20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??  (Lest 32909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??
« Svar #105 på: 08. Mars 2008, 18:16 »
Du fikk med deg at Barton ikke spilte i dag ja?
Gjør det han til en bra spiller?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 08. Mars 2008, 18:18 »

Nei, hvor sa jeg det? Hm. Poenget er at det virka som om Geordie-Olav her skrev ett krasst innlegg etter å ha sett hvor dårlig midtbanen var mot 'Pool, og da han nevnte Barton i tillegg til de andre som spilte i dag, så ..Og Barton er da en bra spiller han, hvis han blir brukt riktig.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 08. Mars 2008, 18:20 »

Nei, hvor sa jeg det? Hm. Poenget er at det virka som om Geordie-Olav her skrev ett krasst innlegg etter å ha sett hvor dårlig midtbanen var mot 'Pool, og da han nevnte Barton i tillegg til de andre som spilte i dag, så ..Og Barton er da en bra spiller han, hvis han blir brukt riktig.
Har jeg sagt at du sier det? Jeg stiller deg et spørsmål.

At spillerne Olav nevner må ut er det selvfølgelig ingen tvil om.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #108 på: 08. Mars 2008, 18:23 »
Jeg så kampen, og jeg er klar over at Barton ikke spilte pga voldsepisoden han har hatt i Liverpool. Nevnte ikke de spillerne som spilte dårlig i Liverpool-kampen, det var ikke poenget. Dette er ikke kamptråden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 09. Mars 2008, 09:52 »

Men kan du vise meg de kampene Barton har vist at han har noe i Newcastle drakta å gjøre da? For jeg kan ikke huske å ha sett ham overbevise i altfor mange kamper for oss akkurat.

Men det er jo bare nok et eksempel på et av Newcastles aller største problemer: spillere som IKKE presterer. Hørte jeg Duff, Viduka og Smith også (jo for tilogmed Smith viste at han duger til noe når han spilte i den ufyselige MænJu drakta).

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 09. Mars 2008, 16:24 »
Jeg tror fortsatt Barton har mye å bidra med. Han dreit på draget utenfor banene ja, så kommer han tilbake på verst tenkelig tidspunkt og får selvfølgelig hard medfart når han SAMMEN med alle andre ikke klarer heve prestasjonene. Mot Rovers var han alikevel meget god, og kunne likesågodt på en normal dag hatt to assists.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 09. Mars 2008, 16:53 »
Jeg tror fortsatt Barton har mye å bidra med. Han dreit på draget utenfor banene ja, så kommer han tilbake på verst tenkelig tidspunkt og får selvfølgelig hard medfart når han SAMMEN med alle andre ikke klarer heve prestasjonene. Mot Rovers var han alikevel meget god, og kunne likesågodt på en normal dag hatt to assists.
Barton meget god mot Blackburn? Nå har jeg ikke sett matchen, men alt av kommentarer og spillerbørsen jeg har sett sier det motsatte. Barton var tydeligvis IKKE god i denne matchen. 2 gode pasninger i løpet av 90min holder desverre ikke.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #112 på: 10. Mars 2008, 07:59 »
Barton meget god mot Blackburn? Nå har jeg ikke sett matchen, men alt av kommentarer og spillerbørsen jeg har sett sier det motsatte. Barton var tydeligvis IKKE god i denne matchen. 2 gode pasninger i løpet av 90min holder desverre ikke.

2 gode passninger er faktisk en sensjasjon i Newcastle for tiden.Ikke mange som greier det lengre :D
« Siste redigering: 10. Mars 2008, 11:56 av BallaJazz »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 10. Mars 2008, 20:50 »
Så alle gode pasninger fra en midtbanespiller skal automatisk føre til assist eller nesten assist? Er ikke en god pasning like mye en pasning som faktisk er vellykket, i den forstand at den treffer riktig adresse, og muligens åpner opp spillet vårt en tanke? Du kan jo for eksempel spille fri en ving, som igjen spiller ballen til en spiss som scorer eller nesten scorer. Da har du ikke assist. Ifølge deg har man da IKKE slått en god pasning.

Jeg har ikke sett kampen, men Barton hadde to pasninger som på en normal dag ville blitt regnet som målgivende pasninger. Det gjør han ikke automatisk god, men det viser ihvertfall at han kan noe, at han har noe å bidra med. Og at han er villig til å bidra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 10. Mars 2008, 22:55 »
Så alle gode pasninger fra en midtbanespiller skal automatisk føre til assist eller nesten assist? Er ikke en god pasning like mye en pasning som faktisk er vellykket, i den forstand at den treffer riktig adresse, og muligens åpner opp spillet vårt en tanke? Du kan jo for eksempel spille fri en ving, som igjen spiller ballen til en spiss som scorer eller nesten scorer. Da har du ikke assist. Ifølge deg har man da IKKE slått en god pasning.

Jeg har ikke sett kampen, men Barton hadde to pasninger som på en normal dag ville blitt regnet som målgivende pasninger. Det gjør han ikke automatisk god, men det viser ihvertfall at han kan noe, at han har noe å bidra med. Og at han er villig til å bidra.

Med andre ord: det viser ikke ett pøkk mer enn det minste man kan forvente?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 10. Mars 2008, 22:59 »
Syns det beviser mye jeg. At han kommer opp med slike pasninger som har vært total mangelvare denne sesongen er jo dessuten vel og bra, er det ikke?
Det er jo vitterlig en av grunnene til at Barton bør være vår viktigste midtbanespiller, at han har en enorm arbeidskapasitet, men samtidig evner å skape noe offensivt. Var det jeg forventa før han blei skada og lot seg deretter provosere av scousere ute på byen. Syns det er bra at han viser tegn på å produsere litt da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #116 på: 12. Mars 2008, 17:18 »
Syns det beviser mye jeg. At han kommer opp med slike pasninger som har vært total mangelvare denne sesongen er jo dessuten vel og bra, er det ikke?
Det er jo vitterlig en av grunnene til at Barton bør være vår viktigste midtbanespiller, at han har en enorm arbeidskapasitet, men samtidig evner å skape noe offensivt. Var det jeg forventa før han blei skada og lot seg deretter provosere av scousere ute på byen. Syns det er bra at han viser tegn på å produsere litt da.

Enig med Eilertsen her.Håper at de små "tegna" av posetivitet han har visst vill være et signal til bedre form.Hvis det er noe vi også så sårt trenger så er det en Barton i form for det vill vært utrolig viktig for oss.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #117 på: 12. Mars 2008, 20:57 »
Barton er åpenbart ikke i verdenseliten som noen påpeker her, men det er jo ikke Newcastle heller. For en klubb med våre kvaliteter er Barton mer enn god nok. Han er i hvert fall stødigere enn spillere som Butt, Geremi og Smith! Eller...?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #118 på: 13. Mars 2008, 03:19 »
Barton er åpenbart ikke i verdenseliten som noen påpeker her, men det er jo ikke Newcastle heller. For en klubb med våre kvaliteter er Barton mer enn god nok. Han er i hvert fall stødigere enn spillere som Butt, Geremi og Smith! Eller...?

Kanskje ikke den som er mest stabil i hodet enn dem :P.Men en bedre fotballspiller? Uten tvil!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Mars 2008, 08:33 »
Vær eneste gange jeg ser denne overskriften, ser jeg heller for meg dette?
Hvordan skal vi kunne forandre å forsterke oss sentralt. Ja, vi trenger faktisk 2 spillere. Vist ikke må f.eks Zoggy satses på sentralt, der han har vist han kan mestre denne rollen. Hadde vært meget  bra med en Carrick ved siden av da..
Ellers mener jeg vi trenger iallefall 4 nye midtbanespillere.
Carrick, ja bla opp pengene
Diego, ja men han kommer ikke tror jeg
Arshavin, ja takk, han er lysten på å komme
Appiah, ja tak han tror jeg vi kan lokke
Disse 4 mener jeg vi burde ha, iallefall vist Zoggy skal satses på på vingen, som er hans plass, ja foran Duff.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.