20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #885 på: 05. Sep. 2008, 19:22 »
Rumour time

KK resigned to devalue NUFC in order to take over the club himself, backed by rich arabs/sultans/sheiks who want KK to build a dream team all the way to success

KK will be asked to become manager again by the next owners which could happen within the next 2 weeks

Mike Ashley will be back in England soon to talk to KK personally, to bring him back

Just a few things I've heard today

One thing is certain I think this saga has some more twists and turns to come yet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 05. Sep. 2008, 19:26 »
Rumour time

KK resigned to devalue NUFC in order to take over the club himself, backed by rich arabs/sultans/sheiks who want KK to build a dream team all the way to success

KK will be asked to become manager again by the next owners which could happen within the next 2 weeks

Mike Ashley will be back in England soon to talk to KK personally, to bring him back

One thing is certain I think this saga has some more twists and turns to come yet.

Hadde vært en drøm. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #887 på: 05. Sep. 2008, 19:32 »
Innerst inne tror eg vi kun kan "blame" Ash for ansettelsen av Llambias og Wise. Eg tror det er dei som styrer butikken, og dei som Keegan f.eks satt i møte med, og som i heile tatt bestemte ka som skulle gjørast i klubben. Dette som dei har gjort må jo i så fall komme i dårlig smak hos Ashley, som bar KingKev drakta. Dette er bare en ting eg har tenkt...
Klokt innlegg... Er ikkje Ashley sin feil at Keegan gikk. Kun indirekte med Wise og Liambias.

Så lenge Ashley ikke gjør noe motstand mot Wise/Liambias, så er det selvfølgelig hans skyld. Selv om en person ikke sier noe, betyr det ikke at han er mindre skyldig.

Hvem sitter i det styret?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #888 på: 05. Sep. 2008, 19:50 »
Rumour time

Hadde vært en drøm. .

Ja det hadde vært noe :)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 05. Sep. 2008, 20:03 »
Til alle som sutrar om at dei vil skifte klubb. Skift klubb, Newcastle treng ikkje sånne supportar som dykk!

GOOD BYE!!! Stå ved sidan av laget dykk i med- og motgang.

Du sjønner deg faen ikkje på ekte lidenskap. Kunne fulgt KK til non league men så lenge Ashely og wise styrer skuta er det eit newcastle eg ikkje kan støtte.

Det er helt idiotisk å bytte klubb. Tenk om supporterne vinner og Ashley selger seg ut, kanskje til en rik inder eller no som vi har blitt linka til før. "I enden av tunnellen er all ting godt!"

Idiotisk eller ikkje så er det umulig og skifte lag/ersatte nufc. Men må jo ha eit lag og følga ekstra godt med på om ashley blir lenge.. ellers blir det fort kjedelig..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 05. Sep. 2008, 20:03 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 05. Sep. 2008, 20:07 »
Innerst inne tror eg vi kun kan "blame" Ash for ansettelsen av Llambias og Wise. Eg tror det er dei som styrer butikken, og dei som Keegan f.eks satt i møte med, og som i heile tatt bestemte ka som skulle gjørast i klubben. Dette som dei har gjort må jo i så fall komme i dårlig smak hos Ashley, som bar KingKev drakta. Dette er bare en ting eg har tenkt...
Nå har jo Mike Ashley vært i London, og har såvidt meg bekjent ikke giddet å blande seg inn i diskusjonen med Keegan.
Det er Mike Ashley som har gitt Derek Llambias fullmakten til å fungere som styreformann, dog med en annen tittel.
Det er Mike Ashley som har valgt å høre på rådene han har blitt gitt fra Dennis Wise, og det er Mike Ashley som har valgt å overse Kevin Keegans transferønsker.

Det er Mike Ashley som styrer butikken, selv om Derek Llambias og Dennis Wise styrer klubben til daglig.

Selvfølgelig har ikke Shearer noen planer om å overta etter Keegan. Shearer elsker denne klubben ekstremt høyt, og har neppe tenkt å gå med på de premissene som Keegan ikke ville gå med på. Det sier seg jo selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 05. Sep. 2008, 21:10 »
Alan Shearer utelukker å bli manager nå:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/football_focus/7601172.stm

Shearer ville ha jobben som Newcastle manager i januar. Han skal personlig være jævlig glad for at han ikke fikk den. Shearer virker temmelig forbannet som de fleste av oss på faenskapet som har overtatt klubben.

Modern Managment

http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_4102389,00.html
« Siste redigering: 05. Sep. 2008, 21:25 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 05. Sep. 2008, 21:12 »
Shearer er jo ein klok mann, så då er jo han utelukka som vår neste manager.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 05. Sep. 2008, 21:12 »
Shearer ville ha jobben i januar, Asbjørn! :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 05. Sep. 2008, 21:23 »
Shearer ville ha jobben i januar, Asbjørn! :)

Litt for mye rødvin :-)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #896 på: 05. Sep. 2008, 22:46 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #897 på: 06. Sep. 2008, 00:14 »
Det var overraskende stille utenfor huset til Keegan tidligere i kveld. Mulig det var pga høljregn. Regner med det er en del folk som valfarter dit i helgen for å vise støtte.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #899 på: 06. Sep. 2008, 02:39 »
Se her ;D:
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article4686705.ece

Inder interesert i Nufc

En som sa i en annen tråd"Så det er berre det eg prøver å få fram, at ein rikamnn frå India er ikkje nødvendigvis bedre enn Ashley"

JODA!.Få han inn :) ,Bare Ashley forsvinner.For den mannen har ingenting å gjøre hos oss eller har ingen fremtid der.