20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 42818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #270 på: 03. Feb. 2008, 22:02 »
Blir rett og slett forbanna! Folk sitter hjemme i stolen sin og gasser seg, mens dei skriver så dårlig vi spiller. Samtidig sier dei at vi har dårlig spillermateriale... HALLO??? Dobbeltmoral??? Om vi har dårlige spiller, noe vi ikke har, så er det ikke så gale med uavgjort mot Boro i form? Er det det?

Vi har greie nok spillere for å safe inn denne sesongen, så kan Keegan begynne å bygge sitt eget!

No kommer nok komentarer om at han hadde sjansen i Januar. MEN! Hvor mange av PL's managere begynner å finne spillere 2 uker inn i transfervinduet? Ingen! Dei begyner nok bortimot rett etter at det foregåande vinduet stenger.

Eg er fornøyd med Keegan hittils, selvom resultatene ikke har vert som vi har hopet.

Spillerrating:
Given: 6, Lite å gjøre, taper litt på størelsen sin.
Carr: 6, Tut og kjør, her kommer Carr. Ingenting å si på viljen, men det blir med det...
Taylor: 6, God i duellene, noen farlige tilbakespill
Cacapa: 8, Fantastisk! Enrom rutine, og mange viktige taklinger.
Zogbia: 7, Sliter med posisjonering deffensivt, god offensivt, men noen farlige raid.
Barton: 6, Tragisk i alt i 1omg. Spiller som opp i 2omg, og kommer på løp i boksen ofte
Butt: 5, Prøver å styre å stelle, men alt går på for små marginer. Dårlige crosser.
Emre: 7, Positivt. God å føre ball, og gode dødballer.
Duff: 6, Hallbra, men han har ingen ekstreme ferdigheter som en klasseving trenger.
Smith:6, God med man i rygg, med svak i alt annet,
Owen: 7, Ligger alt for lavt i 1omg, men oftere inn i boksen i 2omg. Vakker scoring!

Alt i alt en grei kamp. Spillet er tidvis bra, men vi mangler gode baller inn i boksen. Trenger en knallbra h.ving!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 03. Feb. 2008, 23:01 »
Vi har én knallbra høyreving, men vi trenger enda en. Hvis Beckham hadde vært 5 år yngre og endret livsstil hadde jeg lagt meg paddeflat etter ham. Men da hadde han vel neppe spilt i LA under Ruud Gullit...

Spillerratingen ser grei ut, Sebastian. Men kan du forklare hva du mener med at Given taper på størrelsen sin? Riktignok er han 10 cm kortere enn mange av sine kolleger, men jeg klarer ikke se at akkurat det hindret ham nevneverdig i denne kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 03. Feb. 2008, 23:06 »
Kirkland, Saar, Cech eller andre staker hadde greid å dytte headingen over, tror eg. Enkelt og greit ser Given litt liten ut, uten at det har SÅ mye å si. Skrev det bare i retingen siden det ikke var stort annet å skrive om han. Mente det generelt.

Nå skal det uansett sies at Given er en klassekeeper, og blant dei beste internationelt på strek1

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 03. Feb. 2008, 23:07 »
Nå skulle vel headingen uansett vært annullert for offside da, så egentlig burde det ikke være nødvendig for Given å redde den.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 03. Feb. 2008, 23:11 »
Nå skulle vel headingen uansett vært annullert for offside da, så egentlig burde det ikke være nødvendig for Given å redde den.
Hva har det med saken å gjøre, Joakim? Målet ble godkjent og vi kan grine så mye vi vil i etterkant. Men fakta er som sagt at målet ble godkjent. Jeg er helt enig med Sebastian, tror flere keepere med større rekkevidde ville tatt den headingen. Når man ser hvilken posisjon Huth har i luften når han header skjønner man at det ikke er så mange andre steder å avslutte enn tilbake der ballen kom fra.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #275 på: 03. Feb. 2008, 23:18 »
Synst det var forøvrig rart at Given ikkje eingang gjor eit forsøk på å redde den.  Given etter tarmsprekken har ikkje vore den keeperen han var, synst det er på tide at Harper får prøve seg igjen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #276 på: 04. Feb. 2008, 03:30 »
Synd at dommeren skal påvirke kampen så mye idag. Det var ikke vanskelig å se at målet til Owen skapte en utrolig mye bedre selvtillit og innsatsvilje hos alle spillerene. Tenk om dette hadde skjedd etter 5min(da målet ble annulert), istedenfor etter 60min. Tipper vi hadde presset på hele 1omgang, og ledet minst 2-0 til pause.
Gleder meg veldig til Martins kommert tilbake og kan danne spisspar med Owen, synes ikke Smith eller Viduka var allverdens å skryte av idag.

