20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #1080 på: 05. Des. 2008, 14:01 »
Håper han vinner.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1081 på: 05. Des. 2008, 14:04 »
For å være helt ærlig...
Jeg også ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1082 på: 05. Des. 2008, 15:03 »
Dere er jo større supportere av Keegan enn dere er av Newcastle. Dere om det..

Dersom dette er sant så mister jeg all respekt for Keegan, håper han har vett nok i hodet til å la dette ligge. Dette er jo penger som går rett ut av klubbkassa evt...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1083 på: 05. Des. 2008, 15:05 »
Det er vi da vel ikke. Vi er vel større supportere av KK enn vi er av Mike Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 05. Des. 2008, 15:09 »
Og? Det er jo Newcastle det går utover dersom har får gjennomslag for dette. Penger ut av klubbkasse, færre spillerkjøp, Owen stikker, får ikke solgt klubben osv osv.

Det siste Newcastle trenger nå er å miste 100 millioner fordi Keegan er furten...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1085 på: 05. Des. 2008, 15:10 »
Vel, jeg anser det som like mye penger ut fra Ashleys lomme. Dessuten, dette er da en gylden måte å få sett hvorvidt KK hadde rett. Vinner han gjennom med dette støtter det desto mer opp om hans syn på saken.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1086 på: 05. Des. 2008, 15:14 »
Samme hva man anser når det er klubben som lider. Ashley fører ikke over 100millioner fra egen konto fordi han vil skåne Newcastle. Ei heller er det Ashley som blir saksøkt, men Newcastle United.

Greit nok at jeg gjerne skulle ha hatt et svar på hvem som faktisk har rett i denne saken, men det er ikke verdt 100millioner og en mulig katalysator til katastrofe.

DERSOM, Keegan gjør dette, så håper jeg jeg for gudsskyld Newcastle vinner, eller at vi har fått inn nye eiere før saken blir avgjort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 05. Des. 2008, 15:21 »
Er vel ingen potensiell katastrofe i dette! Nå syns jeg du overdriver kraftig her! Selv om det er endel penger, er det langt fra noen sum som vil velte denne klubben.
Dessverre er det slik at Ashley representerer klubben, og dersom de har gjort ting galt i henhold til King Kev, så vil klubben lide av dette. Pga Ashley.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1088 på: 05. Des. 2008, 15:26 »
Dersom KK vinner blir det som eit herlig slag i tryne på Ashley.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1089 på: 05. Des. 2008, 15:27 »
Jeg tror ikke Newcastle går under selvom de må ut med 100millioner, men dersom de pengene går fra transferbudsjettet, noe som er ganske sannsynlig så ser jeg ikke bort i fra at vi har lite å stille opp med når vi skal overtale Owen m.fl, til å bli. Og dersom det skjer så har vi tapt allerede etter min mening.

Jeg synes fortsatt tankegangen din er snodig, du ønsker jo ulykke over Ashley og er villig til å ta med deg Newcastle i samme slengen.

Dersom Keegan taper en evt. rettsak, hva gjør du da? Dersom Ashley har rett..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1090 på: 05. Des. 2008, 15:29 »

Du sutrer jo over at Ashley er så gnien med pengene sine i transfervinduet, men håper at klubben skal betale 100millioner til Keegan så han kan feriere på Bermuda i evig tid?

Jeg ser helst at Ashley stikker fra Newcastle jeg også, men jeg er ikke villig til å dra med klubben i samme slengen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1091 på: 05. Des. 2008, 15:31 »
Jeg er bare ute etter å få frem fakta her. Har ingenting til overs for Ashley for øyeblikket så.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 05. Des. 2008, 15:33 »
Jeg er bare ute etter å få frem fakta her. Har ingenting til overs for Ashley for øyeblikket så.

Men dersom Ashley vinner tilgir du han? Da har han jo ikke gjort noe galt.. ?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 05. Des. 2008, 15:50 »

Du sutrer jo over at Ashley er så gnien med pengene sine i transfervinduet, men håper at klubben skal betale 100millioner til Keegan så han kan feriere på Bermuda i evig tid?

Ja. Eg lar ikkje klubben som du kaller han tråkke og pisse på folk og håpe det ikkje får konsekvenser fordi eg liker klubben.
KK har rett på erstatning og det skal han faen meg få.
Ashley er bare intresert i og tjene penger på klubben og ein rekning på 100 mill kommer til og svi forn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1094 på: 05. Des. 2008, 16:10 »
For det første. Det er Newcastle det vil svi for, ikke Ashley.
For det andre. Keegan har mest sannsynlig ikke en veldig god sak i retten med mindre det står eksplisitt i kontrakten at ingen andre enn han skal ha det siste ordet i kjøp og salg av spillere.
For det tredje. Jeg har eksamen, å MÅ få lest litt snart...