20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Synest ikkje Martins skal klage for mykje, greit nok han fekk lite tilitt tidlig i sesongen, men å sei at han ikkje har fått sjansen er jo på viddene. I ettertid har det jo vist seg at han muligens ikkje var tilitten verdig, for han har ikkje akkurat imponert. Skal ikkje skylde på berre Big Sam for at han har vore så håpløs i det siste. Men vi får håpe det kjem seg under Keegan, og det trur eg det kjem til å gjere.
Sitat fra: Øyvinden p? 27. Jan. 2008, 17:59Synest ikkje Martins skal klage for mykje, greit nok han fekk lite tilitt tidlig i sesongen, men å sei at han ikkje har fått sjansen er jo på viddene. I ettertid har det jo vist seg at han muligens ikkje var tilitten verdig, for han har ikkje akkurat imponert. Skal ikkje skylde på berre Big Sam for at han har vore så håpløs i det siste. Men vi får håpe det kjem seg under Keegan, og det trur eg det kjem til å gjere.Hva for noe piss er dette? Samme f*** hvor dårlig Owen spilte var det ALLTID Martins som ble tatt av. Uansett, uten unntak. Hvordan skal man kunne prestere når man blir nedprioritert uansett innsats og spill? Og de gangene han fikk tillitt, så spilte han høyrekant, en posisjon selv min bestemor kunne sett at han ikke mestrer. Nei, vi vil nok se en helt annen Obafemi Martins under Keegan, og det gleder jeg meg til!
Her får jeg tydligvis en glimrende mulighet til å få ut noe som irriterte meg lenge:Hver gang Big Sam snakket om Owen og Martins i media virket det som han hadde en ganske ulik vinkling på de to spillernes situasjon. "We need more goals from Oba" og den slags var svært ofte overskriftene jeg leste når Big Sam kommenterte Martins' situasjon. I Owens tilfelle var det heller "Owen will come good" bla bla bla og en masse snakk om hvordan Owen KUNNE bli tungen på vektskålen som fikk en kamp til å bikke i Newcastles favør. Det føler jeg har litt med forskjellen på Owen og Martins under Big Sams ledelse. Når det gjaldt Owen var Sam alltid innstilt på å vente på at han kom i form, mens han stilte høyere\strengere krav til Martins.
Hvis Martins forlanger å spille 90 minutter i hver kamp, samme hvor godt eller dårlig han spiller, er han i mine øyne langt ute på finnmarksvidda. Det SKAL være tøff konkurranse mellom Owen og Martins om hvem som skal spille. Ikke bare tøff, den skal være beinhard. Hvis Owen ikke presterer som optimalt, skal Martins få sjansen. Hvis Martins ikke presterer optimalt, skal Owen få sjansen. Den som leverer varene skal spille. Samme faen hva han heter, og hvor mye penger han er verdt. Og hvis vi kan få de to til å spille sammen, så hadde jo det vært ypperlig.Forøvrig takker jeg Oba for at han hadde vett nok til å holde kjeft om dette, og greide å holde maska utad mens Allardyce fremdeles var manager. Bedre at han sier dette nå, enn for tre uker siden.