20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor Kristian Karlsen driter seg ut..  (Lest 15363 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tor Kristian Karlsen driter seg ut..
« på: 21. Jan. 2008, 23:59 »
http://karlsen.nettblogg.no/

Jeg leser bloggen hans jevnlig, og jeg er uenig i 90% av hva denne mannen gulper opp....I dag kom han opp med dette...Etter min mening så driter han fullstendig på draget med dette innlegget her!! Det er tydelig at Karlsen ikke vet hva han prater om, og at han ikke har satt seg skikkelig inn i situasjonen rundt Newcastle...Det er forøvrig en hån mot Alan Shearer dette her. >:(

Makan til BESSERWISSER skal man lete lenge etter..
« Siste redigering: 22. Jan. 2008, 00:13 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tor Kristian Karlsen driter seg ut..
« Svar #1 på: 22. Jan. 2008, 00:40 »
Med litt anstendighet hadde Shearer trukket sitt trenerjobbkandidatur i Newcastle når Keegan ble utnevnt. Kjærlighet til klubben omfatter ikke bare å vise disponibilitet til toppjobben med superlønn, men også teften til gjøre retrett mens leken er god, før man blir en total belastning. I stedet holder han døren på gløtt, trekker avgjørelsen ut i langdrag og gjør seg dyrbar som en bortskjemt 9-åring som ikke fikk Playstation 3 i julegave.

???

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Jan. 2008, 00:58 »
For en kødd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Jan. 2008, 01:00 »
Ja det her skjønte jeg pent lite av faktisk..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Jan. 2008, 01:12 »
Han der har jeg aldri hørt om, og tror ikke jeg kommer til å høre noe særlig fra han igjen! (Jeg kommer ihvertfall ikke til å lete etter denne gjøken)!
Bemerket også at han først kritiserte Newcastle og Shearer, før han i en artikkel lenger nede på samme siden gikk løs på Benitez og Liverpool!
Da sier jo det meste seg selv, dette er en Manure supporter som sitter å skriver mye drit foran PC-en sin om lagene han har noe imot. Tipper tastaturet hans trenger en grundig vask etter dette møkket han har klart å trykke frem!

Om det er slik at han også snakker like mye drit, da tror jeg at han mangler et rævhøl, siden alt dritten da kommer ut av kjeften på han! Da vil han også få min unnskyldning siden han da ikke kan noe for at kjeften og dritten er så j..... nærme hjernebarken!!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Jan. 2008, 08:25 »
Bryr ikke meg hva han skriver, negativ til det meste.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Jan. 2008, 09:07 »
Med litt anstendighet hadde Shearer trukket sitt trenerjobbkandidatur i Newcastle når Keegan ble utnevnt. Kjærlighet til klubben omfatter ikke bare å vise disponibilitet til toppjobben med superlønn, men også teften til gjøre retrett mens leken er god, før man blir en total belastning. I stedet holder han døren på gløtt, trekker avgjørelsen ut i langdrag og gjør seg dyrbar som en bortskjemt 9-åring som ikke fikk Playstation 3 i julegave.

???

Litt vanskelig å ta avgjørelser om dette nå som Shearer er i Afrika med BBC og har vært der siden søndag, og han kom tilbake fra ferie på torsdag eller fredag. Tviler på han sitter på telefonen med Mort&co midt i tjukkeste Afrika med masse unger rundt seg mens han gjør en veldedighetsjobb.
« Siste redigering: 22. Jan. 2008, 10:15 av Radar »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Jan. 2008, 09:51 »
Hahahaha... Makan til tulling! Stygg var han også.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Jan. 2008, 12:00 »
Forstår poenget hans, og er på mange måter litt enig i hva han sier, men synes han går litt vel hardt til verks. I tillegg skriver han masse usaklig piss om Kongen...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Jan. 2008, 12:19 »
Problemet er berre at alle poenga hass er feil og tull.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Jan. 2008, 15:45 »
T.K Karlsen har dessverre mer rett enn mange her inne noen gang vil innrømme.

Og den kommentaren til EivindI er ikke annet enn usaklig.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Jan. 2008, 15:53 »
Kanskje om han hadde vert litt mindre usaklig når han presenterer poenga sine.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Jan. 2008, 15:58 »
Det er vel litt av trikset med å få folk til å lese...altså, å bruke slike metoder å få fram en mening på.

Carr har altfor få landskamper for England!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #13 på: 22. Jan. 2008, 16:13 »
hoff! bra at sånne ikke får bæstem!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Jan. 2008, 17:11 »
T.K Karlsen har dessverre mer rett enn mange her inne noen gang vil innrømme.

Og den kommentaren til EivindI er ikke annet enn usaklig.

Helt enig med deg. Tåpelige og hårsåre reaksjoner som kommer her hver gang noen er kritisk til Shearer.. Riktignok bruker Karlsen sterke ord og setter ting veldig på spissen, men han har uten tvil noen veldig gode poenger. Jeg er spesielt enig i dette avsnittet hans:

"Hvorfor skal absolutt ex-profiler fasttrackes inn til toppjobber? Hva gjør at Alan Shearer kan knuffe seg forbi mer kompetente og erfarne kandidater - mennesker som har ofret blod, svette og tårer for trenerkarrieren - i køen til en av Premier Leagues mest ettertraktede jobber? Er det noen logikk i at stjernespillerbakgrunn og lokal tilknytning skal være nok til å vandre inn på rød løper på veien til managerstolen i verdens tøffeste liga? Hva med (som alle andre) å søke på jobber lengre ned i divisjonssystemet for å skaffe ballast og praktisk kunnskap? Neida, den ambisiøse eks-spissen skal ikke innom mellomstasjonene, men rett til drømmejobben."

Helt enig med han her. Shearer hadde hatt best nytte av å enten:

a) fungere som assisterende manager til en mer erfaren manager (som f.eks. Tony Adams under Harry Redknapp).
b) starte sin managerkarriere i de lavere divisjoner for så å bygge seg oppover.