20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??  (Lest 33094 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??
« Svar #15 på: 20. Jan. 2008, 14:26 »
2 defansive
1 offansiv 2 om Emre selges
1 høyreving + Milner
0 venstreving Zog + Duff
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. Jan. 2008, 16:57 »
Jeg ønsker ikke å svartmale situasjonen fullstendig, men det er lov å være realistisk.
Når vi ser på en del av de andres lag midtbane ser man fort at vår har store mangler!!!!
Spiller for spiller er det mange 'gode', men det innebærer at de hever seg en del hakk utover det
de har vist nå. Og så langt har ikke mange av dem vist at de fortjener å fortsette i klubben.

Forhåpentligvis kommer det inn bedre vingspillere og en midtbanegeneral...

Godt å se at flere enn meg er kritisk til Milner. Han mangler alt for mye for å henge med på dette
nivået. Det samme gjelder Duff! Derfor håper jeg på en ny høyre,- og en ny venstreving og en som
kan spille på samtlige plasser på midtbanen.

Dette vil koste litt, men hvis Villa er interessert i Milner bør de etter min mening få lov å kjøpe han...

Blir uansett intet savn for min del, snarere tvert i mot!!!

Arteta er en spiller jeg har sjansen for!
Men det er vel helt urealistisk å håpe han kommer til klubben....????

Men med Keegan i managerstolen bør det vel være mulig å håpe på at spillere finner Newcastle spennende og
interessant å spille for???

Kort tid igjen av tranfervinduet. Spørsmålet er om Keegan klarer å forta seg noen kjøp før kalenderen viser
februar. Jeg frykter han ikke rekker det, men lever i håpe om at han klarer å lokke til seg noen nye!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Jan. 2008, 17:16 »
Jeg skjønner ikke hvorfor Milner skal få pepper for at han har hatt særdeles vanskelige arbeidsforhold de siste tre-fire sesongene, bortsett fra det året han var på utlån til Villa (under en dårligere manager enn det de har nå, og han briljerte da også). I fjor var Milner en av våre beste spillere, men han ble sliten mot slutten, fordi han stort sett var alene om arbeidsoppgavene sine. I fjor hadde vi en veldig dårlig sesong, og når Milner da fremstår som en av våre beste, så kan han umulig være vår dårligste spiller sesongen etterpå. Milner har hatt veldig vanskelige arbeidsforhold under Sam Allardyce. Nei, han er ikke den mest stødige vingen når det kommer til innleggskvalitet. Men han kan å legge inn. Problemet er at når han får til et godt innlegg, så er det ikke en sjel inne i feltet. Er det Milners feil? En skulle tro det, ut ifra den kritikken han får. Jeg klarer ikke helt å se hvordan det er Milners feil at vi har én fattig pygmé inne i feltet hver gang det kommer et innlegg. Det er ikke akkurat sånn at N'Zogbia har hatt så veldig mange flere assists.

Milner kommer helt sikkert til å komme bedre til sin rett utover i sesongen, ettersom Keegan får tryllet litt med laget. Når vi begynner å spille Keegan-fotball, vil nok alle kantspillerne våre trives mye bedre. Det samme vil nok spissene, fordi de da faktisk kommer til å få mye mer å jobbe med. Hvis Milner oftere får ballen i god posisjon, og ikke trenger å drible seg gjennom et helt lag (noe han selvfølgelig ikke har fart og teknikk til, uten at han skal behøve det heller), så vil han helt sikkert fóre spissene våre med langt flere og bedre baller enn han har gjort til nå. Men han trenger avløsning. Han trenger et par kampers hvile innimellom.

Skjønner ikke hvorfor vi skal gi bort en så talentfull høyreving til en av våre argeste konkurrenter, bare fordi han begynner å merke kjøret, nesten ett og et halvt år etter at han ble nektet en overgang til Villa, og responderte med å storspille helt frem til våren meldte seg, og laget presterte dårligere og dårligere, og han selv ble mer og mer sliten.  Vi har flere ganger sett hvor god han kan være. Men han trenger gode baller å jobbe med han også. Jo flere ganger han må hente ballen på egen halvdel, eller motta ballen i stillestående tilstand med ryggen mot mål, jo vanskeligere blir det å storspille for en spiller som aldri har vært noen supermann, men som jobber og står på i hver eneste kamp, og som alltid prøver så godt han kan. Og i de fleste tilfellene er det mer enn godt nok. Men denne sesongen har vi ikke hatt en sjel inne i feltet når innleggene har kommet (spesielt de innleggene som slås tidlig, noe som kanskje er Milners store forse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Jan. 2008, 17:59 »
I fjor var Milner strålende, i år har han vært en av våre beste. Selvfølgelig, han gjør fortsatt endel unødvendige finter, og de siste kampene har han hatt en liten formsvikt. Skal selvfølgelig huske på at Milner ikke har hatt noen skikkelig ferie på lange tider. Men at han har et stort potensiale, og at han er god nok for vårs har jeg ingen tvil om. Det betyr selvfølgelig ikke at han ikke har godt av en utfordrer til plassen sin!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Jan. 2008, 22:49 »
Henger meg på Joakim og Kristoffer her.
Synes det er helt utrolig at folk plutselig vil ha vekk Milner.
Milner er en av de få spillerene, som hele tiden har vist, at penger ikke er den eneste grunnen til at han spiller for Newcastle.
Etter min mening var han den beste spillerene fra August til November, men det er vel glemt nå som han har hatt tre dårlige kamper?
Man kan se lang vei at han er sliten, mot Bolton klarte han jo knappt å løfte ballen når han skulle legge inn, la også merke til at han sprang mindre enn normalt. La han få en liten pause så kommer han nok sterkt tilbake.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Jan. 2008, 23:08 »
Selvsagt skal vi ikke ha vekk Milner!! Det ville vært idioti..Milner har vært av våre bedre denne sesongen, dog trenger han og forbedre enkelte ting i spillet sitt. Men Milner trenger en konkurrent. Per dags dato er plassen hans i laget litt for "sikker". Hadde vært strålende å fått inn SWP.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #21 på: 21. Jan. 2008, 15:44 »
Helt enig med joakim! Milner er en av de beste  vi har! Men en utfordrer hadde selvsagt ikke vært dumt! uten at jeg skal spekulere i hvem det kunne vært!

Emre er en spiller som ikke har fått vist hva han er god for denne sesongen fordi han ikke har fått noe serlig med spille-tid. gi Emre spille tid og jeg er helt sikker på at han vill vise hva han er god for!

når d gjelder midtbanen ellers så mener jeg at Milner, Emre, Duff og zoggy skal beholdes! bytt ut resten! ser at det er mange som har stor tro på barton, men det hjelper ikke at han er en god spiller når mannen ikke er i stand til og oppføre seg! og han er ikke så god at han ikke kan byttes ut med en spiller som er like god, men ikke på kant med loven!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Jan. 2008, 16:13 »
Milner skal sjølvsagt ikkje nokon stad.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Jan. 2008, 16:42 »
Selvsagt skal vi ikke selge Milner, men uansett innsatsvilje må det være lov å være kritisk til Milner også. Jeg er en stor fan av unggutten selv, men han har fortsatt endel å lære. Innleggene er og blir for dårlige, og det skjer gang på gang. Da du Joakim sier at det ikke er Milners feil at det kun er små pygmer inne i feltet når Milner endelig får til ett brukbart innlegg er både korrekt og galt. Selvfølgelig er det ikke Milners feil at det er "bare" lille Martins eller Owen som er der de skal være i feltet når det kommer ett bra innlegg. MEN, det skjer også at vi har spillere inne i feltet og Milners innlegg er tragiske! Det er Milners feil, og det er noe han må jobbe med. Akkurat det forventer jeg faktisk at de fleste bør klare å se, men selvfølgelig er det ikke dermed sagt at vi skal selge enn spiller med Milners potensiale, det er heller galskap.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Jan. 2008, 17:50 »
Joa moutinho.. spiller han enda for porto, eller var det sporting?

jeg vil ha en elegant sentral playmaker som kan fordele ballen. Diego eller van der vart er jo den våte drømmen.

Carrick er også en sabla god midtbanespiller, men ikke akkurat den som åpner forsvaret til motsdanderen. (ivertfall ikke ofte)

Carrick - Diego
Carrick - Van der vaart

evt Carrick - Barton ( Hvis han noen gang kommer tilbake til godt gammelt slag)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Jan. 2008, 18:46 »
Carrick er langt fra vert 18 mp. Og Me må slutta og gi Manu alle penga
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Jan. 2008, 18:57 »
Joao Moutinho spiller fremdeles i Sporting etter det jeg vet, og en et fantastisk talent.
Passer i mine øyne ganske bra inn i Keegans spillestil. Offensiv og morsom fotball.
Men er nok litt for populær for oss antar jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Jan. 2008, 19:52 »
Ut: Butt, Emre
Inn: Miguel Veloso, Richardo Quaresma.

Hadde vært konge om vi hadde fått disse to, men det er vel ganske urealistisk i grunn:P

Selv om Carrick ikke er en dårlig spiller, vil jeg helst ha en annen midtbane spiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Jan. 2008, 21:07 »
Carrick er en våt drøm for meg. Et herlig midtbaneanker med en helt sykt god pasningsfot. Han kan avlevere verdensklasses pasninger! Pluss at han er geordie. Jeg ville strukket meg langt for Carricks underskrift!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Jan. 2008, 22:14 »
Carrick er en våt drøm for meg. Et herlig midtbaneanker med en helt sykt god pasningsfot. Han kan avlevere verdensklasses pasninger! Pluss at han er geordie. Jeg ville strukket meg langt for Carricks underskrift!

Helt enig :)

Ville også gitt mye for Quaresma som blir nevnt her. Vi har zoggy og duff på venstre, men vi har bare milner på høyre

Tenk dere

Quaresma-carrick-emre-zoggy/duff
lt;3 Newcastle <3