kanskje ikke lykkes helt. De prøver i hvertfall!

Min børs (med plusser og minuser)

Given: 6

Carr: 6+
Taylor: 6
Cacapa: 7
Zoggy: 6+

Barton: 6-
Butt: 5+
Emre: 7
Duff: 6

Owen: 6+
Smith: 6-

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #268 på: 03. Feb. 2008, 18:57 »
For all del, bra gjennomført kamp av Newcastle i dag. 1.omgang var dårleg, medan 2.omgang var meget bra. Viser tedenser og vi er VELDIG uheldige. Synst Barton og Emre var meget gode i dag. Butt er dårleg som vanleg. Owen begynner å vise tedenser. Skjønnar ikkje at folk klager over Viduka, synst han er ein av dei beste spelerane vi har. Vinn MANGE duellar, vesentleg fleire enn Smith, og i tillegg klare han å gjer ting med beina. Stålteknikk på karen.

N'Zogbia er glimrande offensivt, men alt rommet han gir motstandaren på venstre sida er direkte farleg.  Ser helst at Enrique spelar på backplassen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 03. Feb. 2008, 19:17 »
Hvis dommeren skulle ha dømt helt korrekt hadde Boro mistet målet sitt og vi scoret i starten. Om bare en av avgjørelsene hadde vært korrekte hadde vi nok vunnet så dette er ekstremt bittert. Syntes det er en helt brukbar kamp av oss, men ikke noe mer enn det. Dette var en kamp vi helt klart burde vunnet, men det skjedde ikke og nå må vi fortsette med det posetive fra denne kampen. Mot Villa er Beye og Faye tilbake så jeg ser ikke bort ifra at vi greier poeng...