20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor Kristian Karlsen driter seg ut..  (Lest 15331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tor Kristian Karlsen driter seg ut..
« Svar #45 på: 28. Jan. 2008, 21:40 »
Skjønner ikke at folk gidder å bli provosert en gang. "Eksperten" Karlsen har ikke peiling på fotball og har aldri hatt det heller. Jeg gadd bare å lese overskriften og brødskriften før jeg gav opp. Hvilken som helst NUFC-supporter burde vel se at det han skriver er helt på jordet?
Nei, det er sikkert derfor han har jobbet for flere store klubber i europa de siste årene!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 28. Jan. 2008, 21:41 »
Litt enig med TKK.

Shearer er et SPØKELSE! Han er ingen KONGE ... han har vært en konge - men det har Kong Olav også.

Jeg hadde satt umåtelig stor pris på om du hadde begrunnet dette utsagnet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #47 på: 28. Jan. 2008, 21:41 »
... og beklager at jeg kom til å opprette innlegg uten å sjekke at noen drøftet dette på en annen tråd, men jeg bor heldigvis ikke inne her.
... og til dere alle Shearer-fanatikere - hadde han startet en religion eller en eller annen skummel sekt så er jeg sikker på at dere hadde fulgt han like inn i kollektivt selvmord.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 28. Jan. 2008, 21:46 »
Beklager at jeg må gjenta meg selv. Men hva med dette finurlige begrepet kalt argumentasjon?
Det er lov å ikke forgude Shearer, men jeg synes man kan være smart nok til å argumentere for sitt syn da, ikke bare rakke ned på alle som forguder et fantastisk forbilde og en av våre aller største spillere gjennom tidene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 28. Jan. 2008, 21:48 »
Nytter ikkje diskutere mot idioti
Bare oversjå han
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

folesvert

• Gjest
« Svar #50 på: 28. Jan. 2008, 21:49 »
... her finnes ingen fasit. Her er det mange vel like mange meninger som det er debattanter. Ellers hadde det vel kanskje ikke vært noe forum?

folesvert

• Gjest
« Svar #51 på: 28. Jan. 2008, 21:53 »
Bare oversjå han

... er det slik du ender alle diskusjoner der du er uenig med "motparten"?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 28. Jan. 2008, 21:54 »
Om du argumeterer tilbake ser eg ingen grunn til og overse deg, men slik det er nå er det bare patetisk

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 28. Jan. 2008, 21:55 »
Bare oversjå han

Dette er ikkje ein diskusjon.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

folesvert

• Gjest
« Svar #54 på: 28. Jan. 2008, 22:00 »
Jeg mener at Shearer på mange måter er et "spøkelse" i og rundt Newcastle. Han har en sterk personlighet, han visst har han gjort mye for klubben og han er en GUD for mange. Men dette kan også være en svøpe eller en hemsko. Som eksempelvis med Eggen i RBK. Shearer blir Newcastle sitt "brakke-spøkelse". Hvis dere skjønner hva jeg mener. Men jeg sitter ikke på fasiten og dere sitter ikke på fasiten. "Det finnes ingen sannhet" som en postmodernist ville sagt det.

folesvert

• Gjest
« Svar #55 på: 28. Jan. 2008, 22:02 »
Bare oversjå han

Dette er ikkje ein diskusjon.

Trodde dette var et debatt-forum ...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #56 på: 28. Jan. 2008, 22:05 »
Jeg mener at Shearer på mange måter er et "spøkelse" i og rundt Newcastle. Han har en sterk personlighet, han visst har han gjort mye for klubben og han er en GUD for mange. Men dette kan også være en svøpe eller en hemsko. Som eksempelvis med Eggen i RBK. Shearer blir Newcastle sitt "brakke-spøkelse". Hvis dere skjønner hva jeg mener. Men jeg sitter ikke på fasiten og dere sitter ikke på fasiten. "Det finnes ingen sannhet" som en postmodernist ville sagt det.

Treng ikkje å vere så dumt tenkt dette. Eg har tenkt tanken sjølv.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 28. Jan. 2008, 22:09 »
Det er vel ikke Shearer sin egen feil. Han har jo vært klar på hva han vil, og han har ALDRI lagt seg borti hva verken Roeder eller Big Sam har gjort med klubben. Hovedsaklig er det jo media som "lager" dette spøkelset.
Blir feil å skylde på Big Al!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
« Svar #58 på: 28. Jan. 2008, 22:16 »
... og dersom han er et spøkelse (det vet jeg jo ikke, men det frykter jeg) så vet vi jo heller ikke hva han står for i det hele tatt. Han har jo ikke trent et eneste lag, noen snakker om hans filosofi (jeg aner i alle fall ikke hva den består i) ... han er rett og slett et UBESKREVET BLAD i denne sammenhengen. Jeg frykter han er Newcastle sitt svar på Eggen-RBK-brakke-spøkelset ... og mange kan ende opp som Tørum ... før han selv får sjansen. Da først vet vi hva vi får av filosofi, taktikk o.l.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 29. Jan. 2008, 16:11 »
Vi kan TENKE oss til hvilken fotballfilosofi Shearer har. Ifølge Keegan er de to for like. Samtidig vet de som har lest Shearers memoarer at han er veldig begeistret for Kenny Dalglish og hans tidligere assistent og etterfølger i Blackburn, Ray Harford. Hvis du ikke vet hva Keegan, Dalglish og Harford står for, så foreslår jeg at du begynner å gjøre litt research.

Vi vet likevel ikke hvordan Shearer vil fungere som manager. Men han liker jo managere som alltid står opp for spillerne sine utad, men som samtidig er tøff og krevende internt. Vi vet at Shearer er en no nonsens-type og man kan også lese av hans memoarer at han hadde litt sansen for Souness. Vi vet hvordan Shearer var som lagkaptein, og det er lett å tenke seg til at han vil være noenlunde samme type som manager, når den tiden en gang kommer.

Hittil er det kun media som har gjort Shearer til et spøkelse. Shearer har aldri sagt noe annet enn at han alltid stiller opp hvis klubben ber ham om det. Men han har samtidig holdt avstand, ved å sitte i BBCs studio hver bidige helg. Shearer har til og med unngått å gå på en kamp på SJP, for å unngå å legge ekstra press på Sam Allardyce, gjennom sin blotte tilstedværelse i boksen sin på stadion. Så hvis Shearer er et spøkelse, en "syvende far i huset", om du vil, så er det utelukkende media som har gjort han til det. Kanskje burde Shearer flyttet til Norge, jobbet for TV2 og kommentert spansk fotball, for å unngå å bli sett på som en syvende far i huset.

Det var ikke Shearer som ringte Mort, det var Mort som ringte Shearer. Tror egentlig ikke Shearer ble så veldig skuffet. Og jeg tror vi kan garantere at Alan Shearer ALDRI ville finne på å undergrave Kevin Keegans autoritet. Det er fullt forståelig at Shearer var skuffet og snurt over at Keegan ikke deltok i hans testimonial, men det betyr ikke at han vil gjøre alt for å hindre Keegan i å lykkes. Det er ingenting Shearer heler vil, enn å si klubben i hans hjerte endelig lykkes. Selv er han nok bare skuffet over at han ikke fikk muligheten til å oppleve det i sin tid som spiller. Og jeg tror ikke jeg kan fatte og begripe hvor skuffet Shearer var da han gikk av Wembley-matta den maidagen i 1999, etter å ha tapt sin andre cupfinale på rad.