20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #1050 på: 16. Okt. 2008, 22:11 »
Det beste Keegan kan gjøre nå er å leve på ryktet sitt som en Newcastle legende å la dette og en evt. kommende Newcastle jobb ligge. Jeg har fortsatt all respekt for han, men den vil synke betraktlig dersom det er noe i søksmålet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 16. Okt. 2008, 22:43 »
Keegan visste hva han gikk til, det er jeg overbevist om. Ellers hadde han stukket av enda tidligere.

100% enig. Og om han ikke visste måtte han ha sovnet i timen da de gikk igjennom kontrakten hans, og det virker jo nesten enda mer tragisk. Så han var nok fullstendig klar over hva han gikk til. Det kk gjorde og gjør nå kan rett og slett ikke benektes. Kjempe stygt for klubben.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 16. Okt. 2008, 23:15 »
Keegan visste hva han gikk til, det er jeg overbevist om. Ellers hadde han stukket av enda tidligere.

Sjønner du ikkje sjøl kor dumt dette utsagnet er ? Hadde han visst ka han hadde gått til det hadde han jo ikkje akspeptert noke kontrakt i det heile tatt. Ashley har jo kommet med uriktige utalelser så stoler ikkje ein penny på den fyren der. KK hadde aldri skreve under på noke kontrakt der han ikkje fekk bestemme transfers. Men versågod du kan nå meina ka som helst. Fritt land ...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 16. Okt. 2008, 23:18 »
Du er jo så opp i ræva opphengt i at Keegan er gud og at Ashley har gjort alt galt og bla bla bla...Umulig å ha en seriøs diskusjon med deg ang. dette.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 16. Okt. 2008, 23:29 »
Utrolig at noen tror Keegan kunne kommet noen vei i en eventuell rettssak. Han ble da for faen ikke mobbet ut, han var bare uenig med sjefen. Og sjefen bestemmer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 16. Okt. 2008, 23:36 »
Du er jo så opp i ræva opphengt i at Keegan er gud og at Ashley har gjort alt galt og bla bla bla...Umulig å ha en seriøs diskusjon med deg ang. dette.

Bra svar.
Du seie jo KK viste at han kom til og bli overstyrt av DIF når han skreiv under kontrakten og det er noke forbanna bullshit. Ganske utrolig ingen ser det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 16. Okt. 2008, 23:39 »
Hvordan i all verden kan du påstå at det er bullshit? I følge pressemeldingen Newcastle kom med for en tid tilbake var det IKKE bullshit. Keegan var klar over dette.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 17. Okt. 2008, 00:04 »
Hvordan i all verden kan du påstå at det er bullshit? I følge pressemeldingen Newcastle kom med for en tid tilbake var det IKKE bullshit. Keegan var klar over dette.

Kødder du med meg ?
Tror meir på KK enn ka mike ashley dikter opp på heimesida si for og berge skinnet sitt ialfall. Alle som har litt peiling veit at KK er litt vanskelig og har sine prinsipper og ikkje ville akseptert, og ikkje få bestemme nokenting vedrørende transfers. Da måtte det ha  stått i liten skrift.. Det som sannsynligvis har skjedd er at wise har overstyrt KK litt for mange ganger og da blei det til slutt umulig.
Og da går ikkje KK frivillig men pga han har ikkje lenger mulighet til og gjere jobben han kom hit for og gjøre..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 17. Okt. 2008, 00:06 »
Og da går ikkje KK frivillig men pga han har ikkje lenger mulighet til og gjere jobben han kom hit for og gjøre..

Selvfølgelig gikk han frivillig. Det var ingen som tvang han til å stikke. Ashley prøvde jo faktisk å overtale han til å bli, så å si at han ikke gikk frivillig er tull. At arbeidsforholdene ikke var som forventet, er en annen sak.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 17. Okt. 2008, 01:44 »

Selvfølgelig gikk han frivillig. Det var ingen som tvang han til å stikke. Ashley prøvde jo faktisk å overtale han til å bli, så å si at han ikke gikk frivillig er tull. At arbeidsforholdene ikke var som forventet, er en annen sak.

Det er vel nettopp ditt siste poeng Benson prøver å få frem?
Det blir jo en umulig jobb for KK å gjennomføre når han ikke kunne få styre hvilke spillere han skulle råde og gang på gang ble overstyrt av notsoWise. Jeg er også overbevist om at KK selvfølgelig aldri hadde tatt jobben dersom han ikke hadde trodd han skulle få siste ord på spillerfronten.

Forøvrig vil jeg også, om det hadde vært no sannhet i dette, blitt nokså skuffet over KK, ingen tvil om det. Det er vel dog viktig å påpeke at det vil være arbeidsgiveren Mike Ashley han vel ville ha saksøkt. Spør du meg er ikke han noen representabel mann for den egentlige fotballklubben Newcastle United. Jeg tror vel også at KK har såpass normale juridiske rådgivere at han slettes ikke ville gått inn med et søksmål dersom saken er slik vi tror den er per nå. Da kan det ikke være veldig dyktige mennesker.
Tar denne saken med stor ro enda, jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 17. Okt. 2008, 07:47 »

Kødder du med meg ?
Tror meir på KK enn ka mike ashley dikter opp på heimesida si for og berge skinnet sitt ialfall. Alle som har litt peiling veit at KK er litt vanskelig og har sine prinsipper og ikkje ville akseptert, og ikkje få bestemme nokenting vedrørende transfers. Da måtte det ha  stått i liten skrift.. Det som sannsynligvis har skjedd er at wise har overstyrt KK litt for mange ganger og da blei det til slutt umulig.
Der har vi det igjen. Selvfølgelig er det bare løgn og vås Ashley kommer med, mens Keegan har alt rett.

Nei, jeg tror ikke Ashley & Co ville tatt sjansen på å legge ut løgn på hjemmesiden, med den baktanken at hvis Keegan skulle saksøke de, så vil det ikke se veldig bra ut med annen informasjon på hjemmesiden enn det det er i kontrakten til Keegan.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 17. Okt. 2008, 10:43 »
Nei, jeg tror ikke Ashley & Co ville tatt sjansen på å legge ut løgn på hjemmesiden, med den baktanken at hvis Keegan skulle saksøke de, så vil det ikke se veldig bra ut med annen informasjon på hjemmesiden enn det det er i kontrakten til Keegan.

Det er faktisk et forbanna godt poeng.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 17. Okt. 2008, 11:14 »
Men kvifor seier han då i det offisielle programbladet at det er KK som bestemmer og om KK finner den rette spilleren som ( KEEGAN ) vil ha så skal han kjøpe ::)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 17. Okt. 2008, 12:05 »
Men kvifor seier han då i det offisielle programbladet at det er KK som bestemmer og om KK finner den rette spilleren som ( KEEGAN ) vil ha så skal han kjøpe ::)

Da fant vel kk ikke den rette spilleren da i ashleys øyne.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 17. Okt. 2008, 12:20 »

Da fant vel kk ikke den rette spilleren da i ashleys øyne.

Ja. Med det så har han jo sitert ei stor løgn i det offisielle programbladet. Bare for og skape falsk entuiasme så folk skal kjøpe masse sesongkort på forhånd før bløffen blir avslørt og KK blei lurt. Alikevel stoler folk meir på ashley enn KK ? Ik rart nufc fansen er litt spesiell