20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #555 på: 02. Sep. 2008, 19:28 »
Nei har følelsen av at Keegan blir og Ashley selger!

Hadde dette her skjedd et par dager før hadde City araberen kjøpt Newcastle. Han bekreftet i går at Ashley ikke ville selge.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #556 på: 02. Sep. 2008, 19:28 »
En ting er sikkert. Jeg skal ikke bruke en krone til på Newcastle så lenge Fat Mike og gutteklubben hans styrer klubben.
har tenkt det samme:)
er vi forfulgt av uflaks?

Vi er heller forfulgt av dårlige ledere.
hehe. det er vi. og må absolutt være 150 kg+ da

BallaJazz

• Gjest
« Svar #557 på: 02. Sep. 2008, 19:28 »
Problemet er på toppen.Fatty Mike må VEKK

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #558 på: 02. Sep. 2008, 19:29 »
Klarer rett og slett ikke å se for meg en annen plass dette kunne skjedd...

det er passe sjukt ja, er jo som å være på et galehus!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 02. Sep. 2008, 19:30 »

Keegan som manager og Bill Gates som lommebok  ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 02. Sep. 2008, 19:34 »
Om KK har fått sparken visste de det allerede i går, og det er et bevis på at hverken Gonzales eller Xisco var Kevin Keegans kjøp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #561 på: 02. Sep. 2008, 19:35 »
Har det slått noen av dere at det kan være at vi faktisk ikke har LYKKES i jakten på spillere?!?!?!!??
Klubben er ikke akkurat den første retningen spillere snur seg for å finne ny arbeidsgiver. I allefall ikke nå når lønnsekken virker til å være styrt med jernhånd. Jeg feller ingen dom over noen eller noe før jeg får noe offisielt fra klubben og/eller King Keegan.
KAN jo hende klubben har gjort forsøk på spillere som Keegan har pekt ut, men rett og slett ikke lykkes i jakten, og dermed har måtte ty til "plan B" på overgangsmarkedet. Dette er i såfall noe klubben neppe vil gå ut med, da det er en noe "flau" sak å innrømme at man har mislykkes i sin forretningsplaner.

Men at NOE skjer, ja det skjønner jeg også - hva dette "noe" er får tiden vise.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #562 på: 02. Sep. 2008, 19:36 »
Sitat ifra tv2 nyhetene:

Newcastle har hentet spissen Xisco, men Keegan vil ikke få nytt av han, da klubb eier Ashley som vi her ser hiver ned en halvliter på lørdagens kamp mot arsenal sparket treneren idag.

Synes media er litt bombastisk i sine uttalelser, Dagbladet sier at han kan bli sparket, VG sier at han er sparket.

Jeg er passelig dritlei medie dekningen til TV2! de er bestandig på jakt etter de mest dramatiske overskriftene... er litt off topic.. men dette var  et godt eksempel.

Så lenge de ikke har fått noe konkret inn, så er det jo latterlig av tv2 å komme med det der!

Like latterlig å hetse Ashley når ingenting er bekreftet også, vil jeg mene. En vet INGENTING som hva som har skjedd, men har allerede avlagt dom, der Ashley er den som en skylder. Er litt sært å skylde på Ashley for noe vi ikke helt vet hva er.

Men en kan vel ikke akkurat vente at folk tenker to ganger før en hamrer løs på grunn av Daily Mail.

Ikke misforstå, hvis det er hold i dette og Keegan blir presset ut/sparket/trekker seg, så er det forferdelig og et resultat av dårlig samarbeid mellom ledelse og manager. Men INGENTING er sikkert enda.
Damned Drama Queens!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #563 på: 02. Sep. 2008, 19:36 »
Blir sikkert kjøpt opp av Petter Stordalen nå.
Så blir Per Matias Høgmo manager, og vi må spille med "Norske Skog" reklame.
Alle spillerne (inkludert nykjøpene Morten Berre og Ståle Stensaas) må spise melkesjokolade
og overnatte på Choice-hotell før kampene...

Og på nettsidene må Stordalen avbildes ved siden av en fyrstikkeske for at folk ikke
skal bli lurt til å tro at han er skikkelig stor.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 02. Sep. 2008, 19:37 »
Fyfaen jeg må slutte å kjøpe fotballdrakter med navn bakpå.........

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #565 på: 02. Sep. 2008, 19:38 »
Sitat ifra tv2 nyhetene:

Newcastle har hentet spissen Xisco, men Keegan vil ikke få nytt av han, da klubb eier Ashley som vi her ser hiver ned en halvliter på lørdagens kamp mot arsenal sparket treneren idag.

Synes media er litt bombastisk i sine uttalelser, Dagbladet sier at han kan bli sparket, VG sier at han er sparket.

Jeg er passelig dritlei medie dekningen til TV2! de er bestandig på jakt etter de mest dramatiske overskriftene... er litt off topic.. men dette var  et godt eksempel.

HØR HØR, for svarte faen

Så lenge de ikke har fått noe konkret inn, så er det jo latterlig av tv2 å komme med det der!

Like latterlig å hetse Ashley når ingenting er bekreftet også, vil jeg mene. En vet INGENTING som hva som har skjedd, men har allerede avlagt dom, der Ashley er den som en skylder. Er litt sært å skylde på Ashley for noe vi ikke helt vet hva er.

Men en kan vel ikke akkurat vente at folk tenker to ganger før en hamrer løs på grunn av Daily Mail.

Ikke misforstå, hvis det er hold i dette og Keegan blir presset ut/sparket/trekker seg, så er det forferdelig og et resultat av dårlig samarbeid mellom ledelse og manager. Men INGENTING er sikkert enda.
Damned Drama Queens!
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #566 på: 02. Sep. 2008, 19:42 »
noen steder man kan få sett dissa sinna supporterene utenfor statuen? vil støtte ved å se på :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 02. Sep. 2008, 19:42 »

Hadde dette her skjedd et par dager før hadde City araberen kjøpt Newcastle. Han bekreftet i går at Ashley ikke ville selge.

Kvifor det? Kven har sagt at Ashley skal selgja? Kven veit kva som har skjedd? Kva gale er det klubben har gjort fram til no? Ja vi skulle hatt eit par spelarar til,og alle påstår KK verte kua av Wise og gjengen. Men slik eg ser det, så er vi\var vi på rett veg før dette kom opp...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #568 på: 02. Sep. 2008, 19:43 »
Blir sikkert kjøpt opp av Petter Stordalen nå.
Så blir Per Matias Høgmo manager, og vi må spille med "Norske Skog" reklame.
Alle spillerne (inkludert nykjøpene Morten Berre og Ståle Stensaas) må spise melkesjokolade
og overnatte på Choice-hotell før kampene...

Og på nettsidene må Stordalen avbildes ved siden av en fyrstikkeske for at folk ikke
skal bli lurt til å tro at han er skikkelig stor.

Dagens!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 02. Sep. 2008, 19:44 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOR FAAAAAAAAAAEN

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1383045,00.html