20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 42815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #300 på: 04. Feb. 2008, 22:04 »
Kan ikke se at Given på noen måte har spilt på et så dårlig nivå som dere skal ha det til. Det er eventyr!

100% Enig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #301 på: 04. Feb. 2008, 22:19 »
Alle kan vi vel ha en periode der vi ikke spiller opp mot maks, og jeg synes at det er like greit at Seamus har den nå, når vi likevel ikke kunne vunnet noe. Så til dere som sier at det må være lov å være kritisk til spillerne våre: Selvflgelig har dere rett, men er det mulig å stikke fingeren i jorda litt? Jeg mener at det er ekstremt vanskelig å levere varene på et lag som ikke er samspilt, eller som ikke fungere i det hele tatt. Man sier mange ganger at laget ikke er bedre enn det svakeste ledd, men man glemmer da at et lag som ikke fungerer faktisk ødelegger for de gode spillerne. Den geniale pasningen n¨år ikke rett addresse, fordi en eller annen løk ikke forstår det du prøver på, og du ser derfor ut som en klovn der ute, OG SLAKTES AV DE SOM EGENTLIG SKAL STØTTE DEG, NEMLIG FANS'EN... Da spiller du heller på det sikre neste gang, og det vinner ingen kamper.

For å holde meg til Given, så skjønner jeg at han ikke gikk for headingen, da han skjønte at han var sjangseløs. Skal han bare kaste seg for å tilfredsstille fansen? Get real

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 04. Feb. 2008, 23:05 »
Klart jeg var negativ gjennom juleperioden og frem til sparkingen av BigSam, før det var jeg ganske optimistisk og positiv, men negativtiten gjaldt BigSam, og jeg står for det. Han er noe av det værste som har trampet gjennom dørene på SJP, får vondt inni meg når jeg tenker på taktikken hans, disposisjonene hans. MEN jeg hadde fortsatt troen på spillerne og jeg har troen fortsatt, og ikke minst jeg prøvde ikke å svartmale ting på samme måte som deg.

Du prøvde muligens ikke, men klarte det med glans. Uansett, denne klubben har en laaaaang vei å gå, og skal vi komme noen vei trenger vi kontinuitet. Nå blir det nok en sommer med flust av salg/kjøp, og fungerer det ikke i løpet av 6 måneder ser jeg for meg at ledelsen nok en gang lar seg styre av media og enkelte supportergrupper som tror at kun et managerbytte vil føre oss til himmelen.

Du seie at vi skal byta ut heile laget samtidig so du er kritisk til flust av salg og kjøp?

Hvor skriver jeg at jeg er kritisk til salg/kjøp? Det er da noen alle managere gjør, men problemet i Newcastle er at det er en ny manager som gjør det hver sommer. Det blir null kontinuitet da den nye manageren bytter ut halve laget for å få inn sine spillertyper.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #303 på: 05. Feb. 2008, 10:57 »
Tror det er lenge siden jeg har vært så forbanna etter en Newcastle-kamp. Og etter en runde med repriser teller jeg iallefall 3 boro-idioter som er i offside. Men Newcastle har jo alltid flaksen på sin side med Offside....
"The first 90 minutes are the most important"