20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167059 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Kevin Keegan
« Svar #615 på: 02. Sep. 2008, 20:08 »
Jeg vill ha en bekreftelse fra Keegan selv at han blir i klubben..

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #616 på: 02. Sep. 2008, 20:08 »
and would like to stress that Kevin is extremely important, both now and in the future....

kan vel ikkje vere så alt for viktig om han ikkje er her i framtida.............!
- carry on!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #617 på: 02. Sep. 2008, 20:09 »
Slik jeg tolker statementet, så sier det ikke at KK definitivt fortsetter, men at de ikke har sparket ham og at de ønsker hans tjenester videre.  Håper at det faktum at DW har reist til London virkelig viser at det er han som er ute.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 02. Sep. 2008, 20:10 »
Slik jeg tolker statementet, så sier det ikke at KK definitivt fortsetter, men at de ikke har sparket ham og at de ønsker hans tjenester videre.  Håper at det faktum at DW har reist til London virkelig viser at det er han som er ute.
Dennis Wise bor vel i London og jobber i London, så er ikke så fryktelig rart at han har dratt dit! :P

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #619 på: 02. Sep. 2008, 20:10 »
Nå ble jeg letta altså!! Dette var SYKT VIKTIG for klubben. Kevin Keegan er rett mann, fansen elsker han og det samme gjør spillerne. Man ser jo hvordan laget har jobbet livet av seg så langt i sesongen, de er villige til å offre seg for klubben under Keegan, så dette var fader hakke meg herlige nyheter!!

Mye tyder vel på at Ashley aldri har ønsket Keegan vekk, men at King Kev har vært sinnsykt frustrert over at det ikke har vært mer penger tilgjengelig, og at dette har skapt frustrasjon som måtte luftes i et skikkelig oppvask møte. Deilig å se at de kunne snakke seg til en løsning som er det absolutte beste for klubben.

Grattis med den viktigste "signingen" i dette transfer viinduet folkens!! Får bare håpe dette er endelig nå da....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 02. Sep. 2008, 20:12 »
Når dei har diskutert dette, så troreg ikke dei hadde lagt ut dette "statementet" om dei ikke hadde blitt enig. Vil tro at Keega har sagt at han gir tilbakemelding til styret om han vil fortsette i morgen elns. Tror uansett han ikke går i fra oss denne gangen !  :D

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #621 på: 02. Sep. 2008, 20:12 »
Blir spennende å se hva som skjer nå da...
Tar ingen verdens ting for gitt før det står svart på hvitt om han fortsetter eller ikke...

Håper dette har vært en nødvendig utblåsning og at klubben nå kan samles i bånn og se fremover igjen!!!

Keegan er en viktig mann for klubben og trenger denne og muligens neste sesong på å bygge opp klubben igjen resultatmessig!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 02. Sep. 2008, 20:13 »
Enig i de som skriver at de prøver å legge skylda på KK. det samme kan jo sies om at de prøvde å legge skylda på milner.

"vi setter pris på milner, og han er verdifull gor laget osv"  og så legger de det ut på hjemmesiden 1 uke etter at han la inn transfer requesten slik at det skal virke som om han kom med requesten 4 dager før deadline eller hva det var. ikke vet jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #623 på: 02. Sep. 2008, 20:15 »
Slik jeg tolker statementet, så sier det ikke at KK definitivt fortsetter, men at de ikke har sparket ham og at de ønsker hans tjenester videre.  Håper at det faktum at DW har reist til London virkelig viser at det er han som er ute.
Dennis Wise bor vel i London og jobber i London, så er ikke så fryktelig rart at han har dratt dit! :P
I know... har fulgt NUFC siden du gikk i barnehagen. Det jeg mente var at det var merkelig at han reiste til London i den situasjonen klubben er i i øyeblikket...

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #624 på: 02. Sep. 2008, 20:17 »
Heldigvis fortsetter Keegan. Og jeg syns det er godt tegn at han styret valgte å høre på Keegan sine krav for å fortsette. Han har helt sikkert fått en del lovnader fra styret. Dette fører forhåpentligvis til positive hendelser fremover og ikke minst i januar :D

Det har tydeligvis foregått ting i kulissene som har gjort KK fly forbannet. Nå har KK tatt opp dette med styret, og forhåpentligvis blitt enige om hvordan ting skal skje i framtiden.

Jeg går for den jeg Asbjørn.
Ja heia gutta!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 02. Sep. 2008, 20:19 »
håper kev har gitt eit ultimatum enten bestemmer eg transfers og wise stikker eller så går eg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 02. Sep. 2008, 20:21 »
Med et lite forbehold om at Keegan selv kan trekke seg er jeg utrolig glad for denne meldingen fra klubben. Har forholdt meg rolig hele dagen i frykt for å ta sorgene på forskudd, noe jeg ikke angrer på.

Jeg må si det at media har overgått seg selv. Både norske og engelske. Å konstatere sånt må nesten baseres på fakta fra klubben. Håper de trekker det tilbake fortere enn fort, og at de til syvende og sist ikke får rett.

sjoggi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #627 på: 02. Sep. 2008, 20:21 »
Ser ikke ut som han har gått noen sted ennå.......  ;D

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1383045,00.html
Mvh Jøgga :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 02. Sep. 2008, 20:23 »

Fy faen er det sant!!! Den der er jo heilt ny !  ::) ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #629 på: 02. Sep. 2008, 20:23 »

Les tråden så ser du at den linken er alrede lagt ut!