20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #705 på: 03. Sep. 2008, 22:29 »
om du ser på fotballhistoria til wise så ser du kor masse piss han har stelt istand. Helt tilbake i tida han spillte i wimbeldon ilag med vinni jones der det er utallige fyllehistorier og spillerbråk i garderoben der blant anna en spiller blei tapa fast til taket av en viss denis wise og vinni jones. I chelsea var han et reeevhol og sleiping både på og utafor bana og viss du spør en leeds supporter om ka han synst om wise så skal eg garantere deg at det ikkje er fine ord som kjem ut av den munnen. Han er en person med masse personlighet som tar veldig stor plass og eg kan tenke meg at han ikkje akuratt er den lettaste personen og forholde seg til og all respekt til keegan, men han er en mann som tar veldig stor plass og ikkje sammarbeider så bra med folk over seg. (city og tidligere newcastle). Klubben har ikkje plass til to så store personligheter og det er vel liten tvil om kem som burde beholdast.
- carry on!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 03. Sep. 2008, 22:30 »
Dennis Wise er historie

NUFC.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 03. Sep. 2008, 22:51 »
Ja er ik så vanskelig valg da, ryker keegan foran wise så må ashley ut med ein formue i livvakter.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #708 på: 03. Sep. 2008, 22:56 »
Dennis Wise er historie

NUFC.com

Håper virkeig dette stemmer. Den beste løsningen for klubben er utvilsomt at Wise går, og at Keegan får full kontroll over laget, samt overgangene. I tillegg må Ashley la Keegan bruke penger og vise fansen at han virkelig ønsker at denne klubben skal oppnå noe. Tror det er den eneste måten Ashley kan gjøre fansen fornøyd.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #709 på: 03. Sep. 2008, 22:59 »
Slik jeg ser det er Wise og Keegan en kombinasjon som aldri vil fungere. Det har jeg trodd fra dag 1. Du må ikke tro at Wise nøyer seg med å være en nr. 2 hele tiden.

KK bør få velge sine egne samarbeidspartnere. Tviler på at f.eks Robert Lee, Peter Beardsley eller Les Ferdinand har noe mindre peil enn Wise.

Spørst om dei vil då?

Det tipper jeg. Peter Beardsley har jo allerede en jobb i klubben, og Robert Lee bor fortsatt i Newcastle etter hva jeg har hørt. En ting er ihvertfall sikkert. Det er ikke KK som har valgt Wise.

Er ikke Peter ansatt i Boro, eller er det bare jeg som henger etter??

Beardsley now works in a media role at the club
Søte, søte blekkspruter.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #710 på: 03. Sep. 2008, 23:34 »
Dennis Wise er historie

NUFC.com

Håper virkeig dette stemmer. Den beste løsningen for klubben er utvilsomt at Wise går, og at Keegan får full kontroll over laget, samt overgangene. I tillegg må Ashley la Keegan bruke penger og vise fansen at han virkelig ønsker at denne klubben skal oppnå noe. Tror det er den eneste måten Ashley kan gjøre fansen fornøyd.

Og sparke Wise vil være en seier for Keegan over det sittende styret. Om det er riktig ( eller har noen effekt ) og sparke Wise og gi Keegan kontroll over innkjøp kan debateres. Det som heller er krystall klart er at Keegan har blitt holdt utenfor på veldig sentrale felt ( salgs politikken i klubben) og har etter å ha inngått komprimisser med styret (millner salget) blitt overkjørt.
Keegans ultumatum til styret er dog skremmende, hvor mye tau har Keegan igjen etter en slik drastisk handling? Og
enda mer skremmende er spørsmålet om Ashley ( og styret) gått inn på for dypt vann med og prøve å omstrukturere klubben?

Skulle bare ønske at tilnavet vårt the entertainers gjalt mer på banen en bak styreroms døra.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 04. Sep. 2008, 08:30 »
http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1052128/Frustrated-Keegan-faces-fight-cash-farce-Newcastle.html?ITO=1490

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1383562,00.html

Er redd Kevin Keegan er historie i Newcastle, i mine øyne vil det være en av de største katastrofene i klubbens historie. Må nesten bare vente å se hva som skjer, men at Keegan er fly forbanna er det ingen tvil om. Synes oppriktig synd på mannen, han har så sinnsykt lyst å løfte Newcastle opp til gamle høyder, men blir motarbeidet av hele jævla styret.

Ja eg skjønnar han godt, når han går med på å selgja Milner til ein veldig fin sum. For så å sikkert verta lova å få inn dei han treng før vindauga stengte. Men når han då ikkje får dei han vil ha, og i tillegg ikkje får nok folk inn, og sikkert eit par andre ting gjennom sommaren har toppa seg, då klikka han sikkert i vinkel. Og alle veit Keegan har følelsar og snakka rett frå hjartet. Enten så er han i London for å fiksa advokat ting sidan han har trukke seg, eller så greie dei ordna opp i dette.
Eg tvilar sterkt at KK er manageren vår mot Hull. Desverre. Men eg håpar inderleg eg tek feil. Dessuten er det alltid to sider av ei sak, og slik eg ser det så er ikkje Ashley nødvendigvis den store stygge ulven her. Vi veit jo alle at han har ansett Wise og Co for å styre skuta, og det kan jo hende han er like forbanna for det som har skjedd! Men noken her inne ser blindt no og spesielt etter City vart kjøpt opp og alt er liksom fryd og gammen der...Eg trur ikkje litt på ryktene om at Ahsley ville selgja Owen, det er fan meg så bullshit. Og alle ryktene om klubben og spelarar som har svirra i sommar og no, mange folk her inne sluke alt dette rått.

Det er jo heilt klart det er store problem i styre og stell i NUFC. No håpar eg alt dette vert ordna før kampen mot Hull. Det vil sei dei ordnar alt som KK meinar dei skal ordna...Og viss dette kreve at Wise og fleire må gå, så då går dei!

Fryktar det kan stemme Erlend, men det er jo ingen som veit noko sikkert.

Men eg vil spørre alle dei som er så forbanna på Ashley fordi at KK ikkje får bestemma noke når det gjeld salg og kjøp(det som vert sagt vertfall), kor mykje trur dykk Mark Hughes har å seie når det skal kjøpast spelarar framover? Kven er så dum at dei trur det var han som sa dei skulle by på Berbatov, Gomez, Villa, og til slutt kjøpe Robinho?  I eit intervju seie han sjeiken at han er som ein bulldosar, ingenting kan komma i vegen for han...Kva skjer med Mark Hughes når City ikkje har vunne CL innan 3 år? Kva hadde skjedd med KK og sjeiken? Kva har skjedd i West Ham? Dette som skjer no i Newcastle er fordi KK ikkje får bestemma kven vi skal kjøpe, det samme hadde skjedd med sjeiken...bulldosaren hadde feidd KK til side, i jakten på verdens beste spelarar. Det samme skjedde i Chelsea. Lure på om dei som meinar Ashley skal ut og ein sjeik skal inn, hadde holdt med sjeiken (som har pengane) eller med KK?

PS. Synst det er ein del her inne som uttalar seg som om dei skulle vore fødd i går. Han som starta "IKKE DRA" tråden foreksempel, og at vi er nye Leeds. Vi er så jevla langt i frå å vera nye Leeds som det går an å verta! Takka vera Ashley. Gir snart opp dette forumet grunna enkelte sine "innlegg."

AMEN! For eit innlegg. Tar av meg hatten for dette innlegget! Håpar virkleg du ikkje går frå forumet. Treng folk som har litt fornuft, og ikkje sutrar som FAEN med ein gang.

Enig i det meste, men det med Mark Hughes i City; Om han hadde sagt at han ville ha Messi, og så fikk han Ronaldo så tor eg egentlig ikke han bryr seg. Sjeiken sa i ett intervju at han kunne kjøpe allle, og om manageren vil ha en spiller, så kjøper eg han..

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
sunt pueri pueri puerilia tractant

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #713 på: 04. Sep. 2008, 16:29 »
håper i det minste at løsninga er nær og at ikke vi må gå rundt å vente i flere uker: Behold keegan :D

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #714 på: 04. Sep. 2008, 17:22 »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 04. Sep. 2008, 17:26 »
Ashely må gjøre alt for å beholde Keegan i klubben så eneste løsning for han er å sparke Wise hvis KK vil det. Om Keegan drar vil Ashely og Wise ende opp med skylden og da vil det mildt sagt bli veldig vanskelig for han å eie Newcastle United.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 04. Sep. 2008, 17:29 »
Wise må bare ut, sånn er det bare. Dette vet jo Ashley selvfølgelig 101 % sikkert selv også.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #717 på: 04. Sep. 2008, 17:33 »
www.NUFC.com update:

Claim & counter-claim

It was reported by various news sources on Thursday that Mike Ashley was flying back into the UK after a business trip to the USA in order to meet with Kevin Keegan.

However a bleaker claim is also doing the rounds that there's no chance of any amicable resolution to the situation - and that the final agreement of a financial settlement for KK will be followed by a formal statement
of the "mutual consent" variety in the next 24 hours.

As ever, we're trying to make sense of this whole mess.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 04. Sep. 2008, 18:49 »
Fantastisk med støtte til King Kev! Alle mulige fotballpersonligheter, deriblant to nylig avsatte Newcastle-managere har komme med støtte til ham. Til og med bystyret i Newcastle kommer med støtte til King Kev!
In your face, Mike Ashley!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #719 på: 04. Sep. 2008, 19:08 »
Fantastisk med støtte til King Kev! Alle mulige fotballpersonligheter, deriblant to nylig avsatte Newcastle-managere har komme med støtte til ham. Til og med bystyret i Newcastle kommer med støtte til King Kev!
In your face, Mike Ashley!

Fantasktisk:)