20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Kevin Keegan
« Svar #525 på: 02. Sep. 2008, 18:50 »
I det siste har jeg endelig sett noe som lignet på håp i Newcastle. For meg virker det som at Keegan får oss tilbake på rett kjøl igjen. Så skjer dette!? Hvordan skal det gå med denne håpløse fotballklubben?

MortenM: Hvor kommer ryktene fra da? Ingen som vet?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #526 på: 02. Sep. 2008, 18:53 »
En ting som er sikkert: Jeg håper IKKE Wise blir manager for å si det sånn. Hvis Keegan forsvinner, er da tiden inne for Alan Shearer...?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 02. Sep. 2008, 18:54 »
En ting som er sikkert: Jeg håper IKKE Wise blir manager for å si det sånn. Hvis Keegan forsvinner, er da tiden inne for Alan Shearer...?
Tror du Shearer ønsker å jobbe under Ashley når han ser hvordan Keegan har blitt behandlet?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #528 på: 02. Sep. 2008, 18:54 »
Jeg våknet akkurat til TV2sporten, og der sa de at Mike hadde sparket KK. Men det er fortsatt ikke offisielt vil jeg anta?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #529 på: 02. Sep. 2008, 18:54 »
TV2 tar det ihvertfall for god fisk at Keegan har blitt sparket!!
Irriterende at det ikke kan komme noe melding ifra klubben angående hva som foregår >:(
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 02. Sep. 2008, 18:54 »
Steve Bruce har bevist nokke i to klubber vil eg si, og han er vel geordie også ?? Han er en kandidat

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #531 på: 02. Sep. 2008, 18:54 »
og se styret behandler shearer på samme måte???

nei håper ikke shearer blir ny manager...unner han ikke det....

ashley tottenham fan....hmm...æsj...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 02. Sep. 2008, 18:56 »
Enig i dette

Even if Shearer takes over or KK is reinstated, it won't win the fans back on Ashley's side. With all the mistrust that's gone on between the fans and Ashley, I think the situation is pretty untenable for him no matter what happens.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 02. Sep. 2008, 18:57 »
hva med souness, og roeder som assistant manager. Dette går til helvete. Keegan har hjertet i klubben, og vil gjøre alt forr å lykkes. Nå får vi bare en som gir faen i om han blir sparket. bare han får en sluttpakke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 02. Sep. 2008, 18:57 »
Ashley er rett og slett ferdig tror jeg...

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #535 på: 02. Sep. 2008, 18:58 »
Leste på et forum at det er kommet masse politi utenfor stadion, var snakk om at fansen hadde fått nok!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 02. Sep. 2008, 18:58 »
Sitat ifra tv2 nyhetene:

Newcastle har hentet spissen Xisco, men Keegan vil ikke få nytt av han, da klubb eier Ashley som vi her ser hiver ned en halvliter på lørdagens kamp mot arsenal sparket treneren idag.

Synes media er litt bombastisk i sine uttalelser, Dagbladet sier at han kan bli sparket, VG sier at han er sparket.

Jeg er passelig dritlei medie dekningen til TV2! de er bestandig på jakt etter de mest dramatiske overskriftene... er litt off topic.. men dette var  et godt eksempel.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #537 på: 02. Sep. 2008, 19:00 »
Sitat ifra tv2 nyhetene:

Newcastle har hentet spissen Xisco, men Keegan vil ikke få nytt av han, da klubb eier Ashley som vi her ser hiver ned en halvliter på lørdagens kamp mot arsenal sparket treneren idag.

Synes media er litt bombastisk i sine uttalelser, Dagbladet sier at han kan bli sparket, VG sier at han er sparket.

Jeg er passelig dritlei medie dekningen til TV2! de er bestandig på jakt etter de mest dramatiske overskriftene... er litt off topic.. men dette var  et godt eksempel.

Så lenge de ikke har fått noe konkret inn, så er det jo latterlig av tv2 å komme med det der!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 02. Sep. 2008, 19:00 »
Live fra SJP igjen nå straks på SSN!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #539 på: 02. Sep. 2008, 19:03 »
Live fra SJP igjen nå straks på SSN!