20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 166130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #1155 på: 13. Des. 2010, 18:58 »
Ser ikke noe galt i kommentarene til KK.
Ei heller noe som vitner om en bitter mann.

Dette er kommentarer som 90% av Newcastle-supportere vil nikke gjenkjennende og aksepterende til at slik er nemlig situasjonen i klovneklubben Newcastle per dags dato.

Chickenman: Jeg tror heller du er en bitter mann som fortsatt er bitter på KK siden han forlot oss sist.

Bålet brenner fint uten uttalsene til KK så lenge marshallow-sjefen Mike Ashley kontrollerer klubben.

Neida, jeg er ikke bitter, heller litt irritert og ute etter å provosere.

Det er ikke det Keegan sier som er galt, han er nok dessverre spot-on. Det er det at han faktisk velger å si det som er galt. Det at enda en sterk personlighet går såpass sterkt ut gjør bare at enda flere Necastle-fans nikker og sier seg enige i dette. Og det har en effekt. Det gjør bare vondt verre, og skaper enda mer uro rundt klubben. Og til syvende og sist er ingen tjent med det.
Det er poenget mitt.

Ut ifra min jobbsituasjon har jeg lært at bare du får ting gjort, eller problemet løst, så er det nok. Diskutere hvem som skulle gjort hva, eller hvem som har gjort hva feil, eller hvem som ikke har gjort det man skal gjør ofte bare vondt verre. Det er veldig ofte bedre å bare holde kjeft. DET burde flere tenkt seg til snart, hvis de bare vil.

Særlig de som blir mer hørt enn andre!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1156 på: 13. Des. 2010, 20:37 »
Om du vil ha bitter - prøv Blackburn Rovers sin manager!
Blackburn Rovers har ikke noen manager. :P
Men om Fat Sam var bitter fra før, så er han neppe noe mindre bitter nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1157 på: 13. Des. 2010, 23:51 »
Jeg må bare virkelig si, at KK virkelig treffer de riktige punktene med disse utalelsene han kommer med. Det er i alle fall mye av det samme jeg sitter igjen med, etter sjokksparkingen av CH.

Problemet i Newcastle, er desverre det samme som under forrige regime, det er ledelsen i Newcastle som fucked up. Desverre viser de bare med sparkingen av CH at de ikke kan en dritt om fotball, noe som er ganske sjokkerende da de har vært aktive innen fotball en del år nå, og med sport i mange flere.

Men som Newcastle supporter, så må man bare riste på hodet, skrive nye eiere øverst på ønskelisten og be om at dette ikke ødelegger sesongen for Newcastle. Klubben er den jeg er supporter av i dag, i morgen og resten av mitt liv uansett.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #1158 på: 14. Feb. 2016, 13:58 »
Gratulerer med dagen King Kev!  65 år i dag!
No fate but what you make

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1159 på: 16. Feb. 2016, 20:33 »
Leste en Artig artikkel om KK.
Gikk på at KK støttet alle kjøpene McC har gjort. Akkurat samme type spillere de begge gikk etter. De begge prioriterer det offensive.
Bare den store forskjell var at laget til KK på midten av 90-tallet scoret på bestilling. Men forsvaret var den klart svake delen av laget da også.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1160 på: 17. Feb. 2016, 04:06 »
Har du link til intervjuet med KK?
Venter i spenning...