20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 169245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #915 på: 06. Sep. 2008, 16:31 »
Oba skriver nok ikke så bra engelsk og er vel ei heller gift :P
Er nok en wannabe-Owen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Wiig #8

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #916 på: 06. Sep. 2008, 16:33 »
Ja det er nok sannsynligvis det, tenker jeg.
Howay the lads

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #917 på: 06. Sep. 2008, 21:08 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 07. Sep. 2008, 00:05 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/09/06/fuming-newcastle-stars-plot-to-quit-club-over-kevin-keegan-s-departure-115875-20726401/

Det der er virkelig skrekken!!!!! Fyyyyyyyyyyyy Faaeeeenn jeg ble kvalm av å lese den artikkelen!!!!

Det er bare å be til gud og høyere makter om at det blir et eierskifte om VELDIG kort tid!! Ellers er jeg stygt redd for at vi kan ende opp steder hvor jeg ikke tør tenke tanken på å være...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 07. Sep. 2008, 00:07 »
.
« Siste redigering: 07. Sep. 2008, 00:11 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 07. Sep. 2008, 00:11 »
When contacted, a spokesman for Reliance Communications denied the report. ?There is no such thing as of now,? he said.

:(

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 07. Sep. 2008, 00:13 »
faen jeg er trøtt
lt;3 Newcastle <3

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #923 på: 07. Sep. 2008, 00:25 »
Så til dagens mest objektive, om enn ikke nødvendigvis riktigste innlegg:

Jeg tar fram en link fra ca 10 sider tilbake: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article4693003.ece
Se nå for dere at alt er sant, evt at NOE er sant. Det betyr at KK har tatt jobben for å bygge opp et Arsenal (og ikke et Chelski) i NordØst, med småpenger å handle for. Om det stemmer, så gir det mening i den transferpolicyen vi så i sommer, og faktisk under Allardyce også. Han har også visst om strukturen i organisasjonen han skulle jobbe innunder.

Hvis KK har tatt på seg jobben med visshet om at han ikke skulle kjøpe og selge spillerne selv, og at han KUN skulle gå for framtidens menn, stiller det hans avgang i et merkelig lys. Jeg har ikke sagt at dette stemmer, men vi må prøve å høre begge sider i alle diskusjoner. Jeg synes faktisk at MA sin approach (Gunners-filosofi) er en god approach, og at den kan føre oss langt, om ikke på kort sikt (1-2 sesonger). Problemet er når man ansetter KK i en sånn strategi. KK er kjent for å kjøpe dyrt, og helst verdensstjerner. Sist periode i byen. la han ned academiet, og brukte pengene på førstelaget...

La det være sagt med en gang at jeg elsker KK. He's the man. MEN!: Han har en tendens til å være litt vel hårsår og følelsesladet, noe som ikke alltid gir de beste analytiske resultater...

Mens jeg er i gang:
Jokke: Enig i mye av det første du skriver etter at KK gikk, men hvorfor modererer du deg når du får motbør? Stå på :-)
Fredriks sitat side 57 er veldig bra.
Og husk at tony Jimenez neppe er noen sentral Judas i dette spillet. Hans rolle var å skaffe spillere, og det har han gjort. Det er DW og DL som har ødelagt for KK, kanskje sammen med KK selv. MA har delegert bort driften av klubben til DW/DL/KK, og det er heeeelt vanlig i forretningsverdenen at de som organisatorisk har ansvar, også blir betrodd å faktisk utøve det ansvaret. Da kan ikke han blande seg inn i beslutningsprosessene. Ref LSK/Molde/Vålerenga. Investorene skal ikke ha for stor makt i klubbens daglige drift.

Oppsummering: Ta vekk skylappene og prøv å tenk litt objektivt. Jeg tror ikke at KK er 100% uskyldig i denne konflikten, men jeg ønsker ham gjerne tilbake hvis Reliance Group vil gjeninnsette ham.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 07. Sep. 2008, 08:09 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 07. Sep. 2008, 08:17 »
Her er hovedoppslaget fra LMA hvor Wise blir latteliggjort med resten av skuta.

http://www.leaguemanagers.com/news/viewfromthetop-6171.html?LMAS=cb4f9d3ea5992b98b399deccf0d9ecc8
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 07. Sep. 2008, 11:13 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 07. Sep. 2008, 12:47 »
Jeg må nesten spørre dere som er her inne på forumet:
Synes dere ikke Keegan må i det minste ta litt av skylden for dette selv?
Hvorfor han ALLTID skal ta den mest lettvinte veien ut av det hele ved å trekke seg, noe han nå har gjort ihvertfall 5 ganger!??
Er/Har det ALLTID vært alle andres feil og IKKE Keegans sin feil?
Og til sist, kan Keegan sin historie vise til at det kansje er han som er den vansklige å sammarbeide med? At han kansje bør "fire" litt på sien prinsipper for å få det til å gå fremover?

PS! Jeg har ikke tatt noe standpunkt til noe enda. Skal prøve å vente så lenge som mulig å se flere sider av samme sak før jeg skal "ta"noen.  :-X
« Siste redigering: 07. Sep. 2008, 12:49 av Frode »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 07. Sep. 2008, 12:52 »
For meg sier dette det meste om hvem som har skylda.

In the Evening Chronicle (Newcastle) on 1st February this year, Newcastle United?s executive director of football, Dennis Wise, said: ?I am here to help Kevin as much as possible with bringing young players through and also recommending certain players to him. He will say yes or no. He has the final word. No-one else. I am not going to do things like bring players in behind his back. I am not into that. Everything that happens will be run past him and he will say yes or no.?

In an interview that appears in the September edition of the official Newcastle United magazine Mike Ashley said: "If the deal is right - and that means the right player who Kevin wants - then we will do that deal. Kevin himself is very particular about who he wants. To use his words, they have to have the right heart for Newcastle. That is massively important for him. If they don't then he's not interested."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 07. Sep. 2008, 12:56 »
http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_4109846,00.html

Shay Given blir intervjuet om situasjonen i Newcastle. Tenkte jeg likesågodt kunne poste den i denne tråden, da det handler om KK.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM