20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??  (Lest 32924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??
« Svar #45 på: 25. Jan. 2008, 02:33 »
Kan vi få henta Carrick så er det UTEN tvil at vi bør hente han!.Han hadde vært en solid forsterkning på en plass i laget vi virkelig trenger forsterkning.Selvom prisen kanskje er litt stiv så mener jeg han er verdt det!.

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25. Jan. 2008, 08:25 »
herregud hvis butt får lov til og spille fotball, så er carrick verdt 200 mill LETT.

Enig. Carrick har en god pasningsfot og godt overblikk. Er på tide at vi får inn en midtbanespiller som treffer mer enn 30% av pasningene sine.
Forøvrig er han jo bedre på mange andre områder også
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

sparta

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #47 på: 25. Jan. 2008, 16:54 »
butt må seriøst være den værste spilleren i newcastle trøye nå.... han irriterer meg noe grenseløst!

drifter ut av dm rollen, som han forsåvidt ikke gjør! mottak som en lyktestolpe og sentrer som et esel med grå stær!
han gjør faktisk jobben, værre, for hele laget! når jeg så diarra og sissoko var linket til oss hadde jeg noen gledelige stunder!
de er kansje ikke noen sinnsyke forbedringer! men de gjør ivertfall jobben som lag i en helhet mye enklere....
og ikke minst jobben som manager enklere, siden du vet hva du har med å gjøre!

butt, hvorfor, hvorfor.... skrev du under på ett år til???

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #48 på: 25. Jan. 2008, 16:59 »
Herregud, Butt har jo vært vår beste sentrale midtbanespiller denne sesongen! Folk misliker han bare fordi han heter Butt! Jeg husker at jeg leste i en artikkel en gang "hvordan bli en ekte supporter", og et av trinnene var å ha en hatespiller i klubben man hetset hele tiden uansett hva vedkommende gjorde. Jeg valgte Butt fordi jeg hatet han i starten. Men spesielt denne sesongen har det "hatet" forsvunnet HELT, for han blør for drakta og han spiller også bedre enn oppskrytte spillere som Emre og Barton.

Uansett, Carrick er en geordie, og han er en god fotballspiller. En slik type spiller vi trenger. Vi MÅ ha mer kvalitet på midten, og da ser jeg gjerne at det hentes en god defensiv og en god offensiv. Gi faen i prisen, han er verdt mye!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25. Jan. 2008, 17:01 »
Var faktisk denne sesongen hatet mitt for butt kom, snålt de der

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 25. Jan. 2008, 17:02 »
Butt er selvsagt ingen kjempespiller lenger, men å at han vært så fantastisk dårlig i år er helt helt feil. Det er greit at vi bør ha inn en erstatter for han, men da kan vi jo ikke finne å kjøpe Sissoko!? Fler feilpasninger enn det han har tror jeg ikke Butt er i nærheten av engang...

RHCP14

• Gjest
« Svar #51 på: 25. Jan. 2008, 17:06 »
Nå må vi få beina ned på jorda igjen!! Carrick til Newcastle skjer ikkje!!!! Det er omtrent like dumt som å tru at Berbatov skal ta turen til Newcastle fordi han var blodhard Magpies-fan som ung. Carrick har det suverent i Man Utd, og vil nok neppe flytte på seg med det første.

Midtbanen til Newcastle trenger ein midtbanespiller med ballvinneregeneskaper og ein høyreving som kan utfordre Milner. Dette blir kanskje Lua Lua ut sesongen. Vi har nok dekning på venstre midtbane med Duff og Zog, og offansive midtbanerollen er brukbart besatt med Emre og Barton. Den deffansive rollen er derimot dårlig bestatt. Her trenger vi forsterkninger. Verken Butt, Geremi, Faye eller Rozenthal er gode nok.

Det er ikkje nok at Butt er god til å vinne ballen. Han må kunne slå frå seg den ballen også. Kreativiteten i pasningsspillet er dårlig og langpasningene er katastrofe. På dei gode lagene (som spiller 4-4-2) er dei deffansive ankerene gode pasningslegger også. Se Scholes (Carrick kan også spille i denne rollen), Alonso, Makelele.....Rozenthal kan være det beste valget i så måte. Han viste mot Bolton at han kan slå gode pasninger. Så derfor blir den beste fireren pr. dags dato. Milner - Rozenthal - Barton - Zog.

Ny spiller måtte bli ein deffansiv midtbanespiller! Men kem skal dette være????

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 25. Jan. 2008, 17:23 »
Er ganske enig med deg her, selvom jeg mener Faye har gjort en glimrende jobb når han har vikariert for Butt. Han er bedre defensiv enn Rozenhal, helt på høyde med Butt faktisk, i tillegg er han bedre enn Butt i den offensive delen av spillet men kan ikke like god som Rozenhal. Faye blir en mellomting av Butt og Rozenhal, og vårt beste alternativ dersom vi ikke får inn en ny DM i Januar.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #53 på: 08. Feb. 2008, 00:29 »
Carrick kunne funket, han har fysikk, teknikk og evnen til å være en playmaker. en grunn til at Manu betalte en syk sum for han..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 08. Feb. 2008, 03:18 »
mm. han har jo vært strålende i manu:)

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 08. Feb. 2008, 10:56 »
oppskrytte spillere som Emre.

må være det dummeste jeg har lest på lenge... Emre er ikke oppskrytt, han er en av newcastle's absolutt beste spillere......
Toon till I die.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 08. Feb. 2008, 11:05 »
oppskrytte spillere som Emre.

må være det dummeste jeg har lest på lenge... Emre er ikke oppskrytt, han er en av newcastle's absolutt beste spillere......

Når har han bevist det? Emre blir jo forguda her inne til tross for ei høyst ordinær Newcastle-karriere hittil. Klart han er oppskrytt, "kast innpå Emre, så vinner vi" er typisk. Men han har ikkje vore noko god i Newcastle. Men eg har trua på at han kan bli ei viktig brikke framover under Keegan. Har jo også holdt seg skadefri ei god stund no.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 08. Feb. 2008, 15:11 »
Emre har nå en perfekt sjanse til å bevise at han kan prestere stabilt. Keegan vil uten tvil satse på han, og da er det opp til han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 08. Feb. 2008, 15:46 »
At Emre er en god fotballspiller er det liten tvil om. Om han er profesjonell nok til å prestere omtrent like godt i hver kamp, har han nå en sjelden sjanse til å vise. Det er vel sjelden at Emre har hatt bedre arbeidsforhold i denne klubben, enn det han har nå. Det er ihvertfall utgangspunktet. Ingen er i tvil om hvordan Kevin Keegan ønsker at vi skal spille fotball, og ingen kunne unngå å se hvor viktig og god Emre var mot Boro. Hvis vi etterhvert kan sette Emre i skuddposisjon, så bør det ikke være noe i veien for at Emre kan prestere stabilt godt.

Ferdighetene er det vel ingen som setter spørsmålstegn ved.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 27. Feb. 2008, 12:37 »
UT
Butt
Geremi
Barton
nZogbia
ERSTATTER
Albelda, Valencia
Carrick, Man Utd
Jones, Derby
Solari (Inter) ?