20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #870 på: 05. Sep. 2008, 14:02 »
Til alle som sutrar om at dei vil skifte klubb. Skift klubb, Newcastle treng ikkje sånne supportar som dykk!

GOOD BYE!!! Stå ved sidan av laget dykk i med- og motgang.

Du sjønner deg faen ikkje på ekte lidenskap. Kunne fulgt KK til non league men så lenge Ashely og wise styrer skuta er det eit newcastle eg ikkje kan støtte.

Tar Kevin Keegan over en ny klubb blir det mitt nye favorittlag og bye, bye Newcastle så lenge idiotene i styret fortsatt sitter!!

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #871 på: 05. Sep. 2008, 14:09 »
Til alle som sutrar om at dei vil skifte klubb. Skift klubb, Newcastle treng ikkje sånne supportar som dykk!

Du sjønner deg faen ikkje på ekte lidenskap. Kunne fulgt KK til non league men så lenge Ashely og wise styrer skuta er det eit newcastle eg ikkje kan støtte.

Tar Kevin Keegan over en ny klubb blir det mitt nye favorittlag og bye, bye Newcastle så lenge idiotene i styret fortsatt sitter!!

legger jeg heller fotballen på hylla..
kan ikke bytte klubb uansett...da heler sørge for at han selger seg ut...og det SKAL VI klare..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #872 på: 05. Sep. 2008, 14:10 »
Kommer aldri til å begynne å holde med et annet lag enn Newcastle, selv om situasjonen nå er forferdelig. Men en ting er sikkert: jeg kommer ikke til å burke en krone mer på reiser, NUFC-produkter eller andre ting før Ashley og londogjengen hans er borte.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #873 på: 05. Sep. 2008, 14:44 »
http://tv2sporten.no/fotball/italia/article2192272.ece Flere lag som ikke helt har skjønnt det med å BYGGE opp et lag!

Jeg kan liksom ikke skjønne helt hva som foregår i hodet til Ashley?, hadde det vært pågrunn av sportslige resultater så hadde jeg skjønnt det. Men det Keegan har gjort hittil i sesongen, med de spillerene han har hatt til rådighet er jo ekstremt bra!

Nei håper det blir takeover snart ja!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 05. Sep. 2008, 15:54 »

reportasje fra skysports. litt supporter reaksjoner osv.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #875 på: 05. Sep. 2008, 15:59 »
Satser på takeover, dette er helt for jævlig. Om Ahsley virkelig tørr å være eier i denne klubben nå så tror jeg han blir drept av en fans. Han hverken tenker eller forstår fotball. Han tenker kun buisness og tror han har blitt storkar siden han er rik og at han bestemme alt her på jord. Fy faen for en apekatt. . Håper på store demonstrasjoner osv.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 05. Sep. 2008, 16:11 »
Det sies jo at Keegan mp betale en koppensasjon for å ha brutt avtalen med klubben. Kanskje dette var planen til Ashley slik at han kunne tjene noen millioner... Nei, dette er kjipt. Gleder meg til vi kommer i gang med kampene igjen.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #877 på: 05. Sep. 2008, 16:17 »

Det er helt idiotisk å bytte klubb. Tenk om supporterne vinner og Ashley selger seg ut, kanskje til en rik inder eller no som vi har blitt linka til før. "I enden av tunnellen er all ting godt!"
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #878 på: 05. Sep. 2008, 16:19 »
Selvom vi er uten trener kan vi fortsatt vinne kamper, satser på at McDermott gjør en bra jobb til den nye trenern kommer ;D ;)

Foresten blir det ingen pressekonf. med keegan??
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #879 på: 05. Sep. 2008, 16:32 »
Å skifte klubb er idiotisk. Vi er fortsatt Newcastle-fans, men vi vil bare klubben det beste. Altså vil vi ha Mike Ashley og Dennis Wise på hodet ut av klubben koste hva det koste vil!!!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 05. Sep. 2008, 17:37 »
Spørsmålet mitt er bare hvorfor Ashley først skal sparke Keegan og så selge seg ut ? I så fall om Ashley ville selge seg ut, hvorfor solgte han seg ikke ut før Keegan ble sparket ? Frykter det verste at denne apekatten kommer til å sitte ved roret og kjøre oss til bunn og grunn. .

Keegan, håper du har det bra. . Du har mange folk i ryggen. .

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 05. Sep. 2008, 17:42 »
Keegan ble presset ut av klubben samtidig som han kom med issues. . At Keegan ikke ville godta at spillere ble sogt bak hans rygg og ikke  fikk delta i overgangsmarkedet er jo helt på jordet. . Dennis Wise skulle dra rundt og titte på tallenter og foreslå dette til Keegan i mitt syn. . Keegan har jo selv sakt at han ble presset ut av klubben og det går rykter om at Ashley skal saksøke Keegan for å få de 10 millionene han krever etter Keegans avgang. .

BallaJazz

• Gjest
« Svar #882 på: 05. Sep. 2008, 17:45 »
Å skifte klubb er idiotisk. Vi er fortsatt Newcastle-fans, men vi vil bare klubben det beste. Altså vil vi ha Mike Ashley og Dennis Wise på hodet ut av klubben koste hva det koste vil!!!

Bytte jobb er jo bare helt teit.Newcastle fan er noe man alltid blir å er..kan ikke bare forandre på det ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #883 på: 05. Sep. 2008, 18:59 »
Det sies jo at Keegan mp betale en koppensasjon for å ha brutt avtalen med klubben. Kanskje dette var planen til Ashley slik at han kunne tjene noen millioner... Nei, dette er kjipt. Gleder meg til vi kommer i gang med kampene igjen.

Har tenkt tanken selv.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 05. Sep. 2008, 19:19 »
Innerst inne tror eg vi kun kan "blame" Ash for ansettelsen av Llambias og Wise. Eg tror det er dei som styrer butikken, og dei som Keegan f.eks satt i møte med, og som i heile tatt bestemte ka som skulle gjørast i klubben. Dette som dei har gjort må jo i så fall komme i dårlig smak hos Ashley, som bar KingKev drakta. Dette er bare en ting eg har tenkt...