Når det gjelder Butt, han er alltid god bakover, men pasningene hans på tvers er jo ofte livsfarlige. Det kan da umulig være så vanskelig å be Butt slutte med dem og heller slå en støttepasning bakover. Hadde Butt luket bort feilpasningene hadde han vært mye bedre å ha på banen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 04. Feb. 2008, 10:17 »
NEINEI.......Den headingen er ekstremt bra, Given er på vei til høyre for å posisjonere seg riktig i goalen, da kommer headingen som er omtrent som en lobb tilbake i motsatt hjørne...Aldri i verden om noen keeper hadde tatt den der. Given er på feil fot, noe som er normalt når du må forflytte deg hurtig, og han vil heller aldri få tid til å ta et mellomsteg sånn at han kan satse etter å ta ballen. Ergo eneste måten han kunne tatt det på, var å "stupe" til siden etter ballen, vel og merke hvis Given hadde vært 3m høy..

Hilsen keeper.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 04. Feb. 2008, 11:13 »
Synst det var forøvrig rart at Given ikkje eingang gjor eit forsøk på å redde den.  Given etter tarmsprekken har ikkje vore den keeperen han var, synst det er på tide at Harper får prøve seg igjen.

Given har vært som resten av laget meget svak i år. Om ikke det bedrer seg bør KK se etter en kvalitetskeeper i sommer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 04. Feb. 2008, 11:19 »

Given har vært som resten av laget meget svak i år. Om ikke det bedrer seg bør KK se etter en kvalitetskeeper i sommer.

Ja og i tillegg byta ut heile laget meinar du, evt heile stallen. Over 20 spelarar?!? Hehe ja sannsynleg. Given er ein av PL`s beste keepera. Given og Harper er meir enn gode nok.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 04. Feb. 2008, 11:24 »

Fy faen for en tulling du er......HAHA

Meningene dine er så bombastiske og negative at det er nesten helt utrolig.....Spør man deg så ville du helt sikkert byttet ut hele laget og kjøpt laget til RealM elller Barcelona, men det ville vel ikke vært godt nok det heller..Kanskje man.utd ville passet bedre for deg, så ville du hatt vinnerfølelsen nesten hver uke...?

Jeg sier ikke at vi har vært så jævli gode i år...men vi trenger ikke svartmale alt mulig hele tiden..det er så mye dritt og negativitet på dette forumet nå, og du kommer med drit og faenskap i nesten alle innleggene dine..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 04. Feb. 2008, 11:32 »
Uansett om Given er god nok eller ikke, så er det jo en regel som sier at : SPILL TIL FLØYTA GÅR eller noe. Så han burde helt klar gjort et forsøk.

Til folk som forsvarer smith. Hvordan kan man det når han ligger mer på bakken og takler og pådrar seg gule kort og dumme frispark i hytt og pine. Kjøper du en spiss til 80 mill folanger du litt mer en det der.
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 04. Feb. 2008, 11:33 »

Fy faen for en tulling du er......HAHA

Meningene dine er så bombastiske og negative at det er nesten helt utrolig.....Spør man deg så ville du helt sikkert byttet ut hele laget og kjøpt laget til RealM elller Barcelona, men det ville vel ikke vært godt nok det heller..Kanskje man.utd ville passet bedre for deg, så ville du hatt vinnerfølelsen nesten hver uke...?

Jeg sier ikke at vi har vært så jævli gode i år...men vi trenger ikke svartmale alt mulig hele tiden..det er så mye dritt og negativitet på dette forumet nå, og du kommer med drit og faenskap i nesten alle innleggene dine..

Selvsagt sier ikke du at vi har vært jævlig gode i år. Du har jo ikke gjort noe annet enn å slengt dritt fram til KK ble ansatt. Klart jeg ville ha byttet ut hele laget med Real M eller Barcelona. Jeg ville vært dum ellers.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 04. Feb. 2008, 11:37 »
Må bare si at jeg som dommer selv er sjokkert over dømmingen i denne kampen. Vanligvis synes jeg det er forferdelig tragisk når folk som Tjernås uttaler seg etter kampene fordi dommerne ser ting de ikke ser og dømmer riktig men likevel blir slaktet etterpå. I dag hadde faktisk Tjernås rett! Målet til Owen skal selvfølgelig ikke annuleres og Boros mål er selvfølgelig offside, han står like mye innenfor som det Duff gjør når han scorer, noe som forøvrig selvfølgelig var en riktig annulering.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 04. Feb. 2008, 11:45 »
Klart jeg var negativ gjennom juleperioden og frem til sparkingen av BigSam, før det var jeg ganske optimistisk og positiv, men negativtiten gjaldt BigSam, og jeg står for det. Han er noe av det værste som har trampet gjennom dørene på SJP, får vondt inni meg når jeg tenker på taktikken hans, disposisjonene hans. MEN jeg hadde fortsatt troen på spillerne og jeg har troen fortsatt, og ikke minst jeg prøvde ikke å svartmale ting på samme måte som deg.