20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 168276 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #630 på: 02. Sep. 2008, 20:25 »
håper kev har gitt eit ultimatum enten bestemmer eg transfers og wise stikker eller så går eg.

Den håper jeg på også. Wise har aldri vært roten til noe godt.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #631 på: 02. Sep. 2008, 20:36 »
1 ting er iaffal soleklart (i mitt hode).

Keegan må si noe, det er han vi venter på og det er han vi lytter til. Han er nødt til å forklare seg såpass om hva som har foregått, siden halvparten av de svarte og hvite skriker etter Ashleys avgang. Hvis det er slik at Ashley ikke har gjort noe galt, og Keegan sa det i en pressekonferanse at det var 100% at Ashley ville at denne klubben skulle fremover, så må Keegan forklare at det er andre ting/ personer som ligger bak! Det som bekymrer meg litt er at de satt i møte både igår (på selveste D-Day) og idag. Må jo være noe spes siden det tar flere dager og at de sitter i møte 1. sept
Ja heia gutta!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 02. Sep. 2008, 20:37 »
Hvis det har vært masse opptøyer i Newcastle idag så tørr vel ikke Ashley noe annet enn å komme med et statement om at de er helt "uskyldige" osv. Jeg er sikker på at Ashley først har sakt til Keegan: "Jeg bestemmer hva som skjer i denne klubben, du burde prise deg lykkelig over å være Newcaste manager". At Keegan har fått nok av denne splitt og hersk taktikken av Feiten sjøl fikk vi vite idag. Endelig, kan vi vel si.  .

Ashley vet at en evt. avgang hos Keegan vil være hans avskjed. Kanskje han til og med taper litt på salg av klubben ? Ashley blir presset ut og satt på første tog eller fly til London. .  Han må nok ligge lavt nå og bare føye seg etter Keegan. . Det annsvaret Keegan føler seg skikket til skal Keegan selfølgelig ta hand om.

Nå forventer jeg at Ashley skjerper seg og gir støtten til Keegan som  han skulle gitt i sommer. Hva sa Mort da Keegan ble ansatt. "Dette er vår mann, det var ikke Alladyce, Keegan skal vi støtte økonomisk". En annen veldig fin løsning er om han bare selger seg ut, tåler ikke tryne på han.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #633 på: 02. Sep. 2008, 20:39 »
Er en veldig veldig gledelig nyhet...
men noe har foregått bak som ikke noen vet..og tror ashley er blitt presset te å imøtekomme keegan etter han har sett i hele dag at fansen går mot han om keegan går...så tror di er kkommet te en enighet..

men uansett så vil jeg at han skal selge før januar...dette kjøper han bare tid te å få klubben mere verdifull.....

og alle kan være uenig i meg.men bryr meg fint lite om kjeft og i told you so...
men noe ligger bak at keegan forsetter....og tror ashley ble følte seg presset te å gi etter...

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #634 på: 02. Sep. 2008, 20:39 »
Er veldig spent på om han fortsetter.
Blir ikke så mye klokere av denne pressemeldingen.

Om Keegan har bestemt seg nytter det ikke at de vil ha han med videre.
Da kunne de jo startet med å støtte han FØR vi kom i denne situasjonen.

Kan jo være at Keegan har sagt hvordan han vil ha det, men at styret vil forstette den linjen de har startet,
og at det dermed er umulig for Keegan å forstette. Isåfall er det jo ingen verdi i klubbens "ønsker at han skal bli"-uttalelse.

Håper å høre noe fra KK snart..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 02. Sep. 2008, 20:40 »
Tror ein ialfall kan sei KK signerte på falske premisser. Lovnader om penger til transfers etc
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #638 på: 02. Sep. 2008, 21:06 »
Herlige bilder fra St. James`Park detta!!
Lidenskapen for klubben er som vanlig på topp hos geordiene, Newcastle er en fantastisk klubb på godt og vondt!

Håper inderlig at Keegan fortsetter, men jeg føler meg ikke trygg på noe som helst før jeg ser eller hører noe fra Keegan selv. Men at han er ønsket videre i klubben er det i allefall ingen tvil om.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #639 på: 02. Sep. 2008, 21:08 »
finfin video dette her. man kan ikke kødde med geordies, thats for sure

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #640 på: 02. Sep. 2008, 21:10 »
godt å se.... glad nå..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 02. Sep. 2008, 21:32 »
5Live still reckon he's gone, but Radio Newcastle's Mick Lowes believes he hasn't walked.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #642 på: 02. Sep. 2008, 21:34 »
ja, jeg begynte å smile nå jeg, ble gla...mn dt de sier er så rett åg!! syns dt er feil man som går vis keegan går  :'(
Joey Barton 7

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #643 på: 02. Sep. 2008, 21:40 »
Keegan er på ingen måte uerstattelig, men måten og tidspunktet er jo toalt latterlig. Skulle fått Harry Redknapp når vi hadde sjangs.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 02. Sep. 2008, 21:43 »
Poster et innlegg, så får man velge selv om man tror på det eller ikke! :)

Our old mate Micksta is in over on F365

micksta wrote on Tue, 02 September 2008 20:07

I really think that Lliambas story is not far from the truth. As sky are reporting, KK did tell friends he had been sacked. The club have been convincing him to stay all afternoon.

IT seems KK is deffo considering his future.

Toon bid £5m for Lennon and Warnock as KK was promised them when selling Milner. Both Spurs and Blackburn quoted £6m for each of them. For some inexplicably reason the board were not prepared to go to £6m for each player.

Basically all this sh*t has been caused by £2million worth of bottling.

Xisco looks like it is a Vetere signing. Coloccini will have been asked about him and has obviously said he is worth pursuing. The fact he has cost nearly £6m that could have been used elsewhere to purchase Lennon and Warnock has enraged KK.

The discussions yesterday and today escalated in to massive problems between Lliambas and KK, I have heard that Mike Ashley was not present for large parts of these meetings.

Not from my mates mate in the Contracts department, but from someone else within the club.