20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]  (Lest 43057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søn.3/2 - Newcastle - Middlesbrough [C+]
« Svar #90 på: 01. Feb. 2008, 20:44 »
smith burde ikke sarte denne kampen. Han er mer opptatt av dommeren, og suger så jævli.

Gi carroll sjansen sier jeg bare

Saklig innlegg, greit nok at du mener Carroll burde starte foran Smith men når du kommer med slike idiotiske utsagn som at han suger så jævlig klarer jeg bare ikke ta deg seriøst. Smith har ikke vært noe dårligere enn noen av de andre spillerne våre, jeg tror det løsner for han og at han putter på søndag.

hahahhaha hadde carroll eller til og med ameobi fått den tilliten smith hadde hatt så ville de garantert prestert bedre. Så kan ikke du da som er så vitende fortelle meg hva alan smith har gjort for newcastle? Som midtbane spiller duger han ikke, som spiss scorer han ikke . Er det de 12 gule kortene du er stolt av? trenger ikke være proffesor for og skjønne at smith bør benkes nå.
lt;3 Newcastle <3

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 01. Feb. 2008, 22:50 »
smith burde ikke sarte denne kampen. Han er mer opptatt av dommeren, og suger så jævli.

Saklig innlegg, greit nok at du mener Carroll burde starte foran Smith men når du kommer med slike idiotiske utsagn som at han suger så jævlig klarer jeg bare ikke ta deg seriøst. Smith har ikke vært noe dårligere enn noen av de andre spillerne våre, jeg tror det løsner for han og at han putter på søndag.

hahahhaha hadde carroll eller til og med ameobi fått den tilliten smith hadde hatt så ville de garantert prestert bedre. Så kan ikke du da som er så vitende fortelle meg hva alan smith har gjort for newcastle? Som midtbane spiller duger han ikke, som spiss scorer han ikke . Er det de 12 gule kortene du er stolt av? trenger ikke være proffesor for og skjønne at smith bør benkes nå.

Smith er dårlig på midtbanen ja, det har jeg sagt hele tiden. Smith er meget god der framme, i enkelte kamper har han spilt meget godt der framme uten at han har scoret mål, men nå har laget såvidt skapt sjanser heller. I de to siste kampene mot Arsenal var vel Smith den som var nærmest scoring, han hadde dessuten mange fine framspill. Men jeg sier ikke at Smith har vært veldig god i det siste, men det har INGEN på dette laget vært. Ameobi var ikke mye god den kampen han spilte, Owen har ikke vært god, Martins har ikke vært god. Carroll er et bra talent, men hadde han vært bedre enn Smith så hadde han sikkert fått mer spilletid. Men selvfølgelig har du bedre peiling enn både Big Sam og Keegan.
an sparker ikke Bobby Robson??

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Feb. 2008, 23:05 »
så bare fordi big sam brukte han så er det riktig? så jo hvor bra fotball vi spilte med han. Keegan har vel ennå ikke hatt viduka og martins aktuelle. at du k
lt;3 Newcastle <3

Rozen

• Gjest
« Svar #93 på: 01. Feb. 2008, 23:27 »
Bare gleder meg til å se Emre. Han gir Newcastle noe helt nødvendig trur eg!! Kun det å sleppe N'Zogbia håpløse dødballer blir jo deilig! Mange sier N'Zogbia har vert så god, men syns da han drar på dribleraid ofte eg og den ender i ingenting.. Og dødballene hans er på nivå med Butt sine langpasninger.. Ikke akkurat topp altså!!

Men 1 poeng på siste 6 kamper, så ser jeg virkelig fram til Emre som servitør.. Blir seier, 2-1 :D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 02. Feb. 2008, 00:06 »
Om Emre kan spele frå start på same nivå som han har hatt som innbyttar trur eg også det kan bli bra. Emre har sesongen ut på å overbevise meg at han er ein mann å satse på. Potensialet veit vi jo er det, på tide at han begynner å blomstre no.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 02. Feb. 2008, 00:12 »

Helt enig!
Om han putter eller ei, han har fått alt for mye pes fordi han har blitt malplassert. Som spiss har han ikke spilt noe særlig, og har ikke gjort det stort værre enn noen av sine konkurrenter der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 02. Feb. 2008, 00:15 »
Problemet er den forpulte newcastlefansen. Carlos Tevez spilte mange crappy kamper for West Ham og Man Utd før han slo igjennom. Fikk han pes for det? Nope. Støtt gutta som løper ut på St.James', istedet for å kappe hodet av dem!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 02. Feb. 2008, 00:21 »
Har vel sagt dette mange ganger før, dette med tålmodighet.
Det er jo latterlig å dømme han etter en håndfull kamper som spiss. Som spiss på et lag som skaper lite/ingenting. Ingen spisser i stallen vår som skaper mer for sin partner enn det Smith gjør i tillegg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 02. Feb. 2008, 00:25 »
Problemet er vel det at folk ikke ser at spillere utfører forskjellige roller på banen. Som Kristoffer sier er Smith den av spissene våre som skaper mest for sin makker, men det er selvfølgelig lett å henge seg opp i at han ikke scorer så mange mål. Hadde laget som helhet fungert bedre tror jeg Smith kunne fungert bedre i sin rolle hvor han terroriserer forsvarerne og lager rom for de andre på laget.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 02. Feb. 2008, 01:06 »
så bare fordi big sam brukte han så er det riktig? så jo hvor bra fotball vi spilte med han. Keegan har vel ennå ikke hatt viduka og martins aktuelle. at du k

Nå brukte vel stort sett Big Sam Smith som midtbanespiller, og når han først fikk spille så var han meget god. Poenget er at Smith langt fra er så dårlig som du skal ha det til. Det er en grunn til at Ferguson ville beholde Smith, men han har vel heller ikke peiling på fotball? Jeg håper Smith får starte på søndag, har en sterk følelse av at han blir å spille meget bra og putte.
an sparker ikke Bobby Robson??

BallaJazz

• Gjest
« Svar #100 på: 02. Feb. 2008, 01:35 »
Forventer å krever 3 poeng i denna kampen..vi trenger virkelig sååå sårt 3 poeng .Blir spennende å se om vi har forbedra oss eller om vi er på samma sinka.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 02. Feb. 2008, 08:45 »
KLONE BUTT? :o :o Over mitt lik. Om vi skal ha to Butta på midtbana konvertera eg

hehehe
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 02. Feb. 2008, 10:56 »
Blir Beye og Faye klare ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 02. Feb. 2008, 11:00 »
Blir Beye og Faye klare ?

De er ikke i troppen så nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #104 på: 02. Feb. 2008, 13:24 »
Hva med å bruke Carroll i denne kampen. Han har vel scoret 6 mål på 2 kamper mot reservene til Middelsbjørg ;) Kansje det hadde vært den perfekte makker til Owen i denne kamppen, istedenfor en halvskadet Viduka å en amøbe.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.