20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor Kristian Karlsen driter seg ut..  (Lest 15365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Tor Kristian Karlsen driter seg ut..
« Svar #30 på: 22. Jan. 2008, 22:59 »
For en gjennomført tosk....

Alan Shearer kunne kanskje fått flere trofèr hvis han hadde dratt til Man Utd, men han valgte moderklubben pga hans kjærlighet til den. Det står det rett og slett respekt av.

Jaha? Skjønte ikke den kommentaren helt. Han er jo ikke den fødte manager bare pågrunn av det.

Ellers er jeg helt enig i EivindI sin kommentar, meget treffende.  :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Jan. 2008, 23:09 »
 Dybden paa kommentaren din vitner om at du har liten grunn til kritisere andre for manglende kunnskap og faktaopplysninger. Setningene dine skinner ikke akkurat av nyanserte argumenter og akademisk tenkning.

Ik lett og ta han der TKK  :P

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Jan. 2008, 23:19 »
Hadde sansenfor denne:

Postet av: nufc fan
Tor K. Karlsen...du aner ikke hva du prater om!! Hvis du hadde satt deg litt inn i situasjonen så hadde du kanksje ikke gulpet opp dette vrøvlet ditt!!

Det blir latterlig å kritisere Shearer for noe, det burde skruppelhuer forstå også...

Mistenkeliggjer kø1 her :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. Jan. 2008, 23:31 »
Jeg kan godt være ærlig med deg, jeg skrev et innlegg lengre ned på siden...med navn "Toon"
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Jan. 2008, 02:08 »
Han har rett i en del av det han sier, men det er jo ikke Shearer sin feil at han automatisk nevnes når det skal ansettes ny trener? Folket i Newcastle elsker mannen, han sa praktisk talt nei til en haug med trofeer for å komme hjem og spille, var her i ti år og er mestscorende i klubben og i Premier League. Jeg synes ikke han virker så vinglete som mange skal ha det til heller, han sier jo at han vil bli trener for klubben en dag, bare ikke når. Før hele denne Keegan-historien begynte har jo Shearer sagt flere ganger at han ikke vil ha jobben med en gang, og i går sa han jo også at han ikke nødvendigvis kom til å bli trener for Newcastle hvis han først skulle bli manager.

Dessuten trenger man knapt lupe og kodeknekker for å tolke Keegans signaler her; at den tidligere Man City-manageren ikke er overentusiastisk til en mulig Shearer-rolle, er en lettere underdrivelse.

Denne fyren har fulgt med,haha. Er det noen som tviler på hva Keegan mener om Shearer som person?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #35 på: 23. Jan. 2008, 05:39 »
Vell jeg forstår hva denne tosken mener men han forstår tydelig å kjenner IKKE Newcastle som klubb,måten han henger ut Shearer på her også er da helt idiotisk å vitner til at han ikke vet en dritt hva han snakker om når det kommer til Newcastle som klubb så derfor blir detta ikke noe annet enn vrøvl!.Når han tror han vet hva han snakker om men så vet han IKKE en dritt om det emnet han preiker om.Kan ikke ta det seriøst hva han sier!.
« Siste redigering: 23. Jan. 2008, 05:42 av BallaJazz »

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. Jan. 2008, 15:19 »
http://karlsen.nettblogg.no/Jeg leser bloggen hans jevnlig, og jeg er uenig i 90% av hva denne mannen gulper opp....

Ja denne artikkelen var jo helt på trynet, men det eg ikke skjønner helt er hvorfor du leser bloggen hans jevnlig om du er uenig i 90% av det han skriver....?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #37 på: 25. Jan. 2008, 17:04 »
Skjønner ikke at folk gidder å bli provosert en gang. "Eksperten" Karlsen har ikke peiling på fotball og har aldri hatt det heller. Jeg gadd bare å lese overskriften og brødskriften før jeg gav opp. Hvilken som helst NUFC-supporter burde vel se at det han skriver er helt på jordet?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 25. Jan. 2008, 18:18 »
Sant nok, men jeg måtte bare kommentere artikkelen hans og påpeke hvor utrolig kunnskapsløs han er. Håper sjefen og kollegaene hans leser kommentaren min og skjønner hvor jævla tabloid fyren er
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 25. Jan. 2008, 19:41 »
Skjønner ikke at folk gidder å bli provosert en gang. "Eksperten" Karlsen har ikke peiling på fotball og har aldri hatt det heller. Jeg gadd bare å lese overskriften og brødskriften før jeg gav opp. Hvilken som helst NUFC-supporter burde vel se at det han skriver er helt på jordet?
Selvfølgelig har mannen peiling på fotball. Problemet er at han ikke forstår seg på Newcastle. Jeg mener Karlsen vanligvis skriver mye fornuftig jeg. Og han har helt klart peiling på det meste han skriver om. Men ja, han burde selvsagt latt være å offentliggjøre sin mening om Shearer og Newcastle, selv om det bare er Newcastle-supportere som skjønner at mannen er på jordet. Tror nok mange andre vil nikke gjenkjennende på hodet og klappe Karlsen på skuldra for det han skriver om Shearer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 27. Jan. 2008, 00:41 »
http://nufcblog.com/2008/01/26/newcastle-news/shearer-%e2%80%93-well-do-whats-right-for-newcastle/

Forbanna egoist  :-\
Hva mener du med forbanna egoist?

Synes det høres veldig fornuftig ut det han sier jeg...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 27. Jan. 2008, 13:23 »
http://nufcblog.com/2008/01/26/newcastle-news/shearer-%e2%80%93-well-do-whats-right-for-newcastle/

Forbanna egoist  :-\
Hva mener du med forbanna egoist?

Synes det høres veldig fornuftig ut det han sier jeg...

Hehe Karlsen meiner jo Shearer er dette.
Var eit forsøk på ironi :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 27. Jan. 2008, 14:04 »
Hehe, ja hvis vi skal tenke på samme måte som TKK så er nok Shearer en forbanna egoist som tenker på klubbens beste, og ikke sitt eget beste. Sånt går jo bare ikke an. Person foran klubb. Always!

Nei, du blir alltid beroliget når Shearer snakker. Leve Kongen!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #44 på: 28. Jan. 2008, 21:38 »
Litt enig med TKK.

Shearer er et SPØKELSE! Han er ingen KONGE ... han har vært en konge - men det har Kong Olav også.