20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 36736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #90 på: 19. Jan. 2008, 17:30 »
Syntes vi snart skal skaffe en ny sentral midtbanespiller. Kanskje flere... Verken Emre eller Barton storspiller, og Butt er alt i alt intet mer enn en brukbar spiller. Geremi skal jo være god, men han har ikke overbevist han heller. Dessuten er han litt defensiv... SWP trenger vi egentlig ikke... vi har jo Zoggy, Milner og Duff, som holder med det første på vingene.

Wayne Bridge er en gladnyhet, selv om jeg syntes vi har fått bukt på problemene på backene. Men greit nok, Beye og Enrique er gode, ellers trenger vi nok en god tredjemann.

Noen av spillerne jeg ville jublet for er:

Bridge, Johnson, Buyten, Woodgate, Defoe, Sidwell og SWP.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 19. Jan. 2008, 17:31 »
Fett. Skal vi dømme Barton nedenom og hjem allerede? Også vil du ha inn Sidwell - som etter min mening ikke er noe bedre enn Barton.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 19. Jan. 2008, 17:35 »
Fett. Skal vi dømme Barton nedenom og hjem allerede?

Hmmm... Ja, det syns jeg.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 19. Jan. 2008, 18:16 »
Og vi trenger egentlig ikke SWP som du sier (jeg er uenig), men du ville likevel jublet om vi kjøpte han?  ::)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 19. Jan. 2008, 19:07 »
Og vi trenger egentlig ikke SWP som du sier (jeg er uenig), men du ville likevel jublet om vi kjøpte han?  ::)

Ja, hva er galt i det? Han er jo en fantastisk spiller, men jeg syntes i grunn at vingene er bra bemannet. Hva er det du vil frem til egentlig?

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #95 på: 19. Jan. 2008, 19:12 »
Synes bare du motsier deg selv. Hvis vi ikke trenger noen, så er det jo bortkastede penger og altså ikke noe å juble over.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 19. Jan. 2008, 19:48 »
Synes bare du motsier deg selv. Hvis vi ikke trenger noen, så er det jo bortkastede penger og altså ikke noe å juble over.

Hvorfor det? Vi kan selge en ving eller vi kan eventuelt sette han på midten.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 19. Jan. 2008, 20:49 »
Vi har jo bare en ren høyreving (Milner) så jeg syntes vi kunne ha bruk for SWP, men Milner holder bra nivå så er ikke slik at vi må ha inn en ny høyreving.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 19. Jan. 2008, 21:07 »
Milner var no ikke noe bra i dag. Synes han har vert svak i det siste. GJERNE en god høgrekant no, men ikke SWP. Eg vil ha en med følsom innlegsfot!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 19. Jan. 2008, 21:43 »
Dette er de tre svakeste kampene på rad Milner har hatt i Newcastle-skjorta da siden han kom tilbake fra Villa. Han trenger ihvertfall litt hvile snart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 19. Jan. 2008, 22:20 »
Uansett om man synes Milner er god eller dårlig så trenger vi dobbeldekning på den plassen! Vi kan ikke risikere å måtte bruke Geremi eller Smith som høyrekant. Derfor ser jeg gjerne at SWP kommer til St.James Park! Konkurranse er bare sundt!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #101 på: 19. Jan. 2008, 22:32 »
Vi bør få inn ein høgrekant snarast. Milner er ikkje god nok.

Ellers så bør vi prioritere den sentrale midtbana sidan det er vårt svakaste punkt for augoblikke. Ein defensiv midtbanespelar og ein playmaker hadde verkeleg gjort seg. Vi MÅ splashe cash på kvalitet, fordi dagens stall rett og slett ikkje held mål.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #102 på: 19. Jan. 2008, 22:45 »
Keegan sier han vil ha inn 3 spillere i løpet av Januar. Det er 3 etablerte Premier League-spillere. Keegan sier han vet hvem det er, men ikke om de er tilgjengelige. Jeg gleder meg til han kjøper sine Ginolaer og Alberter. :)

Ellers så jeg tydelig i kampen mot Bolton at vi spiller på en helt annen måte. Det er jo gledelig at vi ikke spiller langpasningsfotball iallefall.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 19. Jan. 2008, 22:47 »
Har du link til det Tjodalf? Har ikke fått med meg det jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 19. Jan. 2008, 22:49 »
Synes vi så det ganske klart idag at vi trenger i første omgang 1 spiss (Viduka er for mye skadet, Ameobi ikke god nok og jeg stoler ikke på Carroll riktig enda), 1 høyreving (Milner er av og til litt for enkel, har noen grusomme innlegg altfor ofte samt at han er vår eneste høyreving i troppen), jeg vil også ha 1 sentral midtbanespiller, offensiv sådan siden vi mangler dette mer en noe annet (Emre er det for mye tull med, småskadet hele tiden samt at han sliter med å beherske seg av og til).

Nå vil jeg ha klasse, dvs spillere som kan komme rett inn å forsterke laget å heve konkurransen om plassene, med andre ord skikkelig kvalitet og det er ikke farlig om det koster litt heller!

Vet det er mere som må gjøres men nøyer meg foreløpig med dette som "quick fix". Synes forsvaret ser greit ut slik det er nå, kansje litt tynt med kun Enrique på venstreback, men ellers ser det greit ut frem til sommeren, så får vi ta det meste da!

Så altså, 1 spiss, 1 høyreving og 1 offensiv sentral midtbanespiller er det jeg mener vi i førsteomgang trenger nå i januar. Har ikke noe bestemt ønskeliste men synes at spillere som Huntelaar, Elmander, van der Vaart, Schweinsteiger, Borowski, osv. er gode. Håper vi kan legge listen såpass høyt medKeegan som manager og Shearer som nummer 2....   ;)