Alle kan vi vel ha en periode der vi ikke spiller opp mot maks, og jeg synes at det er like greit at Seamus har den nå, når vi likevel ikke kunne vunnet noe. Så til dere som sier at det må være lov å være kritisk til spillerne våre: Selvflgelig har dere rett, men er det mulig å stikke fingeren i jorda litt? Jeg mener at det er ekstremt vanskelig å levere varene på et lag som ikke er samspilt, eller som ikke fungere i det hele tatt. Man sier mange ganger at laget ikke er bedre enn det svakeste ledd, men man glemmer da at et lag som ikke fungerer faktisk ødelegger for de gode spillerne. Den geniale pasningen n¨år ikke rett addresse, fordi en eller annen løk ikke forstår det du prøver på, og du ser derfor ut som en klovn der ute, OG SLAKTES AV DE SOM EGENTLIG SKAL STØTTE DEG, NEMLIG FANS'EN... Da spiller du heller på det sikre neste gang, og det vinner ingen kamper.
For å holde meg til Given, så skjønner jeg at han ikke gikk for headingen, da han skjønte at han var sjangseløs. Skal han bare kaste seg for å tilfredsstille fansen? Get real