20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sefflol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #690 på: 03. Sep. 2008, 19:52 »
Chris Mort såg hva som skjedde før det hadde skjedd og trakk seg?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 03. Sep. 2008, 19:54 »
Chris Mort såg hva som skjedde før det hadde skjedd og trakk seg?
Absolutt en mulighet ja. Mort virket som en meget klok og oppegående mann.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #692 på: 03. Sep. 2008, 20:01 »
Jeg liker egentlig ikke arve fuglum, men her har han skrevet en bra artikkel. Ikkeno nytt for oss forumbrukere, menkanskje for de fleste andre?
http://www.canalplus.no/2008/blogg5-arve-fuglum.aspx

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 03. Sep. 2008, 20:10 »
Rumours posted on Toontastic that Wise is for the sack, after seriously undermining Keegan on transfer dealings.
Dette er vel omtrent det eneste troverdige man kan gjøre for å få KK til å bli. Håper dette stemmer

Det er f**n i meg på tide. Wise har alltid vært upopulær blant Newcastle fansen, og det var ikke mange blide geordies da de fikk greie på at han ble ansatt kun 14 dager etter KK. Igjen har den lille idioten bevist at han kun lager faenskap hvor enn han befinner seg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 03. Sep. 2008, 20:10 »
Mort er jurist og driver advokatfirma i London, og det var visstnok meningen hele tiden at han skulle tilbake dit, så fort han fikk vært med å stable klubben på bena. Min oppfatning er at Mort gjorde en fin jobb, så det er synd han er borte.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #695 på: 03. Sep. 2008, 20:11 »
Skjønner ikke hvorfor du er sånn imot at Wise skal gå? Wise har vell fått klare bedskjeder fra sjefen der oppe og følger dem. For meg virker det som Ashley har mye av skylden ikke Wise. Men jeg vil at Wise skal bli for jeg har troen viss det blir lagt opp skikkelig så kan det fungere bra som et samarbeid. Men når begge jobber "imot" en annen så sier det seg selv at det aldri vil fungere.

Wise var, har alltid vært og fortsetter å være en kødd! Både som spiller, manager og den jobben han evt har. Antageligvis som person også. Hardt angrep? Ja, kanskje, men hvem kan vel hjemme seg for sannheten? Når alle vet den!

Edit: En ting til. Hvem sitter egentlig i det styret?
« Siste redigering: 03. Sep. 2008, 20:13 av Wroom »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 03. Sep. 2008, 20:14 »
Slik jeg ser det er Wise og Keegan en kombinasjon som aldri vil fungere. Det har jeg trodd fra dag 1. Du må ikke tro at Wise nøyer seg med å være en nr. 2 hele tiden.

KK bør få velge sine egne samarbeidspartnere. Tviler på at f.eks Robert Lee, Peter Beardsley eller Les Ferdinand har noe mindre peil enn Wise.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 03. Sep. 2008, 20:16 »
Slik jeg ser det er Wise og Keegan en kombinasjon som aldri vil fungere. Det har jeg trodd fra dag 1. Du må ikke tro at Wise nøyer seg med å være en nr. 2 hele tiden.

KK bør få velge sine egne samarbeidspartnere. Tviler på at f.eks Robert Lee, Peter Beardsley eller Les Ferdinand har noe mindre peil enn Wise.

Spørst om dei vil då?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 03. Sep. 2008, 20:25 »

Spørst om dei vil då?

Det tipper jeg. Peter Beardsley har jo allerede en jobb i klubben, og Robert Lee bor fortsatt i Newcastle etter hva jeg har hørt. En ting er ihvertfall sikkert. Det er ikke KK som har valgt Wise.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 03. Sep. 2008, 20:37 »
Håper Keegan kommer med en knallhard biografi en gang i fremtiden...Det ville vært MEGET spennende lesning.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #700 på: 03. Sep. 2008, 20:45 »
Håper Keegan kommer med en knallhard biografi en gang i fremtiden...Det ville vært MEGET spennende lesning.

Det kan faktisk bli verdens desidert lengste bok.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 03. Sep. 2008, 20:59 »
Jeg må se meg enig i de som stiller spørsmål med hva Wise bidrar med. Sånn som jeg ser det så er vell han bare en administrativ leder for Scoutingen i klubben, samt papir flytter. Med mindre de andre speiderne våre har et spesiellt forhold til han så føler jeg ikke nytten av å ha han i klubben. Da kan man like gjerne ansette en papir flytter istedenfor. (Tar gjerne jobben 8) )

Når en som skal ha en mindre rolle i klubben tramper over den som skal ta siste ord. Så bør den personen gå... men som sagt, det er en sjangse for at Wise faktisk skal ha siste ordet, og at Keegan håpet på at han skulle få være med å stemme.. og nå furter han over han ikke har det:) gudene vet, hater denne spekuleringen!!!

Jeg føler at jeg kommer med en ny vinkel hver gang jeg er inne å leser på dette forumet:D hehe blir spennende det her!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #702 på: 03. Sep. 2008, 21:54 »
Jeg må se meg enig i de som stiller spørsmål med hva Wise bidrar med. Sånn som jeg ser det så er vell han bare en administrativ leder for Scoutingen i klubben, samt papir flytter. Med mindre de andre speiderne våre har et spesiellt forhold til han så føler jeg ikke nytten av å ha han i klubben. Da kan man like gjerne ansette en papir flytter istedenfor. (Tar gjerne jobben 8) )

Når en som skal ha en mindre rolle i klubben tramper over den som skal ta siste ord. Så bør den personen gå... men som sagt, det er en sjangse for at Wise faktisk skal ha siste ordet, og at Keegan håpet på at han skulle få være med å stemme.. og nå furter han over han ikke har det:) gudene vet, hater denne spekuleringen!!!

Jeg føler at jeg kommer med en ny vinkel hver gang jeg er inne å leser på dette forumet:D hehe blir spennende det her!

Alle vet jo at Wise alltid har tatt mye plass, så skjønner godt at Keegan har blitt frustrert etterhvert!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #703 på: 03. Sep. 2008, 22:08 »

Spørst om dei vil då?

Det tipper jeg. Peter Beardsley har jo allerede en jobb i klubben, og Robert Lee bor fortsatt i Newcastle etter hva jeg har hørt. En ting er ihvertfall sikkert. Det er ikke KK som har valgt Wise.

Er ikke Peter ansatt i Boro, eller er det bare jeg som henger etter??
Ja heia gutta!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 03. Sep. 2008, 22:24 »
Dobbel